petra, wat vervelend zeg! daar word je wel sacherijnig van! hoop dat je snel opknapt. misschien van die pilletjes zodat je niet hoest voor 's nachts aan de ha vragen? setteke, jij hebt nu toch geen inkomen? hoop dat hilbrand snel wat leuks vindt! happy, beterschap! binna, leuk geshopt! die shirtjes zijn leuk! moeilijk he, namen? hier heerlijk weekend met zijn drietjes en weinig plannen. vanavond in de stad eten. vanochtend in de tuin gerommeld en nu lekker ff gestrekt. fijne dag allemaal!
Oei da's balen en dat vreet ook energie, hoop dat je komende nachten nog beter slaapt! Hahaha heb al meer mensen laten schrikken met die echo, ze dachten allemaal dat ik zwanger was hihi... Mijn ha wil uitsluiten dat het zo'n steentje is maar ik heb wel knap last van mijn buik en zij. Bijvoorbeeld met mest scheppen, dat is echt een beweging die je niet te lang moet maken. Dacht net nog even blad te vegen voor ons huis maar dat was ook teveel en dat moe ik nu bezuren...
Stomme dromen zijn dat he? Blijf je nu ook de hele dag boos op Ard? Heb ik namelijk weleens gehad, toen leek het zo echt dat mijn man het de hele dag heeft moeten voelen
We zijn net met z'n 4-en naar de intocht geweest. Olivier vond het erg leuk en was absoluut niet bang, heel anders dan zijn moeder vroeger
Wat een lief en mooi meiske, puck! Hier ook naar de intocht geweest, was wel leuk. Sil nergens bang voor, Tymen was niet zo'n held hahaha!
Puck, volgens mij heb ik jouw hyves niet of wel? En toen ik vanochtend wakker werd, vroeg ik 'm wel meteen of ie vreemd gegaan was. Ik zat blijkbaar nog even in de droom. Gelukkig daarna niet meer hoor. Vervelend van die pijn die je hebt, hopelijk dat de echo snel uitsluitsel geeft.
@Puck, wat een heerlijk moppie!! Mooi gezinnetje hebben jullie zo!! @Sjorsje, ajhhh dat izjn altijd hele fijne dromen. En zo echt dat je nog een tijdje in het gevoel blijft zitten. Gelukkig het was maar een droom!! @Binna, donderdag eindelijk voor de eerste echo en dan zal ook de 20 weken echo ingepland gaan worden denk ik. Gaat alweer hard bij jou en wat heerlijk dat je het al voelt! Lukt het wat met de namen? @Lauwie, klinkt heerlijk!! @PEtra, jemig wat vervelend dat je zo slecht slaapt, hopelijk gaat het snel beter. Zo wij hebben drukke dag gehad. Vanmorgen gespind. Daarna in de auto naar mijn schoonvader. Hij ziet er echt slecht uit, heeel dun en eet ook bijna niet meer. Misschien dat de komst van het nieuwe kleinkind hem een zetje in de goede richting geeft om weer een beetje voor zichzelf te gaan zorgen. Daarna even mijn oma mee uit genomen voor een patatje, zijn we daar ook gelijk weer even geweest. Zit nu uitgeblust op de bank, zou het liefst zo te bed gaan. ohh daar is Sam...
wat leuk om foto's van haar te zien! wat een schatje is het! leuke foto ook van de twee pietjes samen!
lique, gespint? knap hoor met je zwangere lijf in de eerste weken. vervelend dat je schoonvader er zo slecht uitziet. ik heb de laatste dagen wel veel buikpijn. als ik iets of ot til, als ik opsta en ook tussendoor. het zakt ook niet snel af als ik rustig aan doe/ ga liggen. is dat iets om me zorgen over te maken?
Lauwie kan me niet herinneren dat ik dat gehad heb. Je had toch een speciaal nummer om te bellen als er iets is? Zou ik morgenochtend toch even doen om het na te vragen.
hey meiden wow wij hebben een team uitte gehad. het sinterklaas dobbel spel. wat een lol hebben wij gehad heb er gewoon hoofdpijn van.
Heej! Bedankt allemaal voor de lieve reacties op mijn bericht! Zit er toch meer mee dan ik in 1e instantie gedacht had.. ik wilde immers toch al weg.. maar had zoiets van 'ah, kan nog wel ff, heb geen haast'.. maar nu moet ik wel.. Moet ook zeggen dat het werken me gister zwaar, erg zwaar viel.. motivatie is nu helemaal weg. Ik wil wel gewoon werken, maar kreeg niks uit mijn handen.. we hebben er de hele dag met elkaar over gepraat, namen langere pauzes, en wij zijn al om kwart voor 5 naar huis gegaan, terwijl ik om half 6 vrij was.. ben dan ook erg benieuwd hoe het de komende periode gaat.. productiveit zal wel achteruit gaan..
sjorsje, dankvoor je reactie! heb maandag een afspraak en dan vraag ik het sowieso. als ik het morgen niet vertrouw dan bel ik. hij was net gezellig aan het bewegen waar mijn buik ook op reageert. misschien een soort voorweeen ofzo? heb ik vorige keer volgens mij niet gehad.
Goeiemorgen. Meiden @lauwie. Hou ke het goed in de gaten kunnen ook harde buike zijn @qb. Dat snap ik wel is niet niks zo zonder baan en snap helmaal dat de motivatie weg is lijkt me zo moeilijk werken
@Lauwie, zeker bellen hoor als je het niet vertrouwd. Op de ochtenden voel ik me al veel beter en spinnen valt me alles mee! kijken hoe lang ik het volhou. @Binna, dat klonk gezellig!! @QB, kan me heel goed voorstellen dat de motivatie ver te zoeken is, succes de komende tijd! Hier weer een vroegertje, maar lag er gelukkig om 10 uur in gisteren. Zo maar eens wat nuttigs doen.
lauwie het kunnen heel goed voor-weeen zijn, maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon even bellen. Binna leuk dat julie je zo vermaakt hebben! Puck leuke foto's en wat een dropje is mini puck! Heb echt een vreselijke nacht achter de rug. Voor ik naar bed ging werd ik heel erg duizelig en na 1,5 u slapen werd ik wakker van vreselijke hoofdpijn en krampen in mijn nek, kon mijn nek geen moment ontspannen en heb echt liggen huilen vd hoofdpijn. Een warm kersenpit kussen in mijn nek zorgde er na ruim 3 uur voor dat de kramp iets minder werd en ik toch nog even kon slapen. Mijn pols was veelste snel dus denk dat mijn bloeddruk veelste hoog was en dat daar de klachten vandaan kwamen. Werd er ook heel misselijk van en moest braken. Heb nu alleen nog wat zeurderige hoofdpijn en mijn pols is weer netjes. We hebben gisteravond de schoen gezet en vanmorgen zat er voor tess de dvd 'waar is het paard van sinterklaas?' in en voor papa en mama een lekkere chocolade letter! Gaan julie nog iets leuks doen vandaag?