Bedankt voor al jullie lieve reacties op ons lieve meisje! Ze zijn hier ook weer verwend door sinterklaas en ook bij opa en oma was hij geweest, dus ze komen niets te kort... We zijn vanmorgen naar een verjaardag geweest en vanmiddag lekker thuis. Zo lekker zelfgemaakte uiensoep eten, kaarsjes aan en de houtkachel...wij komen de avond wel door!
Chantico ik sta onder behandeling van de gynaecoloog dus moet meteen het ziekenhuis bellen als er iets is en kan dus niet even gewoon de vk bellen. Ik heb niet gebeld maar wel heel rustig aan gedaan. Je kan altijd nog verklappen wat het wordt maar als je daar geen goed gevoel bij hebt zou ik het gewoon niet doen. Wij zijn er nog niet helemaal uit of we het willen weten maar als we het wel willen weten dan blijft het wel ons geheimpje. Lauwie volgens mij ben je , na aanvulling van chantico, niets vergeten. Ik had bij Tess wel tepelhoedjes, spuitjes en tepelkloven zalf nodig maar jij bent natuurlijk een bv expert dus ik verwacht niet dat jij dat nodig bent. Puck, dank voor je lieve woorden. Zoo wij hebben lekker pannenkoeken gegeten ( is toch ook geen kost voor de zondag .. ) Tess zit nog even zandkasteel te kijken en dan kan ze over een half uurtje ook naar bedje. Ze wil tegenwoordig vaak 's avonds nog even een tent bouwen van de dekens en dan speelt ze dat ze koffie voor ons gaat halen met zelf gebakken koekjes. Haha hoe ze bij dat kamperen idee komt? geen idee, wij hebben nog nooit gekampeerd Maar het spel is wel super schattig! O ja en ze is vanmiddag voorover van haar loopfiets gekukeld ( of nouja eigenlijk ging haar fiets over de kop) en nu heeft een dikke boven en onderlip (beide tand door de lip) en een rode geschaafde neus, zielig he.
Carmen wat zielig. Hopelijk heeft Tess er niet al te veel last van. Wij hebben net met z'n allen pizza gegeten, kindjes zijn gebadderd en liggen nu heerlijk in bed. Nou nog hopen dat ze beter slapen dan afgelopen nacht. Ik duik er in ieder geval al lekker vroeg in.
Nou sjorsje dat hoop ik ook voor je! Tess heeft trouwens sinds deze week ook weer iets nieuws...ze kan denken en denkt er heel wat af Kom ik op haar kamer met mijn bruine laarzen aan zegt zij ' o mama ik dacht dat je je blauwe laarzen aan zou doen' . Ik verbeter haar als ze een tijger voor een leeuw aan ziet zegt zij ' o ik dacht dat het een leeuw was maar een tijger vind ik ook best' Ik vertel dat papa moet overwerken en wat later thuis komt zegt zij ' ik dacht al dat papa op vakantie was'
En als alles goed mag gaan ga ik dit bestellen voor op de muur op de baby kamer. Ik laat een licht grijs vlak schilderen met daarop deze tekst in het wit. Lijkt me wel heel leuk staan.. denk ik. Maison Marcella voor Interieurstickers, Muurstickers en Deurstickers! (even op het plaatje klikken voor een vergroting)
@Tesske, hoe laat mag je morgen! Wat een grapjas die Tess, effe denken hoor! @Sjorsje, hele lange nacht gewenst! @Puck, was het een lekker soepie???
hey meiden @teske jeetje snap wel dat je door dat verhaal van je ex schoonzusje nog meer schrikt. wat een lekker wijfie even denken. gave sticker @setteke ben je de dag nog door gekomen @lauwie naar mijn iedee heb je alles. sorry weet het eve niet meer. wou nog even komen showen Bekijk bijlage 109649
tesske hahahahahaha wat een grapjas die tess!!! en die muursticker heb ik vaker gezien. erug leuk! puck! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een moppie minipuck!!! lieffffffffffffffffffffffffff hier lekker in het bos uitgewaaid, lekker thee gedronken teruggelopen en een patatje gegeten. allebei de kids liggen nu op bed dus ik zit lekker met de voetjes omhoog op de bank manlief is heet water in de vijver aan het gooien want hij wil de temp een beetje hoger hebben! hihih kus
haha, dan zijn wij met zijn allen gewoon nog een tijdje nieuwsgierig fijne avond puck! carmen, zielig van tess haar lip! vandaag weer eens geprobeerd maar een loopfiets lukt hier nog niet. grappig die dingen die ze zegt! goeie zinnen maakt ze ook al zeg! mooie muursticker! en tepelklovenzalf heb ik nog slaap lekker sjorsje! lique, jij mag donderdag toch?
binna, wat is je buik al mooi! en lieve foto! wij hebben nog steeds geen foto's van ot met mijn buik. moeten we echt snel doen! mik, klinkt als een lekker dagje! leuk het bos in de herfst he?
@lauwie 1 keer zei steve ga even bij mama en de buik staan en toen is die eerst foto gemaakt. en nu vroeg ik steve maak even een buikfoto en ging ze er zo bij staan zo gaaf
hey dames! Kom ook ff weer kletsen! Beetje druk gehad hier met de kids die allebei niet fit waren/zijn....Een van tandjes en de ander buikje auw..
@ Lique: Was heerlijk, met brood en kaaskorstje, mjammie! @ Binna: Mooi buikje heb je al en erg lieve foto! @ Mik: Lekker he dat bos, vooral in de herfst/winter heerlijk! Vorig jaar veel wandelingen gemaakt door de sneeuw, zo mooi! @ Lauwie: Jij ook een fijne avond! Ben je al een beetje gewend aan je vrije tijd? @ Miepie: Beterschap voor de kleintjes! Ik ga me mijn man een film kijken, fijne avond!
oh ja piuck ik kan niet wachten tot het gaat sneeuwen!!!!!!!!! heerlijk. allebei de kids hun skipak aan en gaan met die banaan!