Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Petra, zijn ze bij jullie niet op vrijdag vrij dan? Bij ons zijn de eerste groepen op woensdagmiddag en vrijdag vrij.

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!

Ik ben vandaag vrij :)

Maar wat een waardeloze huilnacht van Giulia achter de rug pffff en al weer vanaf 6.30 wakker!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen,
    vandaag mijn 1e verlofdag dat ik anders zou gaan werken. help zo ff otje klaar maken en dan ga ik nog ff tukken (als het lukt)

alieke is een weekendje naar bosrijk

waardeloos zo'n nacht juud

en fijn dat jij weer goed slaapt, petra.
    heeft roos altijd lang op de wc willen zitten? ik doe dat hel ritueel namelijk voor die ene tel. zal ooit wel ergens toe leiden, maar vraag me af hoe lang het duurt voordat ze ook echt wat gaat doen op de wc.

ga mijn bed maar eens uit en mn smurf maar eens wakker maken

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou ik lig op de bank dus in plaats van aan het werk te zijn..... :S Bekken heeft besloten weer eens van zich te laten horen. Nu blijkt mijn therapeut er ook nog mee opgehouden te zijn, dus moet ik een andere. Balen want mijn vorige kende mijn verhaal en wist precies wat ze moest doen om me weer op de been te krijgen...

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Lauwie, gaat Ot vandaag naar het kdv en heb jij echt verlof vandaag?
    Roos doet bijna altijd wel wat op de wc maar vind het gewoon erg gezellig. Als ze bv heeft geplast en ik na een tijdje zeg: "nu mag je je handen wassen". dan gaat er een vingertje omhoog van..let op...ik moet nog poepen, maar ze moet eigenlijk helemaal niet

@ Setteke, wat balen van je bekken, zeker nu je bijna moet solliciteren

@ Juud, geniet van je dag vandaag!

@ Sjorsje, hier zijn ze alleen de woensdagmiddag vrij

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Juud, maakt zo'n stralende lach als op de foto de nacht weer een beetje goed? Rotnachten zijn zooo niet-leuk...

Lauwie, geniet van je eerste verlofdag!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico ja dat maakt het goed hihihi :)
    Hoe voel jij je?
    Ik heb het idee dat je zwangerschap heel goed gaat of ben je gewoon geen klager?

9. Chantico

Oh, en Setteke, vergeet ik jou beterschap te wensen! Ik hoop dat je nieuwe fysio ook zo goed kan helpen.

Juud, het gaat hier echt helemaal lekker inderdaad. Ik voel me topfit (moet juist oppassen dat ik m'n buik niet teveel belast, zo weinig last heb ik er van).

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico wat heerlijk zeg!! Geniet er van!
    Is alles al klaar?

@ Alieke, wil fotos zien :D

11. Chantico

Juud, haha nee nog bijna niks! :D We moeten eerst onze slaapkamers omgooien (Ise krijgt onze kamer, wij een nieuwe), dan komt de babykamer vrij voor de kleine. Dus ik ben nu rustigjes aan heel veel aan het opruimen, weggooien, handiger opbergen etc. In de kerstvakantie willen we de grote wisseltruc gaan doen. Dan moet er met meubilair gesjouwd, muren gesausd, ook een paar kozijnen helemaal afgeschuurd en opnieuw gelakt. Dan nieuw meubilair voor Ise kopen (is vast al januari dan ;)) en haar nieuwe kamer mooi maken. Haar voorzichtig laten wennen aan de nieuwe kamer en het grote bed en dan tot slot haar oude kamer omtoveren tot babykamer (met Ise's meubilair maar wel een paar nieuwe frutsels om toch dit nieuwe kindje ook iets nieuws te geven :)). Oh, en niet vergeten een wiegje te regelen voor de baby, want die hadden we bij Ise geleend en is weer weg. Dat is eigenlijk het enige echt belangrijke voor de baby :D

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    oooo ik kijk zo tegen die omtoverij op he :(
    Moeten wij hier ook doen, en denk dat we dus gewoon een weekend plannen moeten om zoiets te doen!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, ja ot is naar het kdv. wel een gek idee, maar gelukkig gaat ze daarf vrolijk heen tegenwoordig (en wil ze niet mee naar huis ;)) dus voel ik me daar niet rot over.

wat heerlijk om nog even te kunnen slapen!
    zo naar vk en vanmiddag schoonmaakster hier, dus dan ga ik maar ff mijn boodschappenlijstje halen en ergens koffie drinken

juud, wat een heerlijke foto van giulia! wat groeit haar haar trouwens snel!

setteke, vervelend zeg!

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, ik vind zonder muppie zo stil in huis :)

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantico wat fijn dat je je zo goed voelt, hopelijk blijft het zo.

Lauwie, lekker hoor zo kunnen rommelen in huis. Hoe was het bij de vk?

Juud, leuke foto van Giulia. Bij ons waren de kinders ook om 6.30 uur al wakker, terwijl ze normaal tegen 7.30 uur wakker worden.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Sjorsje, hoe zit het nu met jullie huisje in Italie? Is dat nu helemaal rond?

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud dat is helemaal rond. Huurders trekken is alleen veeeeel moeilijker dan ik dacht

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Adverteer op hyves?

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hyves staat ie ook al op en op Marktplaats. We adverteren in een blaadje in Zundert en ik ga op m'n werk een briefje hangen. Nog ideeen voor gratis (of weinig geld) adverteren?

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ehmmm zp?
    En waar staat ie op mp??

Deel Deze Pagina