wie van de kids slaapt nog overdag en hoelang? -niet: -af en toe: -donique (ene keer twee uur en dan weer paar dagen niet) -Yosyp (1 a 2 keer in de week slaapt ie 's middags) wel: - Djim slaapt iedere dag (uitzonderingen daargelaten), meestal een uurtje of 2, op KDV iets korter. - Silke (2,5 - 3 uur 's middags) - Toby ook 2,5 tot 3 uur in de middag
zo grote verschillen tussen kindjes die niet slapen en andere wel een paar uur! @Lauwie, oh leuk. En weer een aantal uitgerekend, grappig!!
Dank voor alle lieve reacties meiden. Heb net de 3 tabletjes ingenomen om de baarmoedermond te laten verweken en dat was wel even een heel emotioneel moment. We hadden Tess al verteld dat mama een baby in de buik had (dit had ze opgevangen) dus moesten we vanavond ook vertellen dat de baby weg is. Ze maakte er zelf van dat de baby nu bij de maan is, ook weer een huil moment voor ons natuurlijk. Mark bracht haar net naar bed en toen ging ze voor het raam naar de maan zwaaien en ook de baby gedag zeggen. Mark kwam helemaal ontroerd beneden. Ik heb net even contact gehad met mijn leidinggevende van het werk en zij vindt het ook heel erg en geeft me alle tijd om fysiek en emotioneel te herstellen. Heb niet echt bij gelezen maar zag wel 2 nieuwe lijstjes. Zal ze even opzoeken en dan aanvullen.
Hey meiden. @Carmen, heel veel sterkte morgen en natuurlijk ook de komende tijd. Hele dikke knuffel voor jou. Reageren op de rest doe ik morgen wel, heb nu eigenlijk geen puf meer. Fijne avond.
wie van de kids slaapt nog overdag en hoelang? -niet: -af en toe: -donique (ene keer twee uur en dan weer paar dagen niet) -Yosyp (1 a 2 keer in de week slaapt ie 's middags) - Giulia af en toe een uurtje op de bank wel: - Djim slaapt iedere dag (uitzonderingen daargelaten), meestal een uurtje of 2, op KDV iets korter. - Silke (2,5 - 3 uur 's middags) - Toby ook 2,5 tot 3 uur in de middag
Wie van de kids slaapt nog overdag en hoelang? -niet: -af en toe: -donique (ene keer twee uur en dan weer paar dagen niet) -Yosyp (1 a 2 keer in de week slaapt ie 's middags) - Giulia af en toe een uurtje op de bank wel: - Djim slaapt iedere dag (uitzonderingen daargelaten), meestal een uurtje of 2, op KDV iets korter. - Silke (2,5 - 3 uur 's middags) - Toby ook 2,5 tot 3 uur in de middag - Jasper 2 - 3 uur elke middag.
Niet: -donique (kim) -Djim (lique) -Yosyp (sjorsje) -Silver (binna) -Ottilie (lauwie) - Jasper (Marleen); Vandaag wilde hij voor het eerst zelf op de wc zitten, terwijl hij er normaal bang voor was , er kwam uiteraard niks ! bezig: -Giulia, is wel poepzindelijk -Malou (miepie28) Ze is wel heel bewust van een vieze luier en heeft al wel een paar keer plasje gedaan een 1 keer poepje maar 9 van de 10 keer is het nog gewoon de luier - Roos, als we thuis zijn gaat alles op de wc. als we weg zijn een luier - Hanne (Arri), thuis zonder luier: weg en met slapen een luier. ze geeft zelf nog niet aan dat ze moet plassen, maar houdt haar plas wel op totdat ze op de wc zit. Poepen gaat nog niet. -Britt: geeft heel vaak zelf aan te moeten plassen en doet dan ook echt een plas, maar dan gaat de oefenbroek weer aan en plast daar toch ook nog wel eens in. Poepen geeft ze netjes aan als ze klaar is....of net te laat met op pot zetten!! is al zindelijk: - Silke (Alfamale/Setteke)
Wie van de kids slaapt nog overdag en hoelang? -niet: -af en toe: -donique (ene keer twee uur en dan weer paar dagen niet) -Yosyp (1 a 2 keer in de week slaapt ie 's middags) - Giulia af en toe een uurtje op de bank wel: - Djim slaapt iedere dag (uitzonderingen daargelaten), meestal een uurtje of 2, op KDV iets korter. - Silke (2,5 - 3 uur 's middags) - Toby ook 2,5 tot 3 uur in de middag - Jasper 2 - 3 uur elke middag. - Roos 2,5 uur, elke dag
@ tesske, ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wat heftig zeg. Wat zullen jullie van slag zijn en verdrietig. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe. Heb je zelf het idee dat het er iets mee te maken heeft dat je je een paar dagen geleden zo ongelovelijk rot voelde?
wie van de kids slaapt nog overdag en hoelang? -niet: -af en toe: -donique (ene keer twee uur en dan weer paar dagen niet) -Yosyp (1 a 2 keer in de week slaapt ie 's middags) - Tess ( ze kan in principe wel zonder maar op benauwde dagen slaapt ze heel veel) wel: - Djim slaapt iedere dag (uitzonderingen daargelaten), meestal een uurtje of 2, op KDV iets korter. - Silke (2,5 - 3 uur 's middags) - Toby ook 2,5 tot 3 uur in de middag
Carmen, ik wil je heel veel sterkte wensen morgen. Laat je tranen maar lekker lopen zoveel als ze willen. Gaat Mark morgen mee?
wie van de kids slaapt nog overdag en hoelang? -niet: -af en toe: -donique (ene keer twee uur en dan weer paar dagen niet) -Yosyp (1 a 2 keer in de week slaapt ie 's middags) - Tess ( ze kan in principe wel zonder maar op benauwde dagen slaapt ze heel veel) wel: - Djim slaapt iedere dag (uitzonderingen daargelaten), meestal een uurtje of 2, op KDV iets korter. - Silke (2,5 - 3 uur 's middags) - Toby ook 2,5 tot 3 uur in de middag - Silver ook 2,5 tot 3 uur in de middag
@carmen jeetje meis wat een slim meisje hebben jullie toch. hele dikke knuf en lijkt me een onwijs moeilijke tijd denk goed aan je zelf
binna, lique en chantico, wel jammer van de echo, maar nog een paar weken en dan kan ik hem de hele dag zien. vooral fijn dat alles goed was. en binna, mijn idee bij/gevoel over echo's gaat niet meer over denk ik. dit is de laatste dus dat maakt ook niet zoveel uit. binna, hoe vond silver het bij de vk? superano, bij onze vk is het sinds kort standaard om rond 36 weken een liggingsecho te doen. voor het geval ze het verkeerd voelen. alieke, dat klinkt wel pittig zoveel lopen. wel heerlijk om zo'n blij snoetje te zien setteke, voor ik het morgen vergeet: veel succes met je sollicitatie! chantico, ik weet het niet meer precies, maar ze had het over dat in 5 uur ontsluiten wel snel was voor de eerste. we hebben volgens mij rond 20u/20.30u voor het eerst gebeld, toen ze kwam had ik 3 cm ontsluiting. toen kwam ze om 23.30u weer en had ik volledige ontsluiting. bij een tweede kan het dan heel snel gaan zei ze. ik had mijn moeder aan de telefoon en die had bij mij (ik ben de oudste) net zo'n soort bevalling als ik bij ot. en bij mijn broer was het net zoiets. stel me dus maar niet te veel in op dat ik niet lang hoef te lijden was gezellig vanavond. nu lekker tukken. weltrusten!
Wie van de kids slaapt nog overdag en hoelang? niet: af en toe: - Donique (ene keer twee uur en dan weer paar dagen niet) - Yosyp (1 a 2 keer in de week slaapt ie 's middags) - Giulia af en toe een uurtje op de bank - Tess ( ze kan in principe wel zonder maar op benauwde dagen slaapt ze heel veel) wel: - Djim slaapt iedere dag (uitzonderingen daargelaten), meestal een uurtje of 2, op KDV iets korter. - Silke (2,5 - 3 uur 's middags) - Toby ook 2,5 tot 3 uur in de middag - Jasper 2 - 3 uur elke middag. - Roos 2,5 uur, elke dag - Silver ook 2,5 tot 3 uur in de middag - Ottilie, 2 -3u, bijna elke dag
lauwie wat fijn dat je bevalplan is doorgesproken. Waarom heb je een echo trauma? Poeh heb onwijs last van harde buiken dus de tabletjes die ik vanavond had ingenomen doen al wel iets. Nog geen bloedverlies.