Zo daar zijn we weer! Ik kreeg wel een PB-tje van Lotte dat mijn avatar enzo weg zijn. En natuurlijk al ons gekletst vanaf 4 sept! Ze zijn er wel een beetje laat achter dat de server geen back up meer maakte.
hey zijn we weer @petra: wat goed zeg van Suze, wat gaat het hard @tesske: jeetje wat een medicijnen Yanieck wil al kruipen, ze zit op de knieen gaat niet lang duren Ze gaat nu al de hele kamer door in achteruit
@ lique: oh gelukkig maar! en nee slaap nog niet, ben weer 'vrolijk' aan het doorbellen.... whoehoeeeee!!!
ja man gewoon eng, heb het gevoel bij haar dat ze sowieso alles een maand eerder is Hoe is het met Tygo verder? oja en je plannen om wat anders te doen?
Meisjes zijn dan toch wel sneller als jongens, misschien daardoor? Je bent natuurlijk Mylan's tempo gewend Met Tygo is alles goed, hij ontwikkeld zich momenteel heel erg snel, leert veel en verbaast mij bijna elke dag eigenlijk wel! En mijn plannen, ik ga met 1 plan verder in het nieuwe jaar, niet om mijn geld mee te verdienen, dat niet, maar in ieder geval zodat ik ergens mijn ei in kwijt kan en heb daar heel veel zin in. En dan zien we wel hoe het gaat!
goeiemorgen, vanochtend naar de vk geweest. alles weer goed. suiker gelukkig ook. was alleen met ot maar had nieuw speelgoed mee dus dat ging ook prima. hoop dat ze zo wil slapen, want ik doe mee aan de vrijdagmoeheid!
@ Petra & Jenny: De ladies gaan hard zeg, maar wel leuk! @ Cocktailprikkers... die heb ik ook nodig. Er komt de hele week al bijzonder weinig uit mijn handen. Vandaag is de zaak voor het laatst open ipv 16 okt, want we zijn zo goed als leeg! Ik heb net even boodschappen gedaan en ga nu even Jeroen helpen met de laatste dingen opruimen. Vanaf nu is het weer op vrijdagmiddag weekend yeah!
Petra, we gaan nu weg met mijn schoonfamilie in een groot huis. Maar dat is maar 70 km van ons huisje vandaan, dus we gaan in ieder geval wel 'n keer kijken. De verhuur schiet niet zo op, maar dat zal nog wel komen (hoop ik).
@marleen: jeetje zeg bijna helemaal leeg, dat is wel een geruststelling. maar uiteindelijk... komen jullie er dan wel uit? @lauwie: ah super dat het goed is gegaan bij VK
@ jenny: wil er eerst even mee bezig en kijken hoe het gaat en dan houdt ik jullie wel op de hoogte @ lauwie: fijn dat alles goed was meid, lekker weekend nu? @ marleen: hey dat is fijn, dat alles zo goed als weg is. Ennuh mag ik toch luciferstokjes aanraden?
is goed meid Voor de nieuwsgierige onder ons, deze maand mijn (.)(.) haha (maar aub niet elke dag gaan vragen hoor, duurt nog ff haha)
Jenny wat spannend. Kun je wel naar de meeting bij Petra? Yanieck gaat wel snel joh, nu al willen kruipen. Petra, wat goed trouwens dat Suze nu papa en mama kan zeggen.
@Jenny, haha, je moet de spanning weer even opvoeren zeker @Chantal, heel goed en ben ook wel benieuwd waar jij je ei in kwijt gaat raken @Marleen, lekker hoor, weekend op vrijdagmiddag! @Sjorsje, jammer dat de verhuur beetje tegenvalt. Wat kost een weekje ongeveer en hoeveel mensen kunnen erin? Ga even eten!
gisteren een hele recatie gemaakt, maar door internet storing en zp van het net af......is alles weg we=pech zeggen ze wel eens ik heb weekend leuke dingen, 2 feestjes.....dus ik vermaak me wel groetjes
Lique er kunnen 5 mensen in het huisje. Er is 1 tweepersoonsbed, 1 eenpersoonsbed en 1 stapelbed. Er is ook nog een slaapbank, maar die schijnt nogal hard te zijn, haha. Prijs is afhankelijk van de periode, moet je maar even kijken: www.porlezza-palace.webklik.nl
Hallo! Ik doe ook mee aan de moeheid hoor! Vanmorgen vroeg uit ons bed, want moesten op cb zijn om 8.25. Danique deed het allemaal keurig wat ze moest doen, dus zijn weer goed gekeurd. Cijfertjes (schrik niet) 16,1 kg en 91 cm. Lengte boven +1 en gewicht op +2 zoals al haar hele korte leventje. Dus ook geen bijzonderheden. Toen snel nog even naar huis, toen op de fiets naar het zwembad. Nou dat was de laatste keer dat ik me de fiets ging, pfff ben nu helemaal kapot. En nu moeten we straks om 15.00 uur bij de kapper zijn. Boodschapen moeten nog gedaan en cadeautjes moeten nog gekocht, want mijn nichtje wordt morgen al 10 jaar dus morgen een feestje!!!!!Dus morgen de hele dag onderweg en op visite naar mijn zus in Ede samen met mijn ouders en Danique. Gezellig! Er was dus weinig bij te lezen nu alles weer weg is. Wel jammer op zich, maar ach, teruglezen naar wt vorige week geschreven is gebeurd toch weinig denk ik. Ik ga nog even bankhangen voor ik aan mijn middag ga beginnen!