Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hey Linka, wat leuk dat je er weer even bent!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey, wat leuk dat je weer komt kijken hier, alles goed?

Nee, ben niet in verwachting. Had een blaasontsteking en waarschijnlijk een blaassteentje vandaar de echo...

(Als je mijn banner ziet dan zie je dat we ook een dochter hebben, een adoptiekindje!):)

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hee Puck, dus hebben jullie pleegkindje geadoptieerd? Geweldig!!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zwaai :D ! Hoe is het met Silke, ik las het dat ze zindelijk is geworden, wat een wonder!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hey Linka,

leuk dat je hier weer bent:) Ik heb vanmiddag toevallig je blog gelezen. Super mooi geschreven hoor! Je bent een supermoeder-vrouw

Liefs Silvia

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja goed he? Twee maanden voor ze twee werd besloot ze dat ze op de wc wilde en geen luier meer wilde. Met een paar dagen was het klaar. Nu heeft ze alleen als ze in bed ligt nog een luier.

Fijn dat het bij jullie zo lekker gaat! :)

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Matthijs had daarstraks nog een temp van 38,4. Ik heb hem een zetpil gegeven en hopelijk slaapt hij lekker door. Morgenochtend weer met Jasmijn naar het CB. Ben erg benieuwd naar de cijfertjes :D

Ik ga nu snel mijn bedje opzoeken.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je wel Duster, ik heb uit mijn hart geschreven.... Beterschap voor matthijs.

Setteke, ik vind echt knap van Silke, Jeslyn probeer al hele tijd, ze gebruikt nu broek luiers en zet ik potje in woonkamer en gaat ze elke 5 min op zitten, haha! maar echt gaat lukken zal nog ff duren ;)

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, welterusten en ik ga ook nu in bed duiken! Trusten allemaal en vond hartstikke leuk om jullie weer hebben gesproken!

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Kinka, wat leuk dat je hier weer eens een kijkje komt nemen! en wat stoer dat je bent gaan hardlopen. ik zou dat ook graag leuk willen vinden maar ik haat rennen :D
    heb nu een crosstrainer gekocht die ik zaterdag ga ophalen

Ik kom net terug van paardrijden en ben kleddernat geregend, gauw maar even mn supercharmante joggingspak aantrekken :p

@ Duster, arme mattijs, ik hoop dat hij snel opknapt want ik hoor het 1 na het andere griepje om me heen

trouwjurk
    Ik was/ben superblij met mijn jurk maar mijn ietwat stevige armen komen er nogal goed in in beeld zeg maar, ik was dus al aan het kijken voor een sluier die mijn bovenarmen een beetje zou bedekken. Toen ik van de week een truitje aanhad met een vierkant en diep decollete, bedacht ik dat dat type hals al jarenlang mijn lievelings is en ik eigenlijk geen 1 jurk met zo'n hals had gepast, alleen maar strepless of met halter

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Eerst even reageren:

Ha Linka, hoe is het met jou??

Petra, ai... twijfels! Ik moet je zeggen: ik had dat ook... Totdat ik de jurk weer aan had en toen wist ik het weer!

Lauwie, ja eerder wat stoer, denk ik. En nu al over school nadenken. Leuk dat jullie daar zo vroeg mee zijn. Ik weet al naar welke school Hanne zal gaan, maar dat is meer omdat deze school qua overtuiging het beste past. Verder heb ik ook wel een positief beeld bij de manier van lesgeven (groep 1-4: OGO!!)
    Enne... wat jammer dat de foto's al verwijderd zijn... ben erg benieuwd!! Kleine steek onder water... ;)

Tesske, hoe is het met jou? Lichamelijk?
    Heerlijk, het fantasiespel hè?
    Hanne was vanmorgen aan het strijken: klaar, kloppen... groot... meer stijken, stijken meer... vouwen, kaar! Heerlijk!

Ga weer verder lezen.
    Heb even pauze... ben inspiratie aan het opdoen voor een leuk winterraam/schilderij/takken/collage... weet niet goed wat het wordt! :)

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Zo, weer een pagina gelezen... er wordt toch wel wat meer gekletst!! Gezellig!!

Puck, ben benieuwd wat de oogarts morgen zegt! Goed dat je er naar laat kijken; kan nooit kwaad toch?

Linka, fijn dat het beter lijkt te gaan! Leuk om weer iets van je te horen!

Chantico, sowieso lag Hanne in stuit, maar wilde het wel vaginaal starten en hopen dat dat zou gaan lukken. Dus ik met weeën naar het ziekenhuis... Leuk, had er zin in! :) Maar daar gekomen, had ik geen weeën, maar onverklaarbare pijn. En men had geen idee wat het was; het werd alleen maar erger, maar een echo van de buik had ook niet zoveel zin meer; er was weinig te zien. Toen 24 uur aan een pijnstillend infuus. Dat ging toen redelijk; maar naar 24 uur wilde ik het eraf. kijken wat er zou gebeuren. Helaas kwam de pijn toen na 12 uur weer terug. De gynaecoloog vond het toen niet medisch verantwoord om mij nog langer te laten lopen en zijn advies was: een keizersnee. Ook omdat Hanne in stuit lag en je daardoor sowieso 50 procent kans had op een keizersnee; de bevalling inleiden kon ook niet vanwege de stuitligging. Dus toen was de keuze gemaakt; ik trok het echt niet meer...
    Eigenlijk een raar verhaal dus... Ze zijn er nooit precies achtergekomen waar de pijn vandaan kwam; waarschijnlijk is het nierstuwing geweest. En deze pijn staat op de 2e plek qua intensiteit... op de 1e plek staan weeën!

Binna, heftig verhaal hoor... En inderdaad goed om eerder naar de gynaecoloog te gaan als jij je daar beter bij voelt!

Tesske, fijn dat Mark ook nog vrij heeft... Samen verwerken!! Sterkte!

Setteke, fijn dat Silke weer opgeknapt is!

Duster, beterschap voor Matthijs.

Pesten op school: ook al heeft een school nog een sterk pest-beleid, het hoeft pesten echt niet te voorkomen... En andersom ook: een school wat geen streng anti-pestbeleid heeft kan bekend staan om het weinige pestgedrag. Wij zitten op school ook behoorlijk bovenop het pesten, maar toch hoor je zo af en toe verhalen van kinderen die wel gepest worden... vaak dan naar schooltijd... dit komt pas veel later openbaar of de ernst wordt pas laat duidelijk. Dus het zegt niet alles!

weer lezen... :)

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames! Kom ff zwaaien! Heb alles gelezen maar nu weinig puf meer op te reageren....jens was vannacht weer wakker...en hebben maar een fles gegeven zag het echt niet zitten om weer een hele nacht met hem te zitten. Maar goed dus weer een nacht met weinig slaap....

14. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Setteke gefeliciteerd met de baan

@ Linka leuk dat je weer eens lang kwam

@ Duster beterschap voor Matthijs.

@ Petra en Carmen ja ik heb dit jammer genoeg ook meegemaakt, jan 2007 was 7 weken zwanger (door de pil heen) miskraam is opgewekt met pillen en dat is echt vreselijk. Heb 2 weken zo'n erg bloedverlies dat ik pillen moest krijgen om het te bloedden te laten stoppen. Ik ben dus mama van 1 geweldig zoontje en 3 sterretjes. 1 sterretje is het 2ling broertje/zusje van Toby en de andere is een vmk vorige maand:(. En nu mag ik dus niet zwanger worden voorlopig

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@miepie hoop dst je een goede nacht hebt gehad

@vogetje jeetje meis wat heftig knuff

Ik gaat zo naar het werk ben erg benieuwd hebben een nieuw kindje voor 5 dagen met spoet waar bij het wennen erg veel huilen was dus wat brengt de dag

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vogeltje dat zal ook heftig geweest zijn. Voor Lianna had ik ook een miskraam, maar dat kwam er bij 7 weken zelf af. Ik heb er eigenlijk ook nooit moeite mee gehad dat dat mis is gegaan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de dag dat het mis ging ook pas hoorde dat ik zwanger was.

Binna, succes vandaag op je werk.

Ik ga vandaag een normale dagdienst draaien ipv de middag/avond. Merk nu al dat ik toch wel aardig gewend ben om op donderdag tot 8 uur te kunnen blijven liggen.

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    vogeltje, wat heftig zeg! Kon je toen in 2007 niet kiezen voor een curettage? Ik kon ook kiezen voor de cytotec pillen maar heb dat niet gedaan omdat de gyn vertelde dat dat met weeen en veel bloedverlies gepaard zou (kunnen) gaan.

Sjorsje ik denk ook dat er een verschil in zit of je al (een tijdje) weet dat je zwanger bent of niet. Ik heb ook eens een vroege positieve test gehad en begon 4 dagen later op 1 dag na nod heftig te vloeien met stolsels en gewone menstruatie pijn. Voor mijn gevoel is dat nooit een vroege miskraam geweest maar een gewone ongestelheid. En nu met bijna 9 weken voelt het emotioneel (bijna?)alsof ik een echt kindje heb verloren.

Binna werk ze, wat zielig dat zo'n kindje zo moet huilen.

Marieke wat slopend zijn zulke nachten toch he..kun je jens niet een nachtje naar oma doen zodat je bij kan komen?

18. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    dat vond ik dus ook.
    Ook al weet je dat het nog pril is, je bent met je gevoel en je gedachten al zo veel verder!
    Als het dan dus mis gaat, verlies je je kindje en dat is heftig. Want met 9 weken zit toch bijna alles al aan dat kindje, zoals het hoort....
    heftig hoor
    ik had de mk met 9.3 weken, in Australie aan de andere kant van de wereld, zonder familie, wel met mn mannetje natuurlijk.
    Maar ik vond het erg heftig allemaal, wel op een mooie plek begraven in de duinen bij de zee!
    sterkte meid

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goedemorgen.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Eej Petra, crosstrainier past niet in huis, niet genoeg ruimte, haha! Zou nu gaan hardlopen, maar aanzien dat ik hoofdpijn heb laat ik maar zo zitten, in weekend dan maar ff.

Nou ik ga nu naar kapper, ff relaxen.

Fijne dag dames!

Arri, leuk dat je me hebt toegevoegd!

Deel Deze Pagina