Ik heb het hier heerlijk rustig in huis, Laureen ligt nog op bed en de meiden zijn beide bij een vriendinnetje aan het spelen.
sydney ligt ook op bed en donique is aan het knippen en plakken! lauwie nou daar mag je trots op zijn hoor. zowel op buik als ot!
knippen, mik? dat durf ik nog niet met ot. gaat dat goed? ze krijgt trouwens wel een mes bij het eten. weet dus niet zo goed waarom ik knippen eng vind
@ Lauwie: Laureen mag van mij ook nog niet knippen hoor, vind ik haar nog te klein voor. Ik heb maar een hekel aan scharen.
@Lauwie; Wat een superleuke foto's. Besef nu dat wij helemaal geen foto's hebben gemaakt van Matthijs en mijn buik Ik heb je geaccepteerd
Lique fijn dat je echo goed was. Duster wat zielig dat hij er zo veel last van heeft. Hier ook niet zelf knippen, als we knutselen mag zij kleuren en plakken en mama knipt het uit. Ik ben sinterklaas gedichten aan het maken, niet echt iets waar ik zin aan heb nu maar moet toch gebeuren en nu ben ik nog thuis en heb genoeg tijd. Wij eten stamppot rauwe andijvie met gehaktballen, Mark is de ballen aan het maken en heb er weinig vertrouwen in..hij had ze net al klaar maar was de kruiden vergeten dus nu begint hij weer opnieuw
duster, wat ziet matthijs eruit! zielig hoor! hoop dat het zalfje ofzo wat je gekregen had helpt, want ik kan me voorstellen dat ie hier nogal last van heeft!
Hoi, even snel, zijn net thuis... Ogen zijn goed, scheel kijken valt mee en daar willen ze niets aan doen. Ze zagen wel dat hij een "cilinder" heeft en dat het wel beter is om daarvoor een brilletje te dragen, dat is beter voor de ontwikkeling van zijn ogen... Die gaan we binnenkort uitzoeken... We gaan zo eten, man moet straks weer weg. Kom dan nog wel kletsen. @ Lauwie: heb even snel gekeken was nieuwsgierig hihi... Wat een mooie buik en prachtig kind!!!
Lauwie mooie foto's hoor. Lique wat super van je goed echo. De kindjes en ik eten pizza en daarna vla met slagroom. Ard gaat vanavond uit eten met zijn collega's.
lique, ik ben benieuwd naar de echo foto's! puck, gelukkig was het scheel kijken niet erg. vind je het vervelend dat olivier een brilletje krijgt? ik denk dat het hem heel wijs zal staan. hij heeft er wel een koppie voor. ben vanavond alleen thuis met 3 babyfoons. hoop dat ze alle 4 goed zullen slapen.
Zo alles is weer klaar hier... @Sjorsje/ Lauwie: Nee vind het niet erg dat hij een brilletje moet, het is onze eigen keus, het is niet zo dat het nu echt moet. Alleen als we het nu niet doen zit hij er over een aantal jaar sowieso aan vast en het brilletje helpt met de ontwikkeling van het oog. @ Tesske: Fijn dat je ven wat afleiding hebt kunnen vinden in het winkelen. Wat naar dat je je lichamelijk nog niet zo goed voelt. Begreep ik nu dat je maandag weer wil gaan werken? Is dat niet vroeg? @ Duster: Wat is Jasmijn al groot aan het worden en dat ze zelfs al gaat staan! Arme Matthijs, helpt de zalf een beetje? @ Judith: Wat balen dat je nog niets wijzer bent geworden van je bezoekje aan de gyn... @ Lique: Wat super dat de echo helemaal goed was! @ Lauwie: Hihi ben je een oppasdienst begonnen? Wij hebben patatjes gebakken, was lekker. Heb onverwacht maandag vrij genomen, dan komt sint op psz en daar wil ik natuurlijk ook bij zijn als mijn kind dat voor het eerst meemaakt! Verder al boodschappen gedaan voor het weekend voor de babyborrel, is dat ook weer klaar. Ik heb leuke ballonnen (rode met polkadots en roze met hartjes) gekocht om de kamer wat te versieren, van die geboorteslingers vind ik net echt meer nodig...
@ Lauwie, wat een prachtige buik heb je en wat leuk dat we die nog even mogen zien. ik heb een lekkere dag achter de rug. ik heb tegenwoordig een stagiaire die het erg goed doet dus kom nu soms zelfs toe aan dingen waar ik al lang niet meer aan toegekomen was, daarna superlekker les gereden. @ Duster, ik hoop dat matthijs minder pijn heeft, vond het er erg pijnlijk uitzien. Hoe gaat het met jou eigenlijk en met het slapen? @ Puck, ik vind brilletjes er altijd vreselijk schattig uitzien. ik weet niet of alle basisschoolleerlingen dat ook vinden. @ Lique, van harte gefeliciteerd met je mooie echo, voorlopig heb je deze mijlpaal weer bereikt! was je zenuwachtig/