Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Beetje bij gelezen ben niet helemaal lekker
    Was een erg druke dag en nu een vermoede buik ble ga zo slapen
    Gelukkig ging het met het nieuwe kindje erg goed. En weetje ik vindt het ook zielig maar is de ouders huj keuzen toa een half jaar en nu in ene moet het met spoer vooe 5 dagen geplaatst worden tja dan denk ik moet je eerder regelen zodat ie kan wennen

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Carmen, fijn dat jullie een beetje afleiding hebben kunnen vinden.

@Setteke, gefeliciteerd met je baan

@Lique, gefeliciteerd met je goede echo. En weer bijna een week verder. Dat is altijd mooi meegenomen toch

@Judith, ook raar dat je bij de arts assistent komt en dat die niks kan. Kon die ook de gyn niet even er bij vragen dan?

Hier gaat het wel, ben niet echt lekker.
    Ben dood moe, heb hoofdpijn en voel me verder niet helemaal top. Benauwd enz. Dus kijk het morgen even aan, en als het niet gaat meld ik me ziek voor het weekend. Kan gewoon niet goed na denken en dat vind ik echt niet goed als ik dat op het werk niet doe.

Verder gaat het met Janna redelijk. Ze is niet helemaal lekker en ze is erg moe maar toch de hele tijd vroeg wakker.

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Lique gefeliciteerd met de goede echo

@ Lauwie wat een mooie foto's zeg en wat is Ot een mooie meid.

@ Binna fijn dat het goed is gegaan met het nieuwe kindje.

@ Happy vervelend dat je je niet goed voelt. Beterschap.

@ Puck fijn dat het toch meeviel bij de oogarts en een brilletje kan heel schattig staan. Toby moet in feb weer naar de oogarts voor een meting vanwege scheel kijken.

@ Juud belachelijk dat je eigenlijk gewoon bent afgescheept bij de gyn. Waarom laten ze je komen als ze toch niets doen.

@ Petra fijn dat je weer tijd hebt voor andere dingen nu je een stagair hebt.

@ Lauwie nee eigenlijk denk ik er bijna niet meer aan hoe hard het ook is het leven gaat door. Wij mogen ons gelukkig prijzen met ons geweldige zoontje waar we zo ontzettend veel van houden dat ik mezelf alleen zou kwellen als ik ga denken aan wat ik al had kunnen hebben.

Toby is ook al een paar dagen niet zichzelf. Heel hangerig en huilerig. Komt hij naar me toe lopen "mama ik moet huilen" en begint dan te huilen, geen idee waarom. Moest hij straks hoesten zegt hij zo mooi "ooo ben verkouden" Hij heeft wel gevoel voor drama.
    Maar er zit hem iets niet lekker op dit moment.

4. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    zo, ik ben thuis van mn late dienst

juud
    belachelijk zeg, nu zit je dus nog zonder iets, mooi is dat

vogeltje
    sterkte met toby

happy
    alles op je werk ging nu beter toch? fijn hoor....
    hopelijk voelt Janna zich snel beter

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag meiden, wij gaan op weg naar Duitsland :)

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @juud veel plezier wat gaan jullie doen ?

Zo ik gaat zo werken. vandaag tot half 7
    en vanavond komt ons pleegkindje weer.
    morgen sint vieren. en zondag moet ik zelf piet

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Bekijk bijlage 110670

Hier de foto van de echo! Bedankt voor alle felicitaties en gelukswensen!

@Juud, veel plezier in DLD, wil ook wel weten wat voor leuks jullie daar gaan doen??

@Duster, hoe is het met matthijs?

@Lauwie, goede avond gehad met al die babyfoons??? Haha!

@Puck, klinkt allemaal leuk voor de babyborrel!

@Petra, ik was zeker zenuwachtig, zal het wel leven, hoe ver zal ik zijn. Maar gelukkig zag alles er goed uit! En nog verder dan ik dacht!

Ik ga maar weer eens aan het werk!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, leuk! duidelijk al zeg! en ik zie dat je ook je banner vast aangepast hebt :)

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ja ik vond het ook enorm duidelijk (foto nog niet echt, maar echo wel). Heb nooit zo 'laat' een echo gehad zeg maar nu zag je echt een mensje al. En het sprong echt heen en weer, heel grappig!! (leek een beetje op de hik, maar dat kan nu natuurlijk nog niet)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heb vannacht van 4.15 tot 6.15 wakker gelegen van wat ik allemaal nog moet doen ;). dit weekend een weekend weg en dan gebeurt er dus weer niets.. nou ja lekker chillen is ook goed.

11. Zoooooo, wat vet gaaf!!!
    Super man!!!
    Gefeliciteerd!!!

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, moet je nog zoveel of wil je nog zoveel? Geniet lekker van het weekend!

13. Goeiemorgen dames,

Ik heb me ziek gemeld en ben nu dus de hele week al thuis. Ik had dit echt nodig, heb woensdag praktisch de hele dag op de bank gelegen, was zo ontzettend moe en kapot.
    Gisterochtend wel frisse neus gehaald, boodschappen gedaan want ik had werkelijk niets meer in huis en vandaag ook lui nog in de badjas.

Vanmiddag ga ik naar de dokter, tien voor 3. We zullen kijken wat hij zegt, tot nu toe zijn de ervaring dat hij niet zo snel iets doet... Maar goed....
    Vannacht werd ik wakker met zo'n pijn en branden en idee van braken, dat ik uit bed ben gegaan om maagtabletten in te nemen. En ik heb er as we speak ook last van. Dus ik ga maar weer wat nemen...

Ik heb al jullie verhalen wel even bijgelezen, maar niets even om op te reageren. Was voor mij wel weer even fijn om bij te lezen en op de hoogte te zijn.

@ lauwie: ik heb een vriendjesverzoek jouw kant op gestuurd.

@ jenny; veel plezier, hoop dat er 17 dec ook sneeuw ligt...

@lique: mooie echo meid, schattig...

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal, gets heb je er nog zo'n last van. Moet zeggen dat ik het de laatste dagen ook vaker heb. Succes bij de huisarts straks.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, heel goed dat je thuis bent. Hopelijk gaat die dokter nog wat nuttigs doen voor jou, voor het weekend!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, we zijn vriendjes. krijg wel veel vienden zo :D. vervelend dat je nog ziek bent! hoop dat de ha je kan helpen.

lique, ook wel veel dingen die moeten (nog niks van de kraamzorg ;), geboortekaartje, adressenlijst bijwerken, inpakken voor weekend, zh tas klaarzetten, kinderwagen etc van zolder en hoezen wassen ed, aantal boodschappen nog) ik vergeet nog vanalles volgens mij...

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hallo dames,

goedemorgen!

Ben net bij mondhygiene geweest, nou zie al verbetering uit, gelukkig maar!

Myrna blijft lekker over op school en ga zo lekker boodschappen doen, wat is koud buiten joh, maar als je gaat wandelen vind ik wel erg lekker.

Lique, gefeliciteerd met je mooie echo, geweldig!

puck ,succes met voorbereiden dus jullie hebben pleegkindje geadopteerd, geweldig.

Lauwie, ga zo kijken je buikkie.

Duster, ga ook kijken naar foto.

Carmen, lekker he geld smijten, haha!

Chantal, beterschap! Ben benieuwd wat de dokter zal zeggen!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, oja daar moeten wel wat dingentjes voor gebeuren. Maar kraamzorg is alleen een belletje neem ik aan! Gelijk doen en dan maar inpakken voor het weekend. En volgende week lekker wassen ;)

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    duster, waarschijnlijk is allergie reactie???? die lijkt veel op allergiereactie van muggen van Myrna, zo groot word ze ook zo als ze muggenbeet krijgt! Ben je al bij dokter geweest? Pijnlijk hoor...

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Linka, ja het is inderdaad KOUDDDDDD BRRRRR. Maar hier schijnt de zon, dus dan is het inderdaad lekker wandelen. Oh lekker je mond laten reinigen, eerste keer? Ik was de laatste keer bij de tandarts en daarna voor het eerst naar de mondhygieniste!

Deel Deze Pagina