Neej voor 3e keer bij die andere mondhygiene, echte, ben heel zeer tevreden over haar en andere tandarts was waardeloos en heb andere tandarts aangemeld en is zeer tevreden over mij da tik zo goed doe met mijn tanden, hoera! (had ernstig tandvleesontsteking)
lique, een telefoontje is de moeite niet, maar het zoeken van de bevestigingsbrief met het telefoonnummer moet ook nog klossen en mijn kraampakket zoeken (denk dat mijn vriend m op zolder gezet heeft en daarna hebben we alles verschoven voor de dakramen)
@Lauwie, haha, ja het wordt je niet makkelijk gemaakt! @Linka, oja nu je het zegt herrinner ik me wel weer wat!
hallo! Malou begon net zelf wil op bed mama en ze heeft nog geen broodje gehad....en bleef maar roepen nee geen broodje ik wil slapen...nu is het muisstil hier....Apart normaal wil ze haar broodje altijd! Iemand tips qua suprises???? Heb iemand getrokken die graag mag freubelen, koken leuk vind en krijgt als kadootje theedoos en kopjes. Ik weet het ff niet! lique: mooie echo meid! Lekker gaan genieten er van! duster: brr ook ff gekeken maar hoop dat matthijs er nu niet teveel last meer van heeft! lauwie: mooie buikfotos meid! En wat is otje een mooi meisje zeg! Nou ja zeg kom ik weer ff kletsen is iedereen weer weg....hmm je gaat er haast wat van denken...
@Miepie, tja, geen blunders bekend over deze persoon? mislukte projecten? Het is natuurlijk wel de bedoeling elkaar op de hak te nemen? Anders een vergroot kop en schotel maken? Een pan? Of een taart met allerlei opdrachtjes laten versieren of zo iets? Lekker dat ze al op bed ligt, mooi even rust, toch?
Even snel een update vanaf mijn foon Met Matthijs gaat het een stuk beter. De galbulten zijn nagenoeg weg, hij heeft nog wel verhoging. We denken dat het een allergische reactie was op de zetpil.....
lauwie erg mooie foto's! mag je trots op zijn..... leuk ook voor later.... fijn weekend, geniet ervan duster fijn dat de bulten bijna weg zijn lique gefeliciteerd met de goede echo setteke gefelicteerd met je nieuwe baan!super hoor linka zeker koud ja, maar wel te doen, ik was er ook uit, maar vond het heerlijk weer!
@Lique: ik heb er helemaal geen verstand van. Zitten daar andere stoffen in? Ik zal volgende week de assistente eens bellen Nu ga ik effe lekker slapen
zo net weer even een bestelling gedaan voor mn kids............. weer 60 euro, gaat hard zometeen naar Alkmaar ook daar weer shoppen, maar nu voor ons zelf! heb dit jaar wel erg veel geshopt geloof ik, maar ja, als je niet zwanger bent, kan je alles weer aan! dus ben helemaal los gegaan! fijne middag dames CU
Hey meiden, even snel hier spieken voordat ik weer met mijn volgende ronde ga beginnen. Heb vanmorgen lekker gewerkt. Nu even thuis om een broodje te eten en dan zo de meiden bij de oppas/en van school halen. Dan Dionne naar turnen brengen, even weer naar huis, dan Joëlle naar turnen brengen en Dionne weer mee naar huis nemen. En dan natuurlijk Joëlle later ook nog weer ophalen. Tussendoor proberen om nog te eten, maar dat zal wel lukken. Joëlle heeft zondag haar 1e turnwedstrijd dus moet vanavond en morgen nog even al haar oefeningen doornemen. Wel spannend hoor. Morgen hebben we hier in het dorp ook nog de intocht van Sinterklaas met aansluitend sinterklaasfeest van de gym/voetbal vereniging.
FF: oh heerlijk SHOPPEN!!!! succes en veel plezier. Lique: mooie echo hoor, al een heel kindje te zien Chantal: goed dat je je hebt ziekgemeld, ben benieuwd wat de ha zegt Linka: fijn dat ze tevreden zijn over je gebit Man o man nu weet ik het al niet meer..................... Oja Duster, toch maar eens navragen over de reactie op evt die zetpillen. Goed idee.
Forever friends, leuk he shoppen, heerlijk, ik ook vandaag. Jeslyn alweer nieuwe laarzen, wat gaat hard! Duster fijn dat beter gaat met Matthijs, zou kunnen de allergie reactie op zetpil, kan je dan niet ff testen bij huisarts? Nou nu ff rust, jeslyn wilt niet slapen, ze viel in slaap op de fiets en heb geprobeerd op bed te leggen, maar ze zat maar steeds te praten en spelen, dus had er geen nut voor.
Lauwie, ik had al gereageerd bij die foto van je buik en ik vind dat otje groot is gewroden, prachtige dame!
duster, ffijn dat t beter gaat met matthijs! ff, dank. zo open haardje aan hier. lekker geshopt nog? linka, waardeloos he, dtat ze niet meer slapen als ze een keer in slaapgevallen zijn dank voor alle complimenten over ot en mn buik. leuk! ben hier weinig t weekend, dus fijn weekend allemaal!