wat is de lievelingsgroente van je kind? verse spercieboontjes. lievelingswoord/zin?oooh ik dacht....(en dan dat wat ze dacht) potje of wc? wc lievelingseten? Pasta's schoenmaat? 24 broekmaat? qua lengte moet ze 92 hebben, qua omvang zit 80 het mooist. kledingmaat?92 hoe laat gaat je kind naar bed? tussen 19.30 en 20.00 uur hoe laat word je kind wakker meestal tegen 6.15/6.30 u lievelingsliedje? momenteel sinterklaasliedjes en eekhoorntjesliedje.
wat is de lievelingsgroente van je kind? met stip op 1 spercie en snijbonen lievelingswoord/zin? Roosje ook mee, toch? potje of wc? w.c. lievelingseten? broodje shoarma, patat schoenmaat? maat 24 broekmaat? 86-92 kledingmaat? 92-98 hoe laat gaat je kind naar bed? altijd 19.30 uur hoe laat word je kind wakker meestal rond 7 uur lievelingsliedje? op een grote paddestoel koosnaampje? lieffie hoe kort je de naam af? Roosje
linka lichamelijk gaat het goed, emotioneel nog niet. Heb ook besloten toch nog niet te gaan werken maandag. Vindt het heel leuk dat je weer meekletst! Vanmiddag gaan we gezellig lunchen bij mijn zwager en schoonzus, tess blijft daar even en dan gaan mark en ik (sint)shoppen. Vanavond gaan we lekker uit eten.
leuk, een lijstje! wat is de lievelingsgroente van je kind? champignons lievelingswoord/zin? ze kletst aan een stuk door. hoor wel regelmatig 'hoe gaat het met jou, lieverd?' en 'wat gebeurt daar?' potje of wc? beide lievelingseten? alles met saus om in te dopen schoenmaat? 24 broekmaat? 92 kledingmaat?92 hoe laat gaat je kind naar bed? Tussen half 8 en 8 hoe laat word je kind wakker Tussen half 8 en half 9 lievelingsliedje? sinterklaasje kom maar binnen met je knecht
Tess, rust maar uit, duurt het nog ff voordat je sterk wordt, knuff voor je! Petra, je schreef ook de koosnaampje bij, koosnaampje van Jeslyn is Jessie en roepnaam, Jes, Jeslyn of Jessie.
hey, ik mis er 2. koosnaampje: boeffie of lieffie naam afgekort: ot of otje ze zingt nu een zelf gemaakt liedje 'amerigo, amerigo' carmen, grappig dat denken. ot deed dat al heel snel, maar dat was napraten. als je vroeg wat iets was zei ze 'eh ik denk een ..' vooral als ik iets anders dacht idd
carmen, verstandig dat je nog niet gaat werken. lique, wat leuk dat jullie het verteld hebben en zulke leuke reacties gekregen hebben!
wat is de lievelingsgroente van je kind? ehh ik denk bloemkool lievelingswoord/zin? te veel om op te noemen potje of wc? héél af en toe op het potje (zitten) lievelingseten? groentesoep met stokbrood schoenmaat? 23 broekmaat? 86 kledingmaat? 92 hoe laat gaat je kind naar bed? meestal rond 20:00 hoe laat word je kind wakker rond 7:00/7:30 lievelingsliedje? olifantje in het bos koosnaampje? moppie smurf hoe kort je de naam af? leentje
wat is de lievelingsgroente van je kind? Spinazie en bloemkool lievelingswoord/zin? Silver ook en voor de rest klets ze de oren van me hoofd potje of wc? beiden maar nog niet echt lievelingseten? shoarma en patatjes schoenmaat? 25 broekmaat? 92/98 kledingmaat? 92/98 hoe laat gaat je kind naar bed? half 7 a 7 uur maar eerder half 7 hoe laat word je kind wakker half 7 a 7 uur en als ik moet werken is ze kwart over 6 wakker omdat ik over de gang loop lievelingsliedje? lang zal ze leven. en paardje wacht op mijn van het sprookjeswonderland koos naamje fluitketetje en mama's hartje mijn allerliefst
wat is de lievelingsgroente van je kind? Sperziebonen, wel verse lievelingswoord/zin? "weet ik niet" of "geen idee" (als je vraagt waarom ze iets doet) potje of wc? wc lievelingseten? pizza of poffertjes schoenmaat? 25 broekmaat? 92/98 kledingmaat? 104 hoe laat gaat je kind naar bed? rond 19 uur hoe laat word je kind wakker we maken haar rond 7.45 uur wakker, uit haarzelf een half uurtje later lievelingsliedje? mamasé koosnaampje? Famke of meissie hoe kort je de naam af? Sil
Goedemorgen, lijstje probeer ik vanavond even in te vullen. We gaan dadelijk naar Antwerpen, kijken of we een slee voor 3 kinderen kunnen vinden. Fijne dag allemaal.
wat is de lievelingsgroente van je kind? Sperziebonen lievelingswoord/zin? op dit moment pieteklaas!!! (jaja zij combineert ze gewoon haha) potje of wc? luier (en soms op de wc als ze zin heeft maar dan vind ze het gewoon leuk om met papier te spelen) lievelingseten? pizza en andere pasta's schoenmaat? 23 broekmaat? 86/92 kledingmaat? 92 hoe laat gaat je kind naar bed? rond 19 uur hoe laat word je kind wakker tussen 8 en half 9 lievelingsliedje? mamasé en bij de politie koosnaampje? muppet (sydney is muppetini) hoe kort je de naam af? niet. soms wel zeggen we wel doniekie. maar heb een hekel aan afkorten! ze noemen sydney ook vaak sid. sorry hoor maar ze is niet dat achterlijke beest uit ice age!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat is de lievelingsgroente van je kind? Spinazie en appelmoes lievelingswoord/zin? Mama en ik wil.... potje of wc? Potje lievelingseten? Pasta en patat schoenmaat? 21 broekmaat? 80 kledingmaat? 86 hoe laat gaat je kind naar bed? 7 uur hoe laat word je kind wakker? tussen 7 en 8 lievelingsliedje? Handjes draaien koosnaampje? Toetie hoe kort je de naam af? Niet is al kort genoeg
Goeiemorgen dames, wilde effe snel melden hoe het bij de HA is gegaan, maar zag toen een lijstje, leuk! Dus die ga ik ook even invullen: wat is de lievelingsgroente van je kind? snoepje maw eet hij amper lievelingswoord/zin? kom je? potje of wc? potje zitten, blokjes bouwen lievelingseten? brood schoenmaat? 23 broekmaat? 86 kledingmaat? 86 hoe laat gaat je kind naar bed? 19.00 uur hoe laat word je kind wakker 07.00 uur lievelingsliedje? Berend botje,Finley brandweerwagen, ei ei ei koosnaampje? Boebie hoe kort je de naam af? Tyg ------------------------------------------------- Ik heb voor mij maagklachten medicijnen gekregen voor 20 dgn. Als het aanhoudt of het komt terug na stoppen van de medicijnen moet ik terugkomen en wil hij een maagonderzoek doen. Verder heel onsmakelijk, dus houdt het kort, wordt er een kweekje gedaan, om te kijken of er parasieten in mijn darmen zit. Zelf denk ik van niet, maar goed. Het is gewoon PDS, maar goed... Hij neemt nu in ieder geval de moeite om dingen te onderzoeken.
wat is de lievelingsgroente van je kind? broccoli lievelingswoord/zin? mama nee weg potje of wc? wc lievelingseten? bananen schoenmaat? 26 broekmaat? 92/98 kledingmaat? 98-104 hoe laat gaat je kind naar bed? 19.00 uur hoe laat word je kind wakker tussen 6.00 en7.00 uur lievelingsliedje? Hoor wie klopt daar kinderen koosnaampje? dirkie, djimbo hoe kort je de naam af dat kan niet @Tesske, heel goed dat je maandag ook nog thuis blijft. @Chantal, fijn dat je iets gekregen hebt, zei hij ook wat het kon zijn? Parasiet, tja dat weet je niet... @linka, begin me steeds beter te voelen. Al mocht ik sowieso niet klagen. Naast misselijkheid van de vermoeidheid weinig last. Moet nu wel mijn bekken gaan ontzien, of alles eromheen gaan trainen, want ik vrees het ergste! Zo spinnen was weer lekker! Nu even napuffen en zo lekker douchen! moet nog een paar taartjes maken zo. Vanmiddag rondje bij de laatste familie langs. Morgen zie ik mijn familie (oma's tantes enz) bij mijn moeder, dus dan is alles helemaal bekend! Morgen is ook de dag dat mijn vader 3 jaar geleden overleed.
wat is de lievelingsgroente van je kind? boontjes of doperweten lievelingswoord/zin? Dat vind ik niet leuk, lukt het wel? Tot zo en afgesproken potje of wc? wc lievelingseten? groente, maar ook pepernoten en ander snoep en banaan/appel/kiwi en soepstengels met kaas schoenmaat? 24 broekmaat? 98/104 kledingmaat? 104/110 hoe laat gaat je kind naar bed? Ergens tussen 19.00 en 19.45 hoe laat word je kind wakker tussen 8.00 en 8.30 uur lievelingsliedje? Zie ginds komt de stoomboot om zelf te zingen en om mee te zingen Nick en Simon (en dan vooral wijzer) koosnaampje? Schatje, Boef hoe kort je de naam af: Nique @Tess; goed dat je nog even thuis blijft. Je moet het ook verwerken natuurlijK! Neem rustig de tijd! Wanneer moet je ook alweer naar de gyn? Lique; super al die enthousiaste reacties. Ga je al groeien? Set; weet niet of ik het al had gezegd, maar wat super dat je de baan hebt! Duster; fijn dat de uitslag al iets minder wordt. Inderdaad maar de dokter even op dehoogte stellen. Hoe gaat het met jouzelf? Voel je je al weer iets beter in je veL? Linka; leuk dat je er weer bent! Binna; waaarom kwam jullie pleegje niet? Puck; veel plezier opde babyborrel! Wij hebben net sinterklaas op kdv gehad. Danique had het hoogste woord totdat Sint en Piet binnenkwam. Ze kroop op schoot, gezicht tegen mijn schouder en heeft dat de hele tijd volgehouden. Met daarbij telkens te zeggen; ik vind dit niet leuk. Sint en Piet gaan zo weer weg. En op het moment dat ze opstonden draaide ze zich om, en riep heel hard; Daaag Sinterklaas en Piet. Het was dus een groot succes haha Ik ga nu het huis aan kant maken; Vieren hier morgen het sintfeest en er moet flink opgeruimd worden!