Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    heh wat vervelend dat de relatie met je moeder zo'n deuk heeft opgelopen...

Tess houdt het vol omdat ze veel van tafel is, danst en speelt met andere kindjes. De momenten dat ze dan rustig zit is ze ook wel moe.

Ik ga slapen, doei doei

2. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    wat is de lievelingsgroente van je kind?
    brocolli ( met kaas!)
    lievelingswoord/zin?
    alles goed mama? gelukkig maar! of gezellig hè mama!
    potje of wc?
    potje
    lievelingseten?
    macaroni met ham/kaas of stamppot met rookworst
    schoenmaat?
    22
    broekmaat?
    86
    kledingmaat?
    92
    hoe laat gaat je kind naar bed?
    20 uur
    hoe laat word je kind wakker
    tussen 7.30-8 uur
    lievelingsliedje?
    mama-see en nu alle Sinterklaasliedjes zingt ze uit volle borst mee
    koosnaampje?
    poppie of popje , schatje of moppie
    hoe kort je de naam af?
    niet

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik ga ook zo slapen! Nog ff een spelletje doen!

4. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hier net weer thuis!
    was een gezellige dag....
    kids hebben het super gedaan

nu nog even bijkomen op de bank, wel wat gelezen, maar er is te weinig blijven hangen, wel even het lijstje ook ingevuld, altijd leuk!

weltruste
    doei

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ga ook lekker slapen!

Morgen druk dagje, morgenvroeg verjaardag van mijn nichtje en morgenmiddag pakjesmiddag!
    Hoop dat we een beetje kunnen uitslapen morgenvroeg, want daar heb ik zin in!!!!!

Slaap lekker allemaal!!!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meien

@mieppie. O meis dat is echt niet leuk zo qua je moeder snap wel dat je dan je kindjes niet daar laat slapen

@teske. Wat knap dat ze het zo lekker vol houd balen sar je zo veel bent gaan vloeien ik hen toen na de zw van silver ook leeg gehaald en duurde bij mijn toen ook langer voor ik ging vloeien

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Gister klein beetje Sint gevierd net vrienden nou Silver kon niet wachten wou de hele tijd alles uit pakken voor al de grootste

En smidags was ook zo schatig we hadden smorgens pieten gezien en toen ze uit bed kwam wou ze haar pieren pak aan en toen pakte ze haar schoenen en jas kom gaan pieten toe zei ze haha lekker ding

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen Binna, wij zijn weer samen wakker!
    Roos zit lekker sesamstraat te kijken, ze word telkens wakker van haar koude voeten, niet zo gek als je ze boven de deken houdt :p

@ Miepie, ik vind het heftig hoor hoe je moeder reageerd. Nog niet zolang geleden was er toch ook al zoiets. Lijkt me erg moeilijk om het dan gezellig te houden.

Onze oppas was trouwens gister voor de tweede keer in slaap gevallen. Wil haar dus eigenlijk niet meer als oppas. Andy was het er gelukkig wel mee eens.
    Suze loopt nu echt officieel, de afgelopen weken deed ze elke keer een paar passen maar nu loopt ze de kamer door. Zo schattig om te zien hoe ze het doet met die kromme babypootjes en dat dunne lijfje.
    De meiden beginnen nu ook steeds vaker met elkaar te spelen, vooral dansen en springen is favoriet

9. Goeiemorgen meiden....
    Gister Sinterklaas bij René op werk gehad en dat was toch wel heel erg spannend volgens mij. Tygo is vannacht meerdere malen huilend wakker geworden en rond half 7 maar naar beneden gegaan...

@ petra: dankje voor je lieve berichtje ;) Is het nog een leuke avond geworden?

@ carmen: het klinkt als een fijne week (tot zover dat zo kan zijn) die jullie samen doorbrengen, idd erg hecht, veel samen, hardstikke fijn om te lezen dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Verstandig van je om morgen nog niet te gaan werken

@ lique: wat leuk, dus iedereen weet het nu en leuke reacties dus! Nou mag je openlijk lekker praten over van alles en nog wat, toch, vond ik wel een hele opluchting toen!

@ linka: wat gezellig dat je weer mee kletst. Je klinkt positief en wat fijn dat het met je bekkie een stuk beter gaat en joggen is idd zwaar hoor, ik heb het ook geprobeerd, wel een goede poging (3 wkn lang 2 ochtenden in de week) maar ik had echt het gevoel dat ik lichamelijk doodging, dus ben er mee opgehouden.
    :p

* denk denk denk*

@ lauwie: blokjes bouwen, hahaha, ja... Het CB had mij geadviseerd om blokjes bij het potje neer te zetten, zodat hij afleiding had als hij op het potje zat, dus heb zo'n tonnetje met houten blokjes gekocht. Daar speelt hij mee, als hij op het potje zitten, dus als we het over het potje hebben, zegt hij: potje zitten, blokje bouwuh :p

10. @ petra: JEEEUUJJJ voor Suze!!!
    Lijkt me gezellig te zien hoe die meisjes samen spelen...!

@ miepie: idd, jammer zo'n reactie van je moeder, kan me niet voorstellen dat mijn moeder zo tegen me zou doen.

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ff wou je nog vragen of je nu op een andere afdeling werkt? Of gaat het dyaliseren s avonds en s nachts ook door?

Petra wat goed dat suze loopt en wat geweldig dat ze veel samen spelen!

Miep, een betere nacht gehad nu?

Chantal, wat jammer dat tygo vanacht wakker was! Vond hij het sintgebeuren op dat moment wel leuk dan?
    Ik vind het ook heel fijn dat we het deze week samen hebben kunnen doormaken en zie er best tegenop om maandag alleen te zijn, vandaar dat ik wou gaan werken...
    Verdriet maakt ons huwelijk nog veel hechter, dat hadden we ook toen ik zwanger was van tess en we al die heftige keuzes en emoties kregen. Menig mens om ons was toen bang dat ons huwelijk een dreun zou krijgen omdat het zo'n zware tijd was evenals de tijd van zh opnames, ziekte van tess en de (nog steeds)gebroken nachten sinds ze geboren is maar we zijn er alleen maar sterker door geworden.

Binna wat leuk dat silver naar de pieten toe wou!

Tess was om kwart voor 8 wakker dus we konden uitslapen ;)
    zal zo even de ontbijttafel dekken, eitjes koken en sinasappels persen en dan mark uit bed trommelen.

12. @ carmen: jawel hij was dolenthousiast toen hij er aan kwam, toen hij binnen was, helemaal beduusd en onder de indruk en toen we bij sinterklaas moesten komen gaf hij gewoon antwoord door ja te knikken en nee te zeggen op zijn vragen, heb later nog gevraagd of hij het leuk vond en hij zei ja en hij was blij met zn kadootjes...
    Ik denk wel dat het gewoon heel spannend was.....

Ik snap het, nou ja, maar kijken hoe de dag gaat dan morgen... 1 stapje tegelijk. Goed om te horen, dat jullie relatie zo is, dat is wel heel fijn en heel sterk!!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Lekker gourmetten gisteravond laat naar bed en we hadden nog film gekeken Sex and the City 2, prachtige film! Ging om 1 uur slapen, nou voor mij is heel kort, haha! Jeroen is nog aan het slapen, hij moet vanmiddag werken, prima! Mag ik volgende week ook uitslapen, haha! 2 weken geleden had ik totaal 12 uren geslapen, erg hoor! ja moest zoveel inhalen.

Carmen, klinkt heel leuk die restaurant, jammer dat je zoveel moest vloeien. Lekker hoor shoppen, Italiaans desgin is mooi idd. Fijn dat de band hecht is geworden!

Petra, vervelend dat oppas voor 2e keer ging slapen! Balen..... heb je al tegen haar gezegd?

Chantal, vervelend dat hij in nacht wakker werd, blijven troosten. hebben wij ook een keer meegemaakt nadat wij bij Groenrijk geweest daar zitten nu bewegende poppen (beren) met muziek, eerste keer was veel indruk, dus ook huilende wakker, gisteren zijn we ook geweest en daarvoor ook ff geweest en ze weet dat daar is en vond ze nu echt prachtig!

Sint en Piet, nou op tv vind ze prachtig maar als ze hun tegenkom gaat ze huilen, gisteren kwam ze piet tegen en sprong ze uit buggy en kwam meteen naar me en huilend! haha!

Miepie, vervelend van je moeder, ik snap je het wel dat je niet laten wil logeren! Zou ik ook niet doen.

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @marieke, oh das nog een goede tip. Oei woorden met je moeder, maar ehh over bier… Je zat in de auto, rij even langs de supermarkt? Oh lees ook van de aan-uit relatie, wel lastig… Jammer dat jullie geen vrije avond-nacht hadden daardoor!

@Tesske, hoe is het nu.

@alieke, veel plezier met de sint!

@Petra, lagen de kids in bed toen de oppas in slaap viel? En dat is al eens eerder gebeurd? Waarom hebben jullie daar moeite mee. Ik bleef vroeger ook gewoon slapen op oppasadres en lag er bijv om 21.00 uur in. Maar hoorde de kids dan heus wel!

@Chantal, oei vroegertje! Heerlijk dat iedereen het nu weet!

Ga de kids uit bad halen!!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Hoera voor Suze!

@Linka; Ik vind het erg gezellig dat je weer meekletst

@Miepie; Balen van het contact met je moeder

@Chantal; Bah, wat een nacht

@Petra@Alieke; Wat lief dat jullie er naar vragen. Het gaat helaas nog niet zo best. Zo'n weekendje weg doet me geen goed :x Ik heb op het moment ook best wel veel zorgen, dus kan mijn rust ook niet echt nemen

Volgens mij krijgt Jasmijn dan toch eindelijk een tandje. Ze heeft tot 00.45uur wakker gelegen en vanaf 6u15 is ze op :(

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hi, wij gaan zo weer zwemmen. heb niet zo lekker geslapen en hoofdpijn.
    fijne zondag!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nope.. er is wel wat, maar daar solliciteren nu gelijk 180 man naar, aangezien we allemaal straks op straat staan als we niks anders hebben.. ik solliciteer zo veel mogelijk, dan kan het in elk geval niet aan mij liggen als ik nog niks nieuws heb voor we gaan sluiten..

Dankjullie allemaal voor de lieve reacties hierop! Ik heb de afgelopen week toch maar gewoon het werk hervat en ben gewoon doorgegaan. Natuurlijk is de motivatie nu echt weg, mijn nieuwe bijnaam is nu ook Toos Motivatieloos, maar het werk blijft nog wel komen, onze verzekerden willen ook gewoon antwoord op hun vragen en hun kosten vergoed hebben natuurlijk, die hoeven hier niet de dupe van te worden. Het was woensdag wel even moeilijk weer, we hadden het over hoe het de laatste dag zou gaan, dat er dan veel zouden gaan huilen, dat vond ik wel moeilijk. En dan kom je thuis, sla je de kranten open, of nee, dat hoefde niet eens, stond er op de voorpagina's megagroot dat wij gingen sluiten en 180 man op zoek moeten naar ander werk.. ja, toen moest ik zelf ook even huilen.. maar je kan er toch niks aan veranderen, tis sneu, maar het is niet anders.. komt ook allemaal wel weer goed. Stay positive!

---

We hebben gister met onze fotografie de hele dag op een kinderfair gestaan in een kinderopvang hier bij ons in de stad. Het was niet heel druk, maar we hebben geen tel stil gezeten! Leuke foto's gemaakt, foto's verkocht, en veel genetwerkt! Altijd handig! Zoals het nu lijkt hebben we ook wat opdrachten binnengehaald, maar daar worden we nog over gebeld. Leukleuk dus!

Verder heb ik hier 2 zieke kindjes thuis.. Britt heeft sinds donderdag (hele nacht liggen huilen, we hebben toen nog geen 2u slaap gehad...) middenoorontsteking en het lijkt erop dat Jamie dat nu ook heeft... gisteravond heeft hij de hele avond liggen huilen van oorpijn en nu heeft hij koorts.. we hebben een verjaardag vanmiddag van het dochtertje van vrienden, maar ik denk niet dat we er allemaal heen gaan..

Hoe gaat het verder hier met jullie allemaal? Nog leuke dingen op de planning voor vandaag?

Fijne zondag allemaal!

Xx

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; hou jezelf in de gaten he! Bij hoofdpijn moet je de vk bellen toch?

Duster; wat naar dat het nog niet zo best gaat met je zeg! Is er enig idee wanneer het weer beter moet gaan. Vind het zo vervelend voor je, want je voelde je een tijdje terug beter en dan nu weer zo'n stap terug, bah!

Carmen; Fijn om te lezen dat jullie nog hechter zijn geworden door alle moeilijkheden. Kan me voorstellen dat bij menig huwelijk inderdaad de problemen beginnen als het allemaal een beetje tegenloopt. Hopelijk kom je morgen de dag goed door! Is Tess er wel of gaat ze naar kdv?

Petra; ik weet niet of ik het zo'n probleem zou vinden als ze in slaap valt. Ze hoort waarschijnlijk de kindjes wel toch? En daar gaat het om.

Chantal; wat vervelend die nare dromen zeg! Maar ja dat krijg je met die sint en pieten he ;)
    Danique had het gistermiddag en zei ook zelf dat ze eng had gedroomd.

Ik ga snel ontbijten en daarna naar mijn nichtje

Fijne dag!

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @QB: Balen van het werk zeg. Kan me voorstellen dat de motivatie weg is. Dus de fair was voor herhaling vatbaar? Beterschap voor de kindjes

@Alieke; Geen idee. De HA zei 8weken geleden over 4 weken ben je de oude. Toen is het idd even de goede kant op gegaan, maar helaas ben ik weer teruggevallen. 2weken geleden ben ik dus weer naar de HA geweest. De medicatie is weer opgehoogd en over 2weken moet ik weer bloed prikken. Daarna moet iik bellen voor de uitslag, maar als ik me nog niet goed voel moet ik weer langskomen

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja zeker balen, tis niet anders. We gaan stug door! ;) Ja, de fair was zeker voor herhaling vatbaar! We gaan nu ook rond kijken dat als er ergens in de buurt een fair is wij er dan misschien ook willen staan! Dankje voor de beterschap! :D

Deel Deze Pagina