Hoi, even snel ego... was zeer geslaagd gisteren, er zijn veel mensen geweest, ze is dan ook erg verwend en haar broer ook! Toch ook wat mensen waar we niets van gehoord hebben of die afbelden (mensen die toch dichtbij staan met een vage smoes), heel jammer. Ons bekroop een beetje het gevoel dat ze het wat minder belangrijk vonden, maakte ons een beetje verdrietig... Maar goed, neemt niet weg dat het reuze gezellig was en dat ze met open armen ontvangen is in onze familie! Zo naar de stad voor cadeautjes voor volgende week en morgen komt Sint op psz. En vandaag komt mijn familie weer over voor een paar maanden! Fijne zondag allemaal! Kom morgen weer gezellig kletsen en reageren!!
MamaRianne, you've got mail! Puck, jammer dat naasten niet kwamen opdagen zeg.. ondanks dat hebben jullie het zo te lezen erg gezellig gehad en zijn ze beiden goed verwend!
alieke, wat lief dat je daar aan denkt! was ik zelf al weer vergeten *oeps*. ik had niet lekker geslapen en kort omdat we een beetje ruzie hadden over de bevalling. het is ook al weer weggetrokken (en het ruzietje opgelost). puck, wat verdrietig idd als je het gevoel hebt dat naasten het minder belangrijk vinden. gelukkig wel een leuke borrel en fijn dat de familie het wel net zo belangrijk vindt als jullie! ik ga ff slapen. vanochtend weer lekker gezwommen en straks nog ff naar het strand!
@QB, nou Toos, heel goed dat jij die gedupeerde klanten toch gaat helpen @lauwie, waar zitten jullie? Voel je je al wat beter? @Puck, wat enorm balen dat sommige mensen niet kwamen. Hopelijk hebben jullie en de kids vooral genoten! En geslaagd voor volgende week. wij zitten lekker tv te kijken! Relaxed middagje!!
lique, we zitten in zandvoort! heb niet geslapen, maar voel me wel beter. als de smurf eindelijk wakker wordt gaan we nog even dik ingepakt op het strand wandelen. is er wat leuks op tv? fijne relaxmiddag!
hey dames, Lauwie: lekker nog uitgewaaid op het strand? lique: Hadden ook wel langs de supermarkt gekunt alleen hadden we jens achter in die aan het krijsen was en de fles wou en niks anders. Daarom was dat geen optie. heerlijk zeg een relaxmiddag! Hier een middag op verjaardagsvisite....blegh ben blij nu thuis te zijn! puck: fijn dat het geslaagd was! Wel jammer van de mensen die niet komen maar goed je moet zo maar denken dan zijn ze het ook niet waard om zo mee te genieten! (maar erg herkenbaar dat het je dan toch wel wat doet...) duster: jammer zeg meid dat je je nog steeds niet beter voelt! Ben je nou ook echt onder controle van een arts? Of is dit via de huisarts? zo ga ff het bad klaar maken voor de kids en plons er dan zelf ook bij in! Hier alles goed dicht zitten en flink last van mn oren.
@Lauwie en lekker gewandeld!! Heerlijk hoor aan het strand! @Miepie, weet lekker thuis?? en je moeder nog gesproken? Ben met mijn zusje haar school werk aan het doen. Kan wel wat leukers verzinnen, maar is even niet anders!
lique: heeft je zusje daar hulp bij nodig of doe je het gewoon ff? Nee mn moeder niet gesproken wel gezien want was ook op die verjaardag, maar wou geen woord tegen me zeggen.
@Miepie, helaas heeft ze heel veel hulp nodig! Ze is authistisch en heeft een laag niveau. De opleiding tot helpende is nog heel lastig voor haar. Ik probeer haar door het laatste jaar te helpen! Oh, lekker kinderachtig van je moeder....
ff jullie advies nodig: ik voelde de baby vandaag weinig (maar af en toe), waardoor ik in de auto terug me zorgen maakte en bedacht had om thuis de vk te bellen. en het laatste half uur in de auto was ie weer gewoon druk, dus nu vind ik het niet meer nodig om te bellen. nu vindt mijn vriend dat ik wel moet bellen. wat zouden jullie doen?
tess wij dialyseren de patienten 4 nachten in de week, 8uur in de nacht. Dit is alleen voor een select aantal patienten voorbehouden, gezien de criteria die er aan vast zitten! lauwie als je twijfelt altijd bellen, heb ik ook gedaan toen met britt. Ik mocht toen langskomen voor een ctg maar ik voelde mijn kleintjes op het laatst ook weinig hoor, ze krijgen natuurlijk steeds minder ruimte, waardoor bewegen gewoon beperkter is! kan ook een voorteken zijn, voor de bevalling???? beide kids waren achteraf gezien heel rustig de dag voordat de bevalling begon! sterkte
hij zit nu terwijl ik dit typ druk te bewegen. voelt echt onzinnig! het is alleen dat mijn vriend baalt dat ik niet bel...
Wat is er weinig gekletst vandaag zeg! Lauwie; heerlijk zo'n dagje even naar het strand. Komt het niet doordat je druk bent geweest dat je de kleine niet hebt gevoeld? Als ie nu weer druk is zou ik ook nietbellen hoor! Duster; hopelijk voel je je dan binnen nu en de 2 weken weer een stuk beter Puck; wat fijn dat het zo geslaagd was. Maar wel jammer dat er naasten niet zijn geweest. Het maakt toch niet uit of jullie de biologische ouders zijn van dit meiske. Jullie geven haar de kans om liefdevol op te groeien en haar papa en mama te zijn. Is toch vreemd dat er mensen anders over denken. Maar ja denk maar zo; als ze dit nie tbegrijpen zijn ze het niet waard om al je lekkers op te eten Wij hebben een super middag/avond gehad. Danique is super verwend en lag pas om 9 uur in bed. Maar ze heeft echt genoten van alle cadeautjes uitpakken en het spelen ermee. Ze was echt blij en dat is zooooo lief om te zien! Ik ben nu moe en voel hoofdpijn op komen, duik dus lekker mijn bedje in. Morgen begint de werkweek weer,dus een vroege wekker! Slaap lekker!
ff, hij moet morgen nog niet komen hoor! alieke, het was juist best een rustige dag. vanmorgen in het kinderzwembadje zitten poedelen en daarna heeft ot 3,5u geslapen en heb ik op bed liggen lezen. misschien nog stress van de ruzie gisteravond? leuk dat danique zo genoten heeft!
Duster, joepie vriendjes! Dat lijkt me niet fijn, die uitslag van Matthijs. Wordt het al minder? En wat duurt het toch lang voordat je weer fit bent. Ik hoop dat het nu echt snel komt meissie! Precies over die blauwspar bedoel je? Ik vroeg aan m'n vriend wat voor soort kerstboom het was, en Ise ving dat op. Dat boek klinkt ook wel interessant. Misschien iets om toch te lezen straks Lique, zolang het spinnen goed voelt, kun je het zeker gewoon doen. Ik weet alleen van mezelf dat toen ik last van mn bekken had, ik erg op moest passen met de scheve bewegingen op de fiets (op- en afstappen, veel kracht zetten bij vaart maken vanuit stilstand). Gewoon in de gaten blijven houden of je bekken geen pijn doet tijdens/vlak na het spinnen, dan is er niets dat je van het spinnen af kan houden, toch?! Had je bij je vorige zwangerschappen last van je bekken dat je er nu waakzaam voor bent? Ik vond bekkenpijn trouwens niet echt zeurende pijn, eerder felle steken bij verkeerde bewegingen. Zit die zeurende pijn niet in je spieren ipv je bekken? Miepie, vervelend dat het niet zo lekker ging met je moeder vandaag. Hoop dat de kinders goed slapen vannacht (of was het bier-incident nou gisteren al... ) en jij en je moeder het morgen weer goed kunnen maken. Carmen, rot dat het mis ging in een restaurant! Kwam je een beetje ongezien weg? Vind het zo vervelend voor je Dikke knuffel meis! Petra, hoeraaa voor lopende Suze! Wanneer was de oppas in slaap gevallen. Als het s avonds was, dan maakt dat toch niet veel uit? Zelf slaap je s nachts ook en word je wakker als er iets is. Of heeft ze geen babyfoon ofzo, waardoor ze de meisjes niet goed hoort als ze beneden op de bank in slaap sukkelt? (Kan me niet voorstellen dat je bedoelt dat ze overdag in slaap was gevallen ) QB, het is al rot om je baan te verliezen, maar met zoveel concurrenten op zoek naar nieuw werk Heftig hoor. Heel veel geluk gewenst bij het bemachtigen van een nieuwe baan! Puck, wat fijn dat het geslaagd was gisteren en wat jammer dat jullie dat niet met iedereen hebben kunnen delen die jullie er graag bij hadden gewild. Stom dat mensen niet aanvoelen hoe belangrijk dit is. Maar het doet niets af aan hoe goed jullie het met elkaar en de mensen dicht om jullie heen hebben. Alieke, fijn dat jullie zon leuke dag hebben gehad. Goed verwend zeker?! Lauwie, het is nu een beetje laat denk ik, maar anders moet je je vriend vragen zelf de vk te bellen. Dan voelt hij misschien zelf dat dat in deze situatie ook een beetje 'overdreven' voelt. Of hij wil toch echt heel graag bellen, doet dat en kan dan zelf gerust gesteld worden door haar. Ik hoop dat jullie nu wel fijn de nacht in gaan. Hier een zielig kindje. Ze is met veel moeite in slaap gevallen (snotneus en hoesten), slaapt heel licht, en wordt af en toe jammerend (half) wakker. Net voelde ze ook heel warm. Heb het dekentje van haar afgehaald en haar alleen onder een lakentje gelegd. Als ze nog een keertje jammerend wakker wordt, ligt de pcm klaar. Hoop dat we de nacht goed doorkomen.
Tja, die kunnen er niks aan doen. Maar gedupeerd zijn ze niet hoor, als het goed is merken ze er verder niks van. Worden overgenomen door onze nog wel baas.. Dankje!
Nog effe één vraagje voor het slapengaan Hoeveel cadeautjes krijgen jullie kinderen voor 5dec? Dus niet het bedrag, maar het aantal. Een vriendin van me vertelde dat zij met 15 mensen 5dec vierden en dat iedereen een cadeautje voor iedereen kocht. Dus ook 15 stuks voor haar dochter van 2,5 jaar. Ik vond dat wel een beetje heftig, of ligt dat aan mij? Wij vieren het met een gezelschap van 6 volwassenen en 4 kinderen (waaronder 1 baby van een paar maanden) (oja, en een buikbaby die natuurlijk ook een pakje krijgt ). Voor de kinders doen we max 6 cadeau's in totaal en voor de volwassen alleen één of twee geintjes of iets lekkers ofzo. Dat lijkt me al een hele berg cadeau's om uit te pakken! Ik moet zelf niet denken aan 15 cadeaus pp
chantico, toen ik laatst buikpijn had wilde hij ook dat ik belde. de dag erna zei de vk dat hij ook mocht bellen. dus dat zei ik nu ook, maar dat doet hij dan idd niet. nu wil hij graag dat ik morgenochtend bel, maar de baby is al de hele avond zo druk dat ik het eigenlijk gewoon bij mijn afspraak dinsdag wil vragen als ik m goed blijf voelen. hier 2 keer sinterklaas. een keer bij mijn ouders, dan krijgt ze denk ik 3 of 4 pakjes. en een keer bij mijn vriends ouders en dan krijgt ze denk ik ook ongeveer zoveel pakjes. bij 15 is de lol er volgens mij op een gegeven moment vanaf. net als bij verjaardagen waar het druk is en kinderen overweldigd zijn en niks meer uit willen pakken. enneh.. ik vind het juist leuk dat jullie zo precies zijn . ise heeft (straks) vast een enorme woordenschat