Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH met mijn grote mond, het zal niet lang meer duren dan is alles wit hier, hahahha!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Hier in Tilburg nog geen sneeuw te zien.

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    hier wel sneeuw!!

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    En kijk... ik kan weer berichtjes plaatsen.
    had zaterdag nog een berichtje getypt; maar deze werd niet geplaatst!
    Nu ben ik er weer vandoor!

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Meiden, wij hebben een dag achter de rug...

Olivier en papa zijn vanmorgen samen van de trap gevallen, helemaal van boven naar beneden! Papa heeft Olivier goed vastgepakt toen het gebeurde en zichzelf als stootkussen gebruikt en is bont en blauw maar ons lieve kleine mannetje heeft een gebroken been!!!:(

Hij zit nu tot aan zijn lies in het gips, zo ontzettend zielig.

Hij was zo stoer in het zh, er zat een knikje dat recht getrokken moest worden. Mama was aan het huilen, hij gaf alleen een harde kreet toen ze het recht zetten.

Hij ligt nu onder de pijnstillers op de bank met been omhoog film te kijken, dat zal de volgende weken niet anders zijn, helaas... en leg dat een 2-jarige maar eens uit...

We zijn er helemaal naar van...:(

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arme Olivier, schrok me pletter! tjeetje! Heel veel sterkte en geef hem zoveel knuffels van ons!!!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, hoe is het met jou en je meisje???

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Puck wat zielig voor Olivier. Ben ook altijd zo bang dat dat gebeurd.

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey meiden

hoe gaat het met jullie?
    met mij gaat het lekker, de kindjes alleen hoesterig en snotterig maar we slaan ons er doorheen

ik kom niet zoveel meer op ZP merk ik zelf, ik denk dat het wat minder gaat worden. lekkere drukte thuis en op werk en vind wel even ok zo
    gelukkig heb ik met een paar meiden contact en hoop dat natuurlijk wel te houden maar hou het hier niet meer bij
    maar vind jullie nog wel leuk hoor ;) haha

nou meiden xjes ;)

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    aah puck wat zielig!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @carmen he bah meis wat naar dat je je zo voelt. hoop dat je snel wat minder last heeft

@puck ahh arme oliver en jullie snap wel dat je zo moest huilen zou ik ook moeten.

@linka wel slim om het zo te doen met de cadeaujtes

@lique hmm zal nu bij jou ook wel wit zijn.
    ligt hier toch best wel veel

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Puck, aaah wat rot! En papa heeft nog wel zo z'n best gedaan om zelf alles op te vangen :( Dikke knuffel voor jullie allemaal meis! Op welke plek zit de breuk en is het een 'ingewikkelde' of een 'eenvoudige' breuk? En hoe lang moet hij in het gips? Ik hoop dat hij wel lekker van de sneeuw kan genieten op een slee ofzo. Arm kereltje!

Hier de hele dag een hangerig, huilerig, gloeiend kind. Wel wat gegeten en gedronken, maar net ook een beetje gespuugd (van misselijkheid of van overstuur huilen?). Ze wil alleen maar op schoot en niet losgelaten worden. Geen idee wat ze heeft, want ze heeft dus wel eetlust en geen diaree ofzo. Ze klaagt ook niet over oren of andere lichaamsdelen. Geen vlekken, geen pokken, niets. Wie weet wordt het snel duidelijk, of is het gewoon iets wat vanzelf weer overgaat. Ik hoop in ieder geval dat ze vannacht lekker slaapt.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, wat een schrik zeg! wat naar voor jullie allemaal! heeft hij er geen pijn meer aan met de pijnstillers? kan me goed voorstellen dat jullie er naar van zijn! ging hij makkelijk slapen?

linka, ik snap het nog niet helemaal, maar ik ben ook een beetje moe. fijn dat je iig blij bent met hoe je het geregeld hebt :)

jenny, ik vond je al zo stil de laatste tijd. kom je je nog wel af en toe melden?

chantico, ise nog steeds ziek dus. hopelijk knapt ze snel op.

hier vanmiddag minimeeting met een januari mama. gingen ze (van de bediening) roken in het café waar we zaten ;). maar goed dat we toen een trein terug genomen hadden. ik durfde niet meer naar huis te fietsen dus ben helemaal gaan lopen met mijn boodschappen. en toen ik met smurf thuis was, belde de buurvrouw dat ze vast zat in het verkeer en heeft mijn vriend hun smurfjes ook gehaald. gezellig druk hier dus vanavond. en wat een rust nu ze allemaal op bed liggen!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, wat fijn trouwens dat je vandaag nog thuis was. was echt niet gelukt denk ik werken, toch? morgen ook nog thuis?

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oooooh Puck wat erg! En je man zo zijn best doen om Olivier te beschermen en dan toch nog een gebroken been.... Arm mannetje! En arme papa en mama! Sterkte hoor!

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hij ligt op bed en slaapt, hij was kapot. Zijn scheen- en kuitbeen zijn gebroken, precies in het midden van zijn onderbeen. Het was een mooie rechte breuk, er zat een lichte knik in, die hebben ze recht gezet.

Hij heeft erg goede pijnstillers, hij werd er straks zelfs wat spraakzamer van. Hij heeft bezoek gehad van opa's en oma's en natuurlijk hadden ze kadootjes bij, dus hij is al lekker verwend.

Zus is uit logeren zodat wij de eerste nacht de handen vrij hebben, mocht er toch wat zijn dan hoeven we niemand uit bed te bellen.

Papa is ook wat rustiger, heeft gelukkig geen schuldgevoel (zegt hij, zit nu aan een flink glas whisky;)) Hij is blij dat hij hem vast heeft kunnen houden, het had veel erger kunnen zijn brrrr...

Ik plof ook op de bank, even ontspannen...

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, fijn dat ie slaapt. wat heeft die arme jongen een indrukken te verwerken! hij kan er dus ook niet mee lopen? dat wordt dus ook de komende weken nog pittig. kun je hem nog tillen met gips en als je hem niet makkelijk op de heup kunt nemen? duurt het 6 weken, het gips? gelukkig dat de breuk mooi recht is. dikke knuffel voor jou!

juud, hoe was je weekendje duitsland? wat hebben jullie gedaan?

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, je zal wel heel moe zijn, hihi, wij hebben geld gekregen van onze ouders voor Sint zodat wij kadootjes kunnen kopen voor kinderen (ze weten het niet wat ze moeten kopen en me moeder heeft ieder kleinkind 20 euro gegeven en me schoonouders ook) en wij hebben alleen voor ons samen (jeroen en ik) zelf gekocht. Hopelijk ben ik duidelijk, hihi!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, linka, nu snap ik het denk ik eindelijk. jullie hebben wel cadeautjes voor de meiden gekocht, maar daarvoor heb je geld van je ouders en schoonouders gekregen. voor jou en jeroen hebben jullie zelf cadeautjes gekocht en betaald.
    het is maar goed dat ik verlof heb en niet meer na hoef te denken op mijn werk ;)

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Puck; brrr wat naar zeg! Hoop dat Olivier er niet zo heel veel last van gaat krijgen de komende weken. Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Fijn dat mini puck uit logeren is. Dan kunnen jullie mocht er vannacht wat met Olivier zijn alle aandacht aan hem geven.

Carmen; wat vervelend dat je nu weer lichamelijke klachten krijgt. Nog even lekker rustig in huis blijven hoor!

Lauwie; pff denken vind ik nu al moeilijk. Wordt het nog lastiger :)

Aantal cadeautje; Danique kreeg gisteren 9 cadeautjes. Verschillende van groot tot klein. En dat was ook eigenlijk genoeg. Ze bleef het uitpakken tot aan het einde toe erg leuk vinden hoor, maar nu is het alweer lastig kiezen waarmee ze wil spelen.
    Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat er is geschreven.
    zga zo lekker naar mijn bed. Ben moe en wil heerlijk lekker warm mijn bedje in. Merk dat ik de laatste dagen aan het eind vande middag/begin van de avond hoofdpijn krijg. Maar even rustig aan dus!

Deel Deze Pagina