olivier lieverd word maar snel beter. goed hoor van jouw pap dat hij je zo goed heeft beschermd! dat verdiend een lekker biertje! en jij de komende weken lekker verwend worden door mma met je filmpje op de bank! dikke kus
Ohhh, wat erg!! Wat zullen jullie geschrokken zijn. Arm mannetje, vreselijk.... Veel beterschap voor jullie mannetje!!!
@ jenny: kan toch, je hebt ook je werk en 2 kids en een kerel om aandacht aan te besteden... Ik ben hier ook wel een stuk minder en vind het ook goed zo, heb meer balans
@ Puck wat zielig voor je ventje hopelijk valt het mee met de pijn. Is ook zo rot als ze van de trap vallen, weet nog wel met Toby een paar weken geleden. Gelukkig kwam hij er met een blauw oog vanaf en een lichte hersenschudding. @ Chantico beterschap met je meisje Hier zijn we erachter dat Toby over vermoeid is vanwege veel dromen enzo. Denk ook dat hij misschien een oorontsteking aan het krijgen is zijn wang is helemaal rood en opgezet en zijn gebit is compleet dus dat kan het niet zijn
@Vogeltje, goede nacht voor Toby dan maar, hopelijk knapt hij snel op!! @Chantico, beterschap bij jou thuis!! @Olivier, arme jongen!!! Beterschap de komende tijd. Puck en man ook heel veel succes. Zal wel even heftig worden! @Jenny, als je je af en toe maar even meldt @TEsske, hoe voel je je nu? @Lauwie, mooi met de trein ideaal!! Ahh, opvangLauwie, haha!!
beterschap ook voor toby! lique, op je werk ook verteld en aan vrienden? leuke reacties? veel mensen verbaasd? ik kreeg echt een paar keer de vraag of het gewenst was wat krijgen jullie kids van sinterklaas dan allemaal? ik ben echt een beetje inspiratieloos . ze heeft zoveel en vermaakt zich nog zo goed ermee
dag meiden ik ben thuis hoor van ons weekendje weg @ Puck,wat enorm sneu voor allebei de mannen!! Vertroetel ze maar hoor @ Lauwie, ik heb allerlei kleine dingetjes van de zeeman, troepies noem ik het zelf hahaha En heel veel boekjes pas gekocht op de rommelmarkt oa Ot en Sien en Pim en Mien. Giulia heeft trouwens van oma een spel gehad (o nee van de Sint) Knappe koppen, onwijs leuk spel ze kan het al goed hoor!
Goeiemorgen meiden Silver krijgt van de Sint van ons Thomas de trein tjes Duplo Dora Popen kinderstoel Kerst treintje 3 boeken van barbapapa Barbapapa knufel Barbapapa ketingtje maken Hamertje tik Stickers Thomas de trein dvd En nog een paar dingen weet het even niet meer zif al even in gepakt
Weet niet meer wat ik heb gekocht voor Jeslyn en Myrna, haha, maar in iedere geval paar kleertjes (veel speelgoed hebben ze al en Myrna is pas jarig geweest) en pennen en schriften en schrijfblok en yathzee enz voor Myrna, ze houdt dat daarvan en voor jeslyn leuke my little pony met dvd en poppetje en weet ik niet meer, haha, owja kleurpotloden voor beiden. Nou goedemorgen dames! hehehe Lauwie, ja idd gelukkig hoef je niet na te denken op je werk, tjeetje, hahahaha, gelukkig snap je nu!
Goedemorgen allemaal, weinig te melden aan deze kant. Heb alleen vanmiddag sollicitatiegesprek op m'n werk voor een iets andere functie. Fijne dag!!
goedemorgen, @ puck, jeetje wat heftig zeg. Wat zul je geschokken zijn! Ik hoop dat olivier vannacht goed heeft kunnen slapen en dat je man nog kan bewegen. Heel veel sterkte in elk geval @ Jenny, jammer dat je minder gaat komen maar wel begrijpelijk! @ Sjorsje, veel succes bij je sollicitatie Ik ga vanmiddag naar de bruidswinkel om naar mn jurk te kijken en hopelijk nog wat andere aan te passen. ik vind het heel erg spannend en ik hoop dat we eruit komen.
@Puck; Ahh, wat zielig. Een knuffel voor jullie allemaal @Petra@Sjorsje; Succes vandaag! Matthijs krijgt/heeft gehad van Sinterklaas: -Veel van Thomas de trein: *4 treintjes *extra spoor *ophaalbrug met trein *spaarpot om zelf te verven *klei *memo -Keyboard met microfoon -Opblaasbaar springdier -Doos met legpuzzels (geen hout, maar van 9 tot 60 stukjes) -Kerstengel met lichtjes (voor op zijn kamer) -Duplo Cars Bliksem -Duplo Cars Takels werkplaats -Duplo Graafmachine Volgens mij is dit het, maar het kan best zijn dat ik nog iets ben vergeten
Goedemorgen! Zo Tymen weer op school, koud hoor... brrr... Wat krijgt Sil op Sinterklaas: - knikkerbaan - kleertjes pop - tas voor psz - nachtlampje voor op haar kamer - shirtje - kralendoos - Furreal diertje Tymen krijgt: - Mijn eerste dokter bibber - Shell garage - pyama - ondergoedsetje - 2 shirts - radio grafische bestuurbare jeep - schoolbeker - Cars wekker Sil moet er nog wat bij eigenlijk om op gelijk aantal kadootjes te komen.
Goedemorgen meiden. @ Puck: jee wat zielig voor Olivier dat hij zijn been gebroken heeft. Als papa hem niet zo goed beschermd had had hij vast nog meer gehad. Knuffel voor jullie. Jammer trouwens dat er een aantal mensen niet o de babyborrel voor minipuck zijn geweest. Ze zouden er toch aan moeten wennen dat ze jullie dochter is. @ Sjorsje: succes met je sollicitatie @ Petra: veel succes (en plezier) in de bruidswinkel Ben heel benieuwd of je nou iets anders leuk gaat vinden @ Juud: welkom terug meid Leuk gehad?? @ Jenny: jammer dat je niet zoveel meer op zp komt (haha ik ook niet zo veel meer hoor) @ Sinterklaas: hier krijgen de meiden ieder 7 cadeautjes. Het zijn totaal verschillende dingen, van spelletjes tot opmaakpoppen. haha @ Tesske: hoe gaat het nu met je??? Weer een beetje aangesterkt na het vloeien van gisteren? @ Duster: hoe is het nu met de uitslag van Matthijs?? Hier een super druk weekend gehad. Zaterdag de intocht van sinterklaas gehad, Laureen en Dionne vonden het erg leuk. Al was het wel een "nepperd" zoals Dionne zei. haha 's Avonds naar mijn vriendin om Joëlle haar haar in te laten vlechten. Gerard bracht ondertussen Laureen naar mijn ouders. En 'savonds vroeg naar bed omdat we zondag al om 7:00 in de auto moesten zitten voor Joëlle haar wedstrijd. Nou en toen was het ZONDAG, Joëlle haar 1e wedstrijd. OMG wat was ik zenuwachtig. haha Ze heeft het super goed gedaan. Natuurlijk nog geen hoge plaats behaald maar dat geeft niet. Ze vond het super en op 11 dec. heeft ze de volgende wedstrijd. Dan gelukkig om 11:30 dus niet in alle vroegte in de auto.
goedemorgen, dank voor alle overzichtjes. dat knappe koppen heb ik even opgezocht. knap dat giulia dat al kan, zeg! is het een bordspel als in om de beurt, zoveel stappe vooruit etc? denk dat ot nog niet echt toe is aan dat soort spellen met regels, die doet nog haar eigen ding. maar over een tijdje wel leuk denk ik. sjorsje, succes met je sollicitatie! petra, succes met de jurken! puck, hoe is het vannacht gegaan? hoe gaat het nu? en hoe gaat het idd met je man, overal pijn? heb je zelf ook een beetje kunnen sllapen?
@ Lauwie ze kan niet alle vragen die hebben we er uit gehaald maar vragen zoals, zing op een grote paddestoel, of spring of steek je tong uit kan ze hoor . Ook moet je een plaatje namaken met blokken, die vindt ze het leukst! En het is idd om de beurt maar op kleur