@ Miran, heb de filmpjes net gekeken hihi heerlijk! Ik vond vroeger zo leuk! En wat is ze al gespierd zeg!
Oja, wij hebben aan sinterklaas Disney classic dvd's gevraagd. Speelgoed voor in bad, sloffen, leuke spelletjes. Ik denk dat ik voor Djim een boor enz wil kopen, iemand tips..... Voor Sam weet ik het nog niet.... Wij doen 1 groter kado per kind tussen 25-50 eu
Ja en hij heeft vannacht gelukkig ook goed geslapen. Om 5 uur werd hij wakker en hebben we hem bij ons in bed genomen, toen hebben we nog even lekker geslapen. Hij schikt zich helemaal in zijn lot, onvoorstelbaar! Ligt nu weer op de bank met beentje omhoog teletubbies te kijken. Hopelijk blijft dat voorlopig zo, hij moet nog een paar weken... Het gips moet er zo'n 4 a 5 weken omblijven, we staan wel op de wachtlijst voor een rolstoeltje. In de buggy kan zijn beentje niet omhoog. Hij is wel zwaar met tillen, ik heb hem nog niet de trap op getild dat wilde mijn man doen. De schrik zat hem goed in de benen en hij wilde daar weer even doorheen...
Weet ik nog, toen heb ik het er met mijn man nog over gehad omdat Olivier ook oefent met zelf de trap oplopen... Kun je nagaan... Nu weer alles goed met Toby?
Puck goed dat je man het weer geprobeerd heeft. Yosyp gaat trouwens zelf de trap op en af en is gelukkig nog niet gevallen. Maar als ik ooit zie hoe die z'n benen over de rand mept, hou ik m'n hart vast.
Niet kapot van Juud?? hoe kan dat nou? whahahaha! Ik stimuleer Tymen ook om te gaan drummen, maar het drumstel moet maar bij mijn ouders op de zolder staan.... hun zolder is geïsoleerd hahahaha! @ Miran, wow dat ziet er mooi uit! Prachtig die haren en dat figuurtje!
Mijn man heeft schaafwonden en blauwe plekken op zijn schouders en in zijn zij. Vanmorgen had hij ook spierpijn. Hij is wel naar kantoor gegaan maar is niet laat huis... @Sinterklaas: wij vragen niet teveel voor ze maar de opa's en oma's gaan toch altijd flink los maar gelukkig dan ook met kleertjes. Zelf hadden we zondag een brandweer auto van Duplo gekocht, die heeft hij gisteren al gehad en een skipak, maar dat heeft nu weinig zin... Voor de kleine meid o.a. een goede slaapzak en een Nijntje met muziek... @ Miranda: Stoer meissie hoor! Leuke foto's! Minipuck is ook weer thuis, fijn, we misten haar best wel...
@ Puck, mogen we al een naam weten @ Liset, Angelo zou een gitaar kopen, die was er niet dus kocht ie maar een drumstel....