@puck, wat erg zeg. Gelukkig houd Olivier zich nog goed. En hoe gaat het met je man? Die zal ook wel veel pijn hebben. Is niet niks zo een val. Sterkte voor jullie allemaal. @Judith, een drumstel, succes er mee! haha. Heb je je buren al ingelicht? @Linka, leuk dat je weer mee schrijft. Fijn dat je je wat beter voelt. En goed hoor hardlopen. @Sintcadeautjes. Van ons krijgt Janna 4 cadeautjes. Wat ze van de rest krijgt weet ik niet, maar ben bang dat ze weer verschrikkelijk verwent gaat worden. We vieren sinterklaas in duitsland, bij mjn schoonmoeder en haar vriend. We gaan daar vrijdag heen en maandag weer naar huis. Verder heb ik mezelf vandaag maar ziek gemeld, moest eigenlijk vanavond werken tot 23.30 en dan morgen weer om 7.30 beginnen. Maar voel me echt niet goed. Ben mega moe en misselijk. Inmiddels heb ik ook 38,3 graden koorts. Dus maar goed dat ik me ziek gemeld heb. Alleen heb ik donderdag toets, hoop toch echt dat ik dat ga redden. Iedereen een fijne dag verder, ik ga lekker even op de bank slapen, dan om 14.30 Janna naar de oppas brengen en lekker mijn bed in. haha.
Hey dames! kadootjes: hier ongeveer 14 kadootjes totaal haha jens snapt er nog niks van maar goed hij mag ook een aantal open maken. duplo trein duplo brug duplo bouwplaat duplo pakket met huisjes en nummers geboortestoel voor jens prinsessenjurk puzzel trein voor jens ehh dat zijn de dingen die ik weet voor de rest is het voor mij ook een verrassing alleen weet ik dus dat er nog een stuk of 7 bij komen. puck: oh wat sneu zeg voor olivier!! Heel veel beterschap! juud: een drumstel??? haha ik wens je er veel succes mee ik denk dat ik die dingen maar oversla hier in huis..... linka: hey meid dat is een tijdje terug! Leuk dat je weer meeschrijft! En super zeg dat je aan het hardlopen bent! happy: beterschap meid! miranda: heb de filmpjes al even bekeken van dionne! Echt knap hoor! Pff nou hier vanochtend mn schoonouders ff gehad. Mijn neefje was er ook want ze passen op hem en zijn zus (die was naar school). Nou wat zijn dat chagerijnige kinderen zeg pff....t was konstant nee wil ik niet, van mij, niet doen enz....dit ging zondag op de verjaardag ook al zo....Pff nou dan heb ik echt een vrolijk kind zeg! Ze zijn wel vaak zo chagerijnig. Tenminste ik maak ze niet vaak anders mee. Is dit normaal herkennen jullie dit? (haha heel erg misschien maar denk dan wel wat een geweldige kinderen heb ik....) Jens kreeg vanochtend van mn schoonmoeder nog een leuk kadootje......een oude pyama van mark. Ze had m terug gevonden en dacht dat is vast wel wat voor jens.....Nou sorry hoor mn kind krijgt geen pyama aan van 30 jaar oud.....Als het nou iets bijzonders was oke maar voor de rest koop ik ze zelf wel!
herkennen jullie dit: malou is helemaal vol van prinses zijn. Als ze een jurk aan heeft loopt ze tegen iedereen te verkondigen dat ze prinses is. En soms gaat het zelfs zo ver dat ze ook alleen maar een jurk aan wil hebben......
Ik heb hier ook oude kleren van Myrna (die bewaar ik liever in doos voor haar en voor Jeslyn ook zelfs) en ook van mijn zusje, maar gebruikt voor de poppen! Ik zou niet willen om aan Jeslyn te geven!
Ik bewaar wel kleren van malou en jens maar eigenlijk alleen de eerste kleertjes. Maar ik ga jens echt geen pyama aan doen met bruin en gele strepen...en hij past het nog eens niet tis maat 98.
miepie ik vind het juist wel leuk dat ze an je dacht dat ze hem vond! sjuud een drumstel???????????????????????/ nou hier komt ie echt niet erin hoor. ze begint mr lekker met een blokfluit hihih hier allemaal een stuk of 8 kadootjes. 3 met sint en 5 met kerst. onmder andere helllo kitty duplo. met sint krijgt donique een kerstsstal van little people. kus
Hey meiden Wel bij gelezen maar me duim verbrand dus typen via tel gaat niet echt @ Miranda super stoer zeg van joëlle Mik leuk 's die kerst stap hè wil hem volgend jaar geven als ze het nog meer snapt @Puck fijn dat jullie redglijk geslapen hebben pfff niet niiks voor je man hoor. Heb je niet een grote wagen voor hem
juud: dan kunnen malou en giulia leuk samen spelen een als majesteit en ander als prinses! Gezellig haha. Nou zal wel aan mij liggen dan met de pyama....ik blijf het 10 x niks vinden haha
@ Miepie, aaah ik vind het echt superlief! Voor je schoonmoeder is zoiets bijzonder en dat wil ze delen. Maar jij was niet helemaal weg van je schoonmoeder he?
Miepie ik vind het ook erg leuk van je schoonmoeder. En ik zou het Yosyp zeker wel 'n keer aangeven. Mijn schoonmoeder heeft volgens mij niks bewaard, maar het was ook allemaal zelfgemaakt spul wat er niet uitzag, haha.
Begrijp Miepie wel. Zal ook misschien aan me liggen, haha! Miepie, eerste kleertjes heb ik zelfs bewaard idd. Jeslyn slaapt en wat een rust, haha, vanmorgen ff jas en topje bij Shoeby geshopt, jeslyn heeft hele leuke jas, maar is beetje koud voor geen rits maar knopjes, dus dan maar nieuwe jas gekocht. Heb net ff stofgezogen en gedweild. Ga zo ff lekker nieuwe tv kijken denk ik en tussendoor was vouwen. Owja Miranda, ik vind heel knap van joelle dat ze goed kan turnen, wees trots!
Ik zou het Ook niks vnden hoor om aan te doen Wel lief om te krijgen en te zien maar zou het niet aan doen vindt het ook niet fris meestal stotig en muf
@Miepie, vind de gedacht ook wel leuk van je schoonmoeder. En dan ligt het eraan hoe nostalgisch het zou zijn.. Zou je wel iets van jezelf bij je meisje aantrekken van vroeger?? @Juud, lekker genoten van het weekend? Hoe is het toen met jouw was afgelopen, dat wilde toch ook niet fris worden? @Miranda, wat een knappe meid is het toch! @Sjorsje, heel veel succes vanmiddag! @Binna, au au, nu een nieuwe kopen? @Happy, beterschap! Heel goed dat je 'vrij' bent nu!
@ Lique, wow wat goed onthouden hahaha ik heb het super vaak gewassen Weekend was leuk alleen Hambachtal is geen aanrader hoor, oude zooi!