Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    haha hou het wel op dat ik niet zo met mn schoonmoeder kan worden.
    Nee zou haar ook niks van mezelf aan doen. En wassen nou volgens mij valt zoiets van ellende uit elkaar dan...
    Het is heus wel goed aangeboden en natuurlijk ook bijzonder kleertjes van hem van vroeger maar nee mn kinderen zullen nooit zoiets aan hebben. Mn man is het gelukkig met me eens!:D

haha jullie zijn wel lekker aan het stoken...mn schoonmoeder moest eens weten.....:D

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Meiden, leuk die reacties op Joëlle haar wedstrijd.:)

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, maar je hebt het wel fris gekregen dus, toppie!!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik vind het ook wel lief van dat pyamaatje en zou er zeker wel over denken om het aan te trekken, na wassen uiteraard. Maar ik snap ook wel dat je het niet wilt hoor, kan ik ook wel inkomen!

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Haha miepie ik deel je mening helemaal hoor!
    Mijn schoonmoeder kreeg een hele tijd terug een zak met kleding van een collega, was kleding van 4 jaar oud ofzo en was van haar dochter geweest.
    Schoonmoeder dacht me er een groot plezier mee te doen voor Tess maar ik vond de kleding echt afgrijselijk lelijk! (gelukkig was schoonmoeder het met de meeste kledingstukken wel eens en heeft ze de dingetjes die zij wel vond kunnen bewaard als reserve kleding voor bij haar )
    Ik vind het wel lief dat ze de pyjama aan jullie gegeven heeft, maar zou het inderdaad niet aantrekken.

Tess en ik zijn vanmorgen even naar de markt geweest en in de stad nog even wat laatste sint kado's gekocht en nog wat kleren voor Tess.
    Ze heeft er weer 2 jurkjes, 3 jeans en een lekker warm vest bij.
    Ik ben echt een 'emo - koper' en koop alles wat los en vast zit als ik niet lekker in mijn vel zit.
    Heb mijn pinpas nu in de kast gelegd zodat ik nu ook niet weer onnodig kleding of andere dingen ga kopen. ;)

Miranda wat een gave foto's van de kleine turnster!

Puck wat fijn dat de nacht redelijk goed is gegaan en dat olivier zich schikt in zijn lot.
    Merk bij Tess ook altijd dat ze zich direct aan past als ze iets minder kan door de benauwdheid, die kleintjes doen dat echt wonderbaarlijk goed!

6. Hai meiden...

@ miranda, wat een supercoole foto's zeg!!! Heel leuk om te zien!

@ all: wat een kado's allemaal zeg...
    ik heb een boekje, een diego actiefiguur, een bestuurbare auto en een gereedschapstafel met geluidjes en bewegende dingetjes...

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lique ik weet niet wat het geweest is. vanmidag heeft ie het weer gedaan. dus vanavond eens kijken of ie het doet.

vanmidag kreeg ik het op me heupen heb nu de woon kamer om gegooit. zitten nu aan de ander kant zeg maar. tis wel weer leuk zo

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Miranda, ben vergeten te reageren op de foto's, maar ze ziet er erg professioneel uit, leuk hoor.

Binna, had jij nou je duim verbrand, auw. Heb al gemist waaraan.

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Leuke foto Juud.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sjorsje. Aan me vaatwasser die heeft vanachter en vanochtd raar gedaan en alleen maar lopen verwarmen was gloeiend heet en voelde me duin niet verbrande maar daarna wel even was wel pittig was helemaal wit

@juud. Leuke foto en schoenen

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna, jakkie dat klinkt ook erg pijnlijk.

Juud, leuke foto van jullie. Mooi dat je jezelf verwend hebt met die schoenen.

Sollicitatiegesprek was bagger. Ze gingen er heel diep op in dat ik zo rustig en haast niet boos te krijgen ben. Nou ja, kan ik op m'n gemak m'n opleidingen doen en volgend jaar nog eens proberen.

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
  15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Heb alles doorgelezen ,maar helaas weinig tot niets onthouden!
    Dus kom even ego zeuren
    Heb hoofdpijn, en voel me ellendig. Of nou ja ellendig, beetje leeg lijkt het wel! Al een paar dagen dat ik het gevoel heb dat ik mezelf voorbij loop. Heb het heel druk op school, natuurlijk de gewone sintdrukte, maar daarnaast ook mijn ib werk. Wil nog zoveel dingen doen en alles op orde hebben. Maar het is zoveel en de gedachte dat ik over een week of 8 werken (met de vakantie eraf) met verlof ben bezorgd me een beetje veel stress. Dus vanmiddag al bijna aan het janken toen ik met een collega en onze directrice zat te praten. Als ik het morgen weer met de directrice over heb dan geloof mij, dan gaan de sluizen open en brul ik wel een potje.

Nou dat was mijn klaaggezang, zal vanaf nu weer wat vrolijker doen

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, klinkt heel mooi!!!!

Juudje, gaaf schoenen, hoogwaarschijnlijk zit er wel een soort hakje in binnenkant, ik heb ook blinklaarsjes, er zit soort hak in de schoen waar je niet kan zien maar je voelt het wel. (dat weet ik niet zeker bij jou) en trouwens leuke foto!

Sjorsje bedoel je dat je daar mag werken of ga je eerst opleiding doen? Misschien heb ik niet goed begrepen....

Binna, leuk veranderingen in huis, hihi, dat hou ik van!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, heel erg vervelend, maar denk ook aub aan jezelf meis!

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Linka, ik werk nu op de eerste lijn bij de klantenservice en er is ook een tweede lijn, daar kun je echt verzekeringen en betaalproducten verkopen. Voor die functie zijn een aantal opleidingen vereist en die mag ik wel gaan halen ongeacht of ik nu aangenomen word.

Petra, met die bolero lijkt het me ook een stuk mooier.

Alieke dikke knuffel.

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Gelukkig is het nu echt je droomjurk geworden :)

@Miranda; Wat een stoere foto's! Matthijs heeft helemaal geen last meer vd uitslag. Is goed dat je het vraagt, want ik was weer helemaal vergeten de HA te bellen. Vanmiddag dus gedaan, maar vandaag was hij er niet. Morgen moet ik het dus zeker niet vergeten

@Sjudith; Mooie foto!

@Sjorsje; Balen van het gesprek, maar wel fijn dat je zoiezo de opleiding mag doen

@Alieke; Dikke knuffel

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb net Jasmijn maar weer een zetpil gegeven. Zo zet je er 2 jaar geen en dan ineens 3 in een kleine week tijd. Hopelijk valt ze zo alsnog in slaap

Deel Deze Pagina