Goedemorgen dames! Duster, hoe is nu nou g3egaan? Petra, ben je nog in wolken dat je nu droomjurk hebt gevonden? Spannend hoor!
Ik ben echt onwijs gelukkig met deze oplossing voor mijn jurk. ik vind het echt veel mooier nu mijn bovenarmen bedekt zijn. Vandaag ga ik lekker met mijn moeder naar de makro, sint kadotjes kopen. Ik heb vanmorgen al gefietst en het is echt heel erg koud, ben blij dat ik vandaag niet hoef te werken
petra wat super dat je nu helemaal blij bent met je jurk. Het is een belangrijke dag in je leven en dan moet je er goed uitzien en je vooral geweldig in je vel voelen! Ben blij dat dat nu gaat lukken! Duster hoe was de nacht? Lauwie hoe is het daar?alles nog rustig? Ik ga zo tess naar mijn mams brengen en dan ga ik om 10.00 u even met 3 collega's naar de ikea om leuke dingen voor de afdeling te kopen. Mijn leidinggevende belde gister om te vragen hoe het gaat en gaf aan dat ze het gezellig zou vinden als ik mee zou willen dus dat doe ik wel even. Maandag ga ik weer aan het werk.
Goedemorgen, hier wederom een goede nacht gehad, het is zo'n kanjer! Gisterochtend stonden ineens de juffen en kindjes van de psz voor de deur! Ze hadden een mooie slinger gemaakt met tekeningen en die kwamen ze brengen. Olivier was helemaal door het dolle! Zo leuk! Zo meteen komt mijn moeder even oppassen dan kan ik even naar mijn pony en wat boodschappen doen. Fijne dag allemaal!
@ Petra: Lijkt me een prachtige jurk! Fijn dat al helemaal geslaagd bent! @ Duster: Beterschap voor je meisje! @ Tesske: Fijne dag vandaag, hopelijk heb je lekker wat afleiding. Hoe gaat het verder met je? Mijn boeffie roept me vanaf de bank, moet hem even helpen... Doeg!
hi ladies, ik reageer alleen even op de laatste blz hoor juud, wat heb jij toch altijd leuke foto's van jou en giulia samen! ik sta er zelf altijd oenig op. en gave laarzen! kun je vandaag lekker mee de sneeuw in. miranda, gaaf hoor die turnfoto's van je dochter! binna, hoe is het met je duim? duster, hoe is het nu met jasmijn? nog een beetje geslapen? sjorsje, hoeft toch niet negatief te zijn? of had je geen goed gevoel over het gesprek? wanneer hoor je iets ervan. leuk dat je in ieder geval de opleidingen mag doen. alieke, balen stress op je werk. weet er alles van . ik zou niet afwachten of de directrice erover begint, maar zelf aangeven dat het je allemaal wel zwaar valt. en zelf oplossingen bedenken hoe je minder stress zou kunnen hebben, want dat was altijd het eerste wat mijn baas dan zei. sterkte meis! puck, moet wel veel aan jullie denken. wat zal dat een paniekmoment geweest zijn! zag je het gebeuren? kwam er een ambulance om olivier op te halen? wat heb je met mini puck gedaan? en hoe gaat het nu met olivier? schikt hij zich nog steeds in zijn lot? petra, super dat je nu helemaal blij bent met je jurk! toch goed dat je nog een keer gegaan bent!! carmen, wat een goed idee van je leidinggevende om even wat leuks te gaan doen met je collega's. als je het lichamelijk trekt dan. hoe gaat het met de bloedingen? hier is het goed hoor. gister met mijn moeder romper, mutsje en sokjes voor bij de eerste outfit van broertje. mijn moeder heeft echt zo'n schattig pakje gebreid. merk wel dat ik nu wel hoogzwanger ben. was echt kapot van 2u winkelen en bezoek aan de vk. ook omdat ik niet durfde fietsen en we dus lopend en met de bus zijn gegaan.
Ik zie net dat Luna van Rebbel baby van de maand is geworden! Gefeliciteerd Rebbel, misschien lees je het nog!
@Puck; Wat leuk voor Olivier @Tesske; Veel plezier vandaag! @Lauwie; Ben je ondertussen al helemaal klaar voor zijn komst? @Rebbel; Gefeliciteerd! Hier echt een beroerde nacht gehad. Zeheeft eerst een hele poos tussen ons in gelegen. Maar aangezien ik dan echt niet kan slapen heb ik haar vannacht maar weer terug gelegd. Daarna is ze nog vershillende keren jammerend wakker geworden. Gelukkig liet Matthijs me "uitslapen" tot 7u15
Petra, het is juist dat grote dag is en dat je lekker in je vel moet zitten dan twijfelen.... Het is beroorlijk koud man, tjeetje! Wij zijn al paar dagen niet op de fiets gegaan ivm glad, maar lopen is ook erg koud! Rebbel, gefeliciteerd! Setteke, ben je al begonnen met je baan? En Hilbrand een baan gevonden?
Tess, fijn joh dat je met collegas lekker naar ikea gaan, lekker afleiding! tussendoor is eieren aan het koken, ga zo eiersalade maken, lekker voor lunch!
duster, ben nog laaaang niet klaar. ga maar snel aan de slag balen van je nacht weer. zit niet echt mee wat dat betreft bij jullie he?
oja heeft mijn vriend gister klossen gehaald, heeft ie en po meegenomen . ik had idd niet expliciet gezegd dat ik die niet wilde. 50 ct per dag! en aangezien ik pas over een maand beval en niet van plan ben om op een po te gaan, een beetje jammer van het geld. als ik niet gewoon naar de plee kan dan nemen ze me maar op in het zh! mag vriendlief nog een ritje naar de thuiszorgwinkel aan de andere kant van de stad..
Goedemorgen!!! @Petra, wat heerlijk dat je nu helemaal tevreden bent! @Lauwie, ja beetje rustig aan hoogzwangere dame! @Linka, oohhhh, lekker!! @Duster, pff, hopelijk kom je de dag goed door!! @Rebbel, gefeliciteerd! zo wij gaan even naar de winkel, kijken of het echt zo koud is!!
@Lauwie 50 cent per dag wat een onzin zeg. Po is toch ook om bij thuisbevallen placenta in op te vangen enz..?? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nou Lique, kleed je maar goed aan.... @ Linka, ik begin 3 januari met mijn nieuwe baan. Hilbrand is nog aan het solliciteren. Lekker, eiersalade! Hoe maak je die?