Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Puck; wat een super nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd!!! Hoelang neemt de adoptieprocedure in beslag? Wat fijn dat deze beslissing is genomen. Geniet maar van elkaar!

Carmen; oh gatsie; ook bij mij een naar idee en een goed idee. Ik hoop toch dat het goed gaat en het positief nieuws was.
    Als je niet om komt in de pb wil ik het ook graag horen.

Superano; wat heerlijk zeg, wt kun je genieten van zo;n krummeltje he?

Binna; ben benieuwd naar het behang

@meeting; dames ik kan helaas niet, ik ga naar theater met Danique en daarbij is het gewoon te ver rijden voor mij.

@Setteke; oeh spannend zeg, morgen is de grote dag voor hem.
    Wel vervelend dat hij in zo'n grote groep komt. Wordt die groep nog gesplitst in de loop der tijd of blijft hij zo?

@Marleen; ja ik maak regelmatig lange dagen en dat allemaal voor hetzelfde loon. Je hoeft voor het geld niet in het onderwijs te gaan, maar je moet het doen als je echt helemaal voor de kids wilt gaan. Ik hang nu uitgeteld op de bank; maar deze week nog en volgende week dan is het vakantie!!!!

@druiven; Ik doe ze regelmatig voor Danique nog doormidden; vooral als het hele dikke zijn met pit. Zonder pit durf ik het aan als ze heel zijn tegenwoordig. Danique bijt er wel netjes af moet ik zeggen en stopt het niet in 1x in de mond

Miranda; wat een leuk kind klinkt Laureen zo haha. Wat ontzettend balen zeg dat ze zo doet naar andere kinderen. Hopelijk is het een hele korte fase

Petra; wat vervelend dat Roos nog steeds belaagd wordt voor het bijtertje. gaat het bij opa en oma nog steeds wel goed?
    En fijn dat het met Suze ook allemaal zo prima verloopt.

Nu weet ik het echt niet meer hoor. Ga bankhangen onder mijn dekentje.
    Oh ja en Danique heeft 4 vlekjes op haar wangen, hopelijk worden het niet de waterpokken, maar ben er heel bang voor.
    Plan voor morgen ligt dus al klaar mocht mevrouwtje ziek worden.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wat een lief vriendje heb ik toch! heeft de hele dag voor zijn meiden gezorgd.

we hadden wel een verschillend idee vandaag, ben benieuwd hoe jullie daar over denken. mogen jullie peuters zelf de trap op en af?

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ja hoor hier gaan ze zelf de trap op en af, al weer een hele tijd. Maar dat voel je zelf het beste aan denk ik. we hebben trouwens een open trap....

@Alieke, bankhangze!

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lieve lieverds bedankt voor alle reacties op mijn pbtje.
    Ik heb trouwens besloten morgen wel weer naar mijn werk te gaan en ik zie wel hoe het gaat.

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie; Danique loopt zelf, maar ik loop erachter (als ze omhoog gaat) en ervoor als ze naar beneden gaat. En ik hou haar naar beneden altijd vast aan 1 handje.

Ik ga even douchen!

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: ja wij hebben alles open staan en mylan gaat weleens zelf naar zolder om op zijn kamer te spelen
    wel gaat snachts een hekje dicht voor zijn kamer, je weet nooit of hij slaapwandeld ofzo en dan donderd hij naar beneden

@tesske: goed zo meid!!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, ik bedoel idd zonder dat je erbij bent

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oooo. Meis wat gaaf. Snap wel dat jullie bezust zijn. Maar ondanks dat gefeliciteerd dat julie er een dochter bij hebben. Zijn de ouders helemaal niet meer in beeld dan dat jullie haar adopteren. Gebeurd niet zo vaak toch

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, wij hebben een onwijs enge trap....durf ik niet aan. Ik ebn met dat soort dingen een zeer voorzichte mutserige moeder haha

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lauwie hier niet alleen de trap op/af hoor.
    Wel samen met mij.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    huuuuh heb ik daar van Puck nou over heen gelezen???

Lieve Puck en Puckman (en mini-puck) van harte jullie hebben het zo verdiend!!!!!!

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ben ik dan echt zo slecht??? haha boem is ho toch ;) nee grapje

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske zou j mijn als je wilt ook nog willen pb

@lauwie Silver gaat alleen naar boven en benende

@alieke hmmm lekke hè onder een dekentje
    Lig ik ook hoor

Druiven eet Silver al heel lang
    Maar wij eten wel alles aan tafel dus ze zit er altijd bij

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, jaaaahhh dat ben je ;) en ik doe net zo hard met je mee, haha!!

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh gelukkig nog zo'n losgeslagen moeder hihi

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

AAAAARGH! Ik ben mijn wachtwoord van msn vergeten. Ik log normaal altijd automatisch in en hoef het nooit in te typen maar door mijn gekloot mijn wachtwoord te bedenken kan dat dus ook niet meer.... :(

IK heb al wachtwoord vergeten geprobeerd, maar als ik daar op druk stuurt hij een mailtje met een link naar ons andere mailadres. En telkens als ik daar op klik dan vraagt hij, jawel, om mijn wachtwoord.....

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, oh das lekker handig!!!! Hmm, nieuwe aanmaken?

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Alieke, na de kerstvakantie worden ze gesplitst. Duurt nog even dus....

Traplopen mag ze nog niet alleen. Ze maakt daarvoor nog iets te vaak een misstap vind ik. Tymen gaat ook pas sinds een poosje alleen.

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedeavond als eerste wil ik natuurlijk reageren op Puck

@ Puck, fantastisch zeg, wat een bijzonder nieuws. Jullie kunnen dat kleine meisje nu een jeugd geven die je voor haar zal wensen. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter

@ Tesske, dank voor je pb, ik zal later op je reageren maar ik ben wel blij dat je het met ons wil delen.

@ Lauwie, Roos mag niet alleen de trap af, haar favoriete spelletje heet: spingah, oftewel springen en dat wil ze overal vanaf doen.
    naar boven gaat wel goed en mag ze alleen maar ik wil niet dat ze boven is als ik beneden ben dus dat gebeurd niet zo vaak

We zijn de laatste tijd wel aan het oefenen om geen hand meer vast te houden met het naar beneden gaan.

druiven
    Ik had zo een verhaal ooit ook eens gelezen en snij dus nog steeds de druiven door. Kleine moeite en weinig risico

@ Alieke, jammer dat je niet komt naar de meeting maar wel begrijpelijk hoor

Ik heb net paardgereden. je kan merken dat het zomerseizoen voorbij is want het paardje was superfris

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: ja wat een beetje kou al niet doet bij de knollen hè

Deel Deze Pagina