Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Juud: sterkte meid

@ Duster: wat goed van Jasmijn zeg

@ miepie: hier worden gewoon netjes om de beurt de cadeautjes uitgepakt

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    oh miran wat een mooie foto!

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Juud en Tesske: bedankt, vind ze zelf ook héél mooi

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Cadeautjes; Hier wordt ook netjes op de beurt gewacht met cadeautjes uitpakken

@Miranda; Wat een supermooie foto's

@Sjudith; Werk ze!

@Tesske: Alvast veel slee-plezier

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mijn kleine dametje

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Juud werk ze!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Camrne, wat is Tess mooi meisje!!! leuk die haar!!!

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Tesske: leuk haar heeft Tess
    Met Laureen haar haar kan ik helemaal niks. haha

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Tesske; Wat een schatje!!!

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Haha als Tess uit bed komt 's ochtends lijkt het alsof haar föhn is ontploft :D
    Ik vind haar krulletjes helemaal geweldig maar ben bang dat ze het later niets vindt en stijl gaat maken (net als ik vroeger) ;)
    Nu zegt ze nog wel ' oo wat heb ik een mooie kullen' als ze in de spiegel kijkt haha

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn eerste keer echt bij zwarte piet staan (normaal vind ze heel erg eng maar deze niet)

Bekijk bijlage 112238

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Leueke foto!

De kindjes liggen te slapen en ik duik ook lekker mijn bed in. Ik merk dat mijn lontje weer erg kort is, dus ik heb het nodig :D

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Linka wat stoer van jeslyn!

Duster slaap lekker.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Linka: leuke foto

@ Duster: slaap lekker

@ Tesske: is het veel werk om Tess haar haar goed in model te krijgen na zo'n explosie (hihi)??

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Miranda, ik sproei het haar ietsje nat en dan ga ik er met de kam door (dat vindt ze niet leuk want ze heeft dan vaak wel wat klitten).
    Als haar haar dan opgedroogd is ga ik even met mijn handen door haar haar (of ze doet het zelf) en dan zit het zoals het moet ;)
    Meestal kam ik dan wel even een beetje een scheiding zodat ze een knipje in kan.

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ga even sneeuwballen gooien met de honden in de tuin, die vinden de sneeuw helemaal geweldig! (al doet het zout op straat een beetje pijn aan hun pootjes)

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meijses,

wow wt een leuke foto's van onze mooie meiden. en inderdaad wat een leuke krulletjes!

miranda kan je mij even mailen dan stuur ik jou een foto die jij weer hier kn plaatsen want ik kan geen foto's erop zetten. snap er geen hout van!

hier lekker van de sneeuw aan het genieten. donique schreeuwt elke ochtend mama het sneeuwet!! het sneeuwet!! joepie!

kus

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, geweldig die pruillip! da's ook arelaxed snuffelen op die site als je meteen zo'n mail krijgt ;)

miranda, wordt wel tijd voor een zh tas he :). super leuke foto's! wat leuk dat laureen ook zo groot is dat ze allemaal dezelfde houdingen aan kunnen nemen. heel schattig!
    en leuk dat laureen binnenkort naar de psz mag!

chantal, welke dagen werk je nu dan?

miepie, hier net als bij lique en carmen. wie een cadeautje uitgepakt heeft mag het volgende cadeautje uit de doos pakken. in ieder geval zorgen we dat er aandacht is voor de cadeautjes die uitgepakt worden.

duster, stoer hoor! slaap lekker!

wat ben je streng voor me :p. je hebt gelijk hoor, toen mijn bloeddruk zo hoog was, mocht ik oa geen hoofdpijn hebben. maar dinsdag was mijn bloeddruk 120/80 en de laatste keren was het ook al prima. en ik had het raam op de slaapkamer dichtgedaan en vergeten de verwarming uit te zetten. ik word altijd met hoofdpijn wakker als ik niet met frisse lucht slaap. ik maak me dus niet zo zorgen meer over mijn bloeddruk.

linka, leuke foto van jeslyn met piet! en die foto van je dames samen is ook lief zeg!

carmen, mooie foto van tess! ben je nooit bang dat ze haar mooie kleren vies maakt? over haren kammen: ik hou het haar dat ik kam met mijn ene hand vast boven waar ik het met mijn andere hand kam. zo doet het geen pijn als er klitten in zitten.

mik, wat lief dat 'sneeuwet' :D

nou ik ben weer thuis van het shoppen. wat een onderneming is dat met sneeuw en buik. alle sintcadeaus zijn binnen!

Deel Deze Pagina