Ik weet niet zo goed nog wat ik ervan vind. Ben momenteel nog heel erg bezig met Olivier, was zelfs vergeten te bellen voor de uitslag haha. Moet dinsdag toevallig al naar ha dus zal het er dan nog weer over hebben.
Ik ga met manlief op de bank hangen, hij is nu net een uurtje thuis en moet vannacht om 03.00 weer beginnen dus hij ligt er vroeg in en dan wil ik nu nog even gezellig met hem zitten. Fijne avond!
Ja dat is zeker balen! Misschien kan je vriend schoentjes op zicht mee krijgen zodat jij ze ook even kan zien? Desnoods bel je eerst even met de winkel...
Ik ben een boodschappenlijst aan het maken. Morgen werken en na mijn werk komen schoonouders oppassen, dan kunnen wij de 5 december boodschappen ook gelijk doen... Fijne avond!
Ik (Angelo) heb ook nog even een mailtje gestuurd naar de betreffende site " Goedendag, Ik vond vandaag in mijn inbox dit mailtje: Geachte mevrouw Bottigliero, Op 30-11-2010 is voor u order 39407 geplaatst. Hiervoor staat nog een bedrag van 49,95 open. Via http://www.shoeline.nl/bestel/?order=39407&hash=c862a3d9b2b3ed01ed5ba40ac419339a kunt u deze betaling alsnog voldoen. Zodra wij de betaling van uw order ontvangen hebben zullen wij u hierover een e-mail sturen en zo snel mogelijk overgaan tot uitlevering van deze order. Heeft u inmiddels al betaald? Dan kunt u deze mail als onverzonden beschouwen. Vinden jullie dit normaal? Mijn vrouw heeft op jullie site gekeken, ja. En een paar schoenen in de winkelwagen gedaan, ja. Maar NIET de order afgerond. Toch staat in deze dreigend overkomende mail zelfs al een ordernummer, dat er nooit kan zijn aangezien er geen order is gemaakt. Zij heeft hierover gebeld met jullie, en haar werd verteld dat ze de mail verkeerd begrepen had, en dat er inderdaad geen order was geplaatst. Gek genoeg kregen we na dit telefoongesprek nog een mail van jullie, dat de order geanulleerd was. WELKE ORDER??? De order die er, zoals jullie zelf bevestigd hebben, in de eerste plaats al nooit geweest is? En dan dat denigrerende u heeft de mail verkeerd begrepen. Nee, ze heeft de mail niet verkeerd begrepen, jullie tactiek heeft gewoon niet gewerkt. Kunnen jullie mij uitleggen: A: Hoe wij deze mail dan wél hadden moeten opvatten volgens jullie? Er staat een ordernummer in de mail, er wordt gezegd dat er nog een bedrag voor open staat, en dat als we inmiddels betaald hebben we de mail als niet verzonden kunnen beschouwen. Er staat LETTERLIJK: OP 30-11-2010 IS VOOR U ORDER 39407 GEPLAATST. Misschien begrijpen we het woord geplaatst verkeerd? Misschien zijn we wel ongeletterde analfabeten? B: Hoe het kan dat een order die geen order is, wél geanulleerd wordt? Hadden jullie soms gehoopt dat we ons bedreigd genoeg zouden voelen om het bedrag te betalen om er vanaf te zijn? Ik vrees dat je dan lang kunt wachten. Dit soort praktijken is op zn minst twijfelachtig te noemen, ik wacht dus met grote nieuwsgierigheid op jullie uitleg. Mocht die onverhoopt uitblijven, dan zal ik mijn informatie elders moeten krijgen, gelukkig zijn daar sites als Kassa! en Radar voor. Mvg, Angelo Bottigliero"
sjorsje, zecchino d'oro, deze in het bruin: Bink & Blink | kinderkleding, kindertassen, kinderschoenen en accessoires online en het speelgoed beneden delen ze? ook als een van hen het voor de verjaardag gekregen heeft?
@petra snik snik en Silver dan pfff lijkt me met dit weer toch wel erg kout jou werk hoor brrr @lauwie jeetje wat balen zeg van die laarsen. echt ieritand op deze manier
puck, toen we er laatst gepast hadden, waren dit de enige die ze goed paste (en de duurste). dus ik denk niet dat het makkelijk wordt om daar nieuwe te vinden. en hier in de buurt hebben we een winkel waar ze heel veel schoenen in mijn smaak hebben. wil ook gewoon van die winkel af en niet weer een tegoedbon... misschien zeur ik een beetje, maar ik kan niet meer zoveel hebben!
Lauwie leuke schoen, echt zonde dat ie nu kapot is. Het speelgoed van de verjaardag delen ze ook. Kan moeilijk verschillende hoekjes in huis maken voor de kindjes waar de anderen dan uit moeten blijven. Angelo, ben benieuwd hoe ze reageren op je mail. Vind het wel knap dat je het zo durft te sturen.
sjorsje, dat lijkt me ook lastig ja, vandaar mijn vraag. misschien idd straks allebei wat eigen speelgoed op hun eigen kamer zetten en beneden speelgoed van samen.
@ Silvertje, het beste paard van stal. ik heb alles uit mijn hoofd zitten doen en het kon niet anders als dat ik er een paar zou vergeten. Ik denk dat het voor Silver echt superleuk is om later naar deze foto te kijken. Is toch wel heel bijzonder @ jeslynn en myrna, ook al van die mooie meiden! Jeslynn lijkt wel erg op jou he Linka?
het speelgoed delen De meeste dingen van Roos haar speelgoed zijn automatisch doorgeschoven naar Suze, maar zitten in de gezamelijke la. Roos heeft een paar dingen die echt van haar zijn, zoals bepaalde knuffels en de poppenwagen. Als Suze aan Roos haar poppenwagen loopt te trekken, dan gaat Roos meestal een auto halen, geeft die aan Suze en peerd hem dan snel met de kinderwagen. Roos weet dat ruilen vaak goed helpt bij Suze
Petra, dat probeert Lianna ook vaak met Yosyp, die trapt daar vaak wel in. Ik merk dat Yosyp het nu ook probeert met Jorja, maar die trapt er helemaal niet in.
auw! duw met mijn buik zo de laptop van mijn schoot af op mijn teen weet iemand hoe shoesme valt? ben nu op internet schoenen aan het kopen. hoop dat die dan zaterdag binnenkomen. zonder schoenen is ook niet echt een optie!
De dingen die van Roos alleen zijn zijn de knuffels die op haar kamer liggen (of lagen als ze ze mee naar beneden neemt) en de spullen die ze heeft gekregen vanaf haar ± tweede verjaardag. Het meeste is gewoon gezamenlijk en als de 1 er mee speelt en de ander wil het dan moet diegene wachten tot het weg gelegd word en dan kan de ander er mee spelen. Dit gaat vrij natuurlijk
@ Petra: ik vergeet steeds iets te zeggen. Mijn moeder vond jullie tomaten heerlijk!!!!!!! Ze had nog nooit zulke lekkere tomaten gehad. Ze zou het ook helemaal niet erg vinden als we "een volgende keer" nog een paar mee zouden krijgen. hihi
@petra dankje @linka waar heb je dat rokje gekocht. qua speelgoed denk dat dat wel van zelf loopt. en een kind heeft altijd wel iets echt eigens. Zo heeft Silver haar knuffel. en daar mogen der vriendinetjes niet meer spelen maar met de rest wel