Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou dames, mijn nieuwe msn: Setteke1981@hotmail.nl

Deze gebruik ik eerst maar tot ik mijn andere weer aan de praat heb (heb me aangemeld voor online hulp)

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik vind alleen de trap op of af ook nog geen fijn idee. het gaat eigenlijk altijd goed, maar het idee dat ze zo'n heel eind naar beneden kan lazeren..
    ik merk dat mijn vriend er relaxter in wordt.
    naar boven vind ik trouwens minder eng dan naar beneden.

maar ik merk dat er meer zo denken als mijn vriend.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    echt niet normaal hoeveel invloed dat heeft. Ik ben een paar keer flink door de bak geracet, maar weer standaard met cap gaan rijden denk ik

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Meiden, jullie krijgen allemaal de groeten van Delilah. Ze is druk met hun nieuwe huis, maar als ze verhuisd zijn dan komt ze weer meekletsen! Lique, namens Delilah nog van harte met je zwangerschap! :D

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Puck, wat een geweldig nieuws! Een dochter, gefeliciteerd!!!! Wel treurig tegelijkertijd dat haar eigen ouders niet voor haar kunnen zorgen, maar ze heeft bij jullie zo’n fantastisch thuis gevonden, daar ben ik zeker van! Ontzettend veel geluk gewenst voor jullie nieuwe gezinnetje-van-vier!

Ik heb net bedacht (moet het nog bespreken ;)) dat een peuterbed wel een goede oplossing is voor ons. Daar schijnen ze toch echt nog wel jaren in te kunnen slapen en het scheelt zoveel ruimte op de slaapkamer als het bed 30 cm smaller en 40 cm korter is! Ik heb liever dat ze er ook nog lekker wat vloeroppervlak heeft om te spelen, en dan kopen we t.z.t. nog wel weer een keer een groter bed + beddegoed.

Juud, Giulia voor het eerst naar de psz! Ik snij druiven ook meestal nog doormidden, dat voelt fijner. Ise is zóóó gek op druiven!

Lauwie, beterschap meis, even je lijf wat rust gunnen! Ise mag nog niet alleen de trap op (en af al helemaal niet!) Wij hebben een gladde trap, dat maakt misschien ook wel uit. Het is voor een kind volgens mij heel goed dat er een papa is die soms meer durft / toestaat dan mama (of andersom natuurlijk). Soms laat ik mijn vriend dingen doen met Ise waarvan ik zelf vind dat ik er te voorzichtig mee ben, maar het me niet lukt om dat meer los te laten. Hij schat het meestal goed in (al vrees ik natuurlijk die ene keer dat ie verkeerd inschat…)

Alieke, ik wou dat ik jou ook wat rust kon toesturen, want je hebt het volgens mij veel te druk om goed voor jezelf te kunnen zorgen. Danique + alle kindjes in de klas komen eerst en dan héél veel later jijzelf en kleine buikbeeb nog eens. Snap ik wel hoor, maar oh wat zou het mooi zijn als je wat rustiger aan zou kunnen doen! Heb je al veel gepland voor in de herfstvakantie, of kun je dan lekker uitrusten?

Marleen, petje af hoor dat je iedereen (incl jezelf?) binnen 45 minuten gekleed, gevoederd en schoongepoets (of dat dan misschien net niet ;)) hebt gekregen!

Chantal, gefeliciteerd met je heerlijke bezoekje aan het cb! Proud mama!

Superano, gefeliciteerd met jullie prachtige echo! Wat heerlijk hè, en zo bijzonder weer: zo’n klein wonder in je dragen. Geniet er maar heerlijk van meis!

Carmen… oei wat laat je ons weer in spanning zitten! Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt. Kun je nog een pb-tje extra sturen om bij mij de spanning te verlichten?

Puck, als je het over puzzelen hebt (4 x 25 stukjes) heb je het dan over een houten plankje met losse stukjes, of een kartonnen puzzel die in elkaar moet? Dat laatste vind Ise wel leuk maar nog erg moeilijk. Dat eerste heeft ze heel veel gedaan, maar is nu een beetje over.

Ise zei vandaag dat de juf stout was, dus dan vraag je je ook meteen af of ze misschien boos is geweest of iets anders stoms heeft gedaan. (Was een invaljuf, dus ze kan haar ook gewoon niet-lief hebben gevonden en dat stout noemen…)

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    vandaag (en de komende dagen) lekker werken. Ik heb er zin in. Ik vind het nu echt zulk lekker weer daar krijg ik helemaal energie van.
    Wat andere hebben bij hitte krijg ik bij kou. Van hitte krijg ik geen puf.

fijne dag allemaal

en Setteke, onwijs veel succes vandaag

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

Hoe is het vandaag met iedereen

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Nou het zal mij benieuwen hoe het straks zal gaan.... Tot nu toe is hij vrolijk.

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @petra: ik rij altijd met CAp, vroeger echt nooit maar de jonge paarden zijn echt onberekenbaar. volgende week wel Cap meenemen hè hahaha

Mylan is naar KDV half dagje, bas thuis met yanieck
    ik lekker aan het werk en morgen en vrijdag lekker vrij ;)

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke ben erg beneieuwt

@jenny lekker hoor

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goeiemorgen,
    ik heb nog buikpijn en oprispingen bij alles wat ik eet, dus ik blijf nog thuis. vanmiddag komt de schoonmaakster dus als ik opknap ga ikwel ff naar mijn werk. heb er een hekel aan thuis te zijn als ze schoonmaakt.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, succes met wegbrengen!

werk ze petra en jenny!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou zoals ik al verwacht had was het weer drama... Dit zal nog wel even duren vrees ik.... Terwijl als ik weg ben is het al heel snel weer goed.

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: tymen?

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, wat naar om m zo weg te brengen. hopelijk went hij snel!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja, Tymen idd. Waarschijnlijk is hij al heerlijk aan het spelen!

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Chantico: Ik had een klein beetje hulp van Jeroen hoor, die heeft Thomas naar de BSO gebracht! Maar ze waren inderdaad gevoederd, schoongepoetst en aangekleed haha!

@ Lauwie: Doe nog maar even lekker rustig aan. Kun je niet bij iemand op visite of boodschappen doen als ze bezig is?

@ Setteke: Ach, zo is het ook niet leuk he? Maar waarschijnlijk is hij nu gewoon leuk mee aan het doen in de groep. Het is natuurlijk ook een grote groep die elkaar allemaal al kennen en hij komt daar net kijken. Maar het went snel hoor, komt goed!!! Hopelijk heeft hij het vandaag zo naar zijn zin dat het morgen alweer beter gaat.

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja joh komt wel goed ;)

19. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt me meer voor mezelf niet zo prettig. Natuurlijk is het fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden en het zal dan ook niet voor niets zijn natuurlijk. Maar ik ben bang dat ik me dan zo vast gekluisterd voel aan bed; je bent minder vrij, lijkt me. Maar misschien valt dat allemaal ook wel mee. Moet ik me ook maar niet al te druk over maken. Het duurt hopelijk nog een week of 30 en het zal dan toch moeten gebeuren!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Superano, je bent zeker iets minder vrij. Maar ik bleef bij Sam op bed liggen. Later bleek dat ik rustig even kon staan ofzo. Vraag wat je kan!!!

@Setteke, oei hopelijk wordt het snel leuker om hem weg te brengen. Leuk dat je de groeten van Delilah overbrengt, bedank haar maar voor de felicitatie!

@Jenny, heerlijk vooruitzicht!

@Lauwie, lijkt me ook irritant ja, thuis zijn met de schoonmaakster!

@Petra, werkse met dit heerlijke weer ;)

@Chantico, goed idee van het peuterbed!! Heb er ook eentje voor Djim op marktplaats gekocht!

Zusje komt zo, we gaan even wat boodschappen doen. Vriend heeft gisteren zijn mond al voorbijgepraat bij vrienden. Zij verwachten ook sinds kort de derde.... Staan beetje buiten de familie, dus hopelijk kunnen we het daar nog even stil voor houden, haha!

Deel Deze Pagina