Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    de rokjes van de meisjes komen bij hans textiel vandaan!

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Duster, applaus voor staande Jasmijn!

En wat een leuke foto’s weer.

Speelgoed delen: bij ons is het leeftijdsverschil denk ik groot genoeg om het een beetje vanzelf goed te laten gaan. Ik denk dat Ise niet veel waarde meer hecht aan haar houten puzzel van toen ze 1 werd, tegen de tijd dat Brusje 1 wordt en er mee gaat spelen. Veel dingen heeft Ise dan wel gekregen of hebben wij voor haar gekocht, maar zijn niet zo persoonlijk dat ze niet voor een tweede worden, denk ik. Ik heb ook altijd dingen gekocht ‘met het oog op een tweede’, dus dingen voelen voor mij ook niet speciaal alleen van haar. En zeker als de tweede, zoals bij Lauwie, een ander geslacht heeft, regelen dingen zich misschien wel vanzelf. Er zijn trouwens wel een paar speelgoeddingen of knuffels waar Ise zo aan gehecht is of zo veel mee gespeeld heeft, dat die in mijn ogen wel 'van haar' zijn. Maar ik denk niet dat ik die daarom niet meer voor de tweede neer ga leggen, tenzij Ise daar zelf problemen mee heeft.

Lauwie, gewoon je vriend naar de winkel laten gaan, zeggen dat ie zeer niet te spreken is over de kwaliteit van hun schoenen en dat jullie nu niet voor de tweede keer een tegoedbon willen. Of hooguit voor de helft van het bedrag (en de andere helft contant terug), en daar dan dingen als sokken of sloffen of andere dingen van kopen waar het niet zo mee mis kan gaan als met schoenen. Balen meis! Je hebt toch wel een onbezorgd verlof gewenst! (Maar ja, als dit je grootste zorg is, dan valt het misschien ook nog wel mee ;))

Ik was net bijna de finale van Expeditie Robinson vergeten :$. Na het bijlezen dus opeens snel achter de pc weg en naar de tv gerend, want het was al 20 minuten bezig. En nu weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb, dus geen verdere reacties :p

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, ik ben ook wel 'verwend' dat ik mijn hele zwangerschap vanalles heb kunnen doen en merk dat ik nu last heb van dat ik zoveel niet meer kan. helemaal met dit weer. en omdat ot eigenlijk maar 1 paar schoenen heeft voelt het ook als iets wat snel opgelost moet worden en dat ik geconfronteerd word met iets wat ik niet onder controle heb.
    ik heb zoveel last van mijn hormonen dat ik bang ben dat ik in die winkel buiten proportie ga reageren en mijn vriend is niet zo assertief. 'kan toch gebeuren met schoenen? gaan we toch zelf naar de schoenmaker?'

misschien loopt het met speelgoed wel vanzelf idd. ik vroeg me af of het handig kon zijn om haar er vast op voor te bereiden, maar voordat hij ook met speelgoed gaat spelen zijn we idd een heel eind verder.
    vroeg het me idd vooral af over knuffels. ottilie heeft namelijk niet 1 favoriet maar speelt met allemaal, ook knuffels van mijn vriend of mij van vroeger. als zij een paar favorieten zou hebben zou het al makkelijker zijn.

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Trusten allemaal!

Xx

5. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen allemaal,

Wij gaan zo opweg naar het Zwarte Woud. Heb er erg veel zin in.

Iedereen een super sinterklaas gewenst en tot maandag!

6. @ miranda: wat een superleuke fotoshoot van je meiden zeg, prachtig!

@ all: leuke foto's dames, leuk om alle kindjes weer een keer te zien en te zien hoe ze gegroeid zijn... Inderdaad mooie augustuskindjes ;)

@ lauwie: wat spannnnennddd, nog maar zo'n 3 wkjes...

@ puck: he wat vervelend dat ze het nog even aankijken... je bent toch niet voor niets naar de dokter geweest...

@ juud: hey, strakke actie, ben benieuwd.....

7. Dames,

Een heel fijn Sinterklaasweekend, mogen jullie kindjes maar flink verwend worden door de Sint en dat jullie veel gezelligheid mogen hebben dit weekend!!!

Lfs Chantal en Tygo

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ik ga mezelf en tess douchen, ontbijtje maken en op naar het kdv waar tess de sintviering heeft.
    Fijne dag!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja dat klopt, ik vond zo leuk dat ik hem mee heb genomen!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    speelgoed, ze delen niks samen alleen potloden dat wel ja, ze zijn beiden gek op potloden, ahum, dat hebben ze van mamma, haha!

En Petra, ja jeslyn gaat steeds meer op mij lijken sommige trekjes van Jeroen.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    tomaatjes???? lets me know!!! Haha!

Nou lekker vroeg opgestaan, lag al om half 10 in bed zonde mediciatie, woensdag ook, vanavond weer innemen en morgen niet en zondag wel, nou ben benieuwd! Elke 2 weken een dagje minder, dus!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meide.

@links super dat het zo goed gaat zo met het afbouwen

@lauwei gewoon samen heen gaan en een oplosjbg eisen en anders dreigen dat je bekend maak welke winkel zulke schoenen verkooppt

Hmmm hans tektiel heeft die rokjes nu niet meer natuurlijk jammer zijn erg leuk

Gaat me zo klaar maken voor het werk hoop dat ik gewoon om half 7 klaar ben en er dus geen gaos op de weg gaat wezen

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    binna, ik had hem in zomer gekocht volgnes mij, dus die waren al snel uitverkocht!

14. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    mooie foto's zien langskomen zeg.....

bij jullie allemaal veel sneeuw nu denk ik???
    hele land weer wit, lekker hoor ( als je er niet uit hoeft)

ik moet thuisblijven vandaag, kunnen verschillende mensen langskomen en vanmiddag visite van een vriendin met kids

dus geen boodschappen doen, niet zo erg met die kou en sneeuw

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Heb wel terug gelezen, maar ben het meeste al weer kwijt. Ga dus ook maar geen poging doen om te reageren, voordat ik weer van alles vergeet :D

Vanavond gaan we naar een concert van Simpley Red en ik heb er toch zin in ;) Ik weet eerlijk gezegd nog geeneens wat hij zingt :)

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha duster, ff googlen dan herken je vast heel veel.

ff, hier ook een lekker coccoondagje. zitten nog lekker in pyama :)

binna, we gaan morgen.. werk ze!

linka, gaat het goed met afbouwen? voel je je nog ok? jouw meiden schelen ook een jaar of 6 toch? die vinden waarschijnlijk ook niet hetzelfde speelgoed interessant?

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    happy, veel plezier dit sint weekend!

chantal, jullie ook veel plezier dit weekend met de sint. komen de andere kinderen ook?

carmen, veel plezier met de sint op het kdv. hoe vond ze het?

las in otjes boek dat de sint daar gisteren ook geweest was en dat ze helemaal niet bang geweest was. zal volgende week nog eens vragen hoe het was.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag ladiezzz

ik heb weer schandalig uitgeslapen :D

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, ik oooooook, hahah!! Na de kids om 7 uur naar KDV gebracht te hebben, heerlijk!!!

@Duster, veel plezier!!

@All, fijn sint weekend!!!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tis hier niet echt druk ;)

Deel Deze Pagina