jeetje, wat heftig vogeltje, dat hij dat nodig heeft idd. helemaal vervelend als je niet weet waar het van komt. hij was laatst toch van de trap gevallen? heeft ie nog meer ingrijpende dingen mee gemaakt? vind ie de sint heel spannend? succes ermee! hier ook al een tijdje haar achternaam, ook zonder dat we het heel bewust geleerd hebben. ook weet ze idd haar leeftijd, de stad en de straat waar we wonen en ook de dorpen waar de opa's en oma's wonen. echt heel schattig voor zo'n kleine smurf. petra, hoe was het? wij hebben heel gezellig en lekker gegeten. en net alle cadeaus ingepakt.
@ Vogeltje, wat naar zeg en ook niet te achterhalen wat er is? @ Mik en Lauwie, ik vond straat en huisnr hier in Rdam geen best idee Ze zegt ook hoe oud ze is. En als je vraagt hoe oud is oma zegt ze 'oud' Ook wist ze vd week te zeggen dat we naar Hambachtal gingen hahaha, die kleintjes vangen meer op dan je denkt Ik heb sinterklaas afgezegd bij oma, op mijn werk heerst vrij heftig het noro-virus (alweer) en wil niet dat oma het krijgt. Het zou haar dood kunnen worden! Alleen jammer dat mijn moeder en oma het niet (willen) snappen!
jammer trouwens dat je moeder en oma je zo goed bedoelde gebaar niet snappen! heb je zelf al last van de noro of ben je bang dat je het toch bij je hebt? wel een minpuntje van je werk he? dat is bij je volgende werk niet/minder, of niet?
mijn vriend en ik hebben echt geen verstand van muziek geloof ik. degene die wij het beste (vd 2) vinden zingen, liggen eruit...
Ik zelf heb nog geen last, het was idioot druk ook op mijn werk. Van de 28 bewoners hebben 21 het :O dus heb heel de avond poep en kots lopen ruimen 8) Wordt je niet blij van..... En op nieuwe werk is het helaas ook mogelijk! Maar ik ben vooral bang dat ik het bij me draag. Oma is 2 mnd terug geholpen aan haar hart (open hart operatie) en ik vind het dus teveel risico! Nou snapt vooral mijn moeder toch niks....ze snapt onze ziekenhuisbezoekjes niet, het feit dat we geen kindje kunnen krijgen snapt ze niet, dat fotografie onze hobby is snapt ze niet Terwijl als je haar zo op een verjaardag ziet, lijkt ze een hele leuke begripvolle moeder :x Zo en dan nu de klaagmodus uit...
@ Duster, hoe was je concert zie net dat ie zijn excuses aangeboden heeft aan 1000en vrouwen waar hij sex mee gehad heeft haha
Het concert is afgelopen en het was zelfs erg gezellig. Alleen jammer dat we nu al 20min in de file staan om de parkeerplaats af te komen.....
duster, rij maar voorzichtig! leuk dat je een leuke avond gehad hebt! juud, heel vervelend als je moeder zo weinig begrip heeft, helemaal als ze naar de buitenwereld wel de ideale moeder lijkt en als ze ook voor zulke dingen waar je wel wat steun kunt gebruiken er niet voor je is!
Suze vind dat ze elke 4 uur een flesje moet............ik vind van niet....wie zal er winnen? Ze is nu al bijna een half uur aan het huilen en ik heb haar net een flesje gegeven van 90 cc met 1 schepje melk maar dat is niet goed genoeg. Om 01.00 uur heeft ze ook al een flesje gehad. op de 1 of andere manier gaan word het steeds slechter ipv beter dus vanaf nu is het nieuwe beleid weer wat strenger en nu ga ik fietsen met de hond. Roos zegt trouwens wel haar achternaam maar hij klopt niet haha ze zegt: Roosje Bom en ze heet de j.ong
tess weet idd ook de woonplaatsen van de opa's en oma's. Ze vroeg laatst wat papa en mama doen als ze gaan werken. Dus nu zegt ze dat mark werkt met de kompjoeter en mama geeft mensen prikjes en dat doet pijn! En als mark dan thuis komt is het 'hallo pap, heb je goed gekompjoetert?' vogeltje wat naar dat toby niet durft te slapen. Is het geen mogelijkheid om met hem naar een kinderpsycholoog te gaan? Dat adviseren ze hier in het zh ook als je kindje is opgenomen en daarna thuis slaapproblemen heeft. Juud probeer je ook n goed gebaar te maken, wordt je niet begrepen! Jammer hoor.
duster, kun je uitslapen vandaag? kindjes uit logeren? petra, lastig zeg. met de bv gaf ik altijd gewoon, ook 's nachts en dat is vanzelf ook weer gestopt. met kv zou ik ook niet weten hoe ik dat zou doen. jullie slapen er niet echt lang door zo te lezen. carmen, wat schattig van tess! juud, veel plezier/ succes vandaag! wij genieten nog maar even heel bewust dat we nog zo spontaan uit eten kunnen en vervolgen kunnen slapen tot 8:30u. dat zal komende tijd wel wat hectischer worden
Tess, idd schattig! Jeslyn doet in gebaartaal, pappa is werken met autoooo. Wel lief! hihi! Nou fijne dag allemaal! Ga vanavond looosss!!! heerlijk! Eindelijk na jaren.....!!