petra wat fijn dat het etentje leuk was! Ook n reden om met die andere weer wat meer contact te krijgen? Haha roos bom is wel leuk binna goedemorgen! Mijn ontbijt op bed komt eraan!
linka, lief van jeslyn! en vanavond stappen? met wie ga je? vriendinnen of met jeroen? zo te horen is mijn ontbijtje beneden ook bijna klaar.
Goedemorgen meiden. Ik kom straks even reageren want de accu van mijn laptop is bijna leeg. Tot straks.
Wij hebben nog nooit cadeautjes gehad met kerst. Voor kleine kinderen is Sinterklaas toch een geweldig feest. Zodra ze naar school gaan ontkom je er denk ik niet aan om mee te doen met de Sinterklaas-hype. hihi
Laureen zegt ook al een tijd haar achternaam. Leeftijd lukt ook maar adres zijn wij nog niet mee bezig hoor. Hoeft ze van mij nu nog niet te weten, ze gaat toch nog nergens alleen naar toe.
Ik ben tijdens het wachten op de uitslag in slaap gevallen. Heb dus géén idee wie eruit zijn gegaan. Dus: vertel????
hmm wij zouden zo bootschapen gaan doen. lekker lopend met de slee. maar het is hier nu gewoon aan het sneeuw stormen.
hier ook!!!!!!!! ik denjk dat er in een half uurtje wel 4 centimeter is gevallen en het gaat maar door. maar wij gaan zometeen toch echt wandelend boodschappen doen! heerlijk
hier ook ja, maar dat kan wel kloppen want hemelsbreed wonen we natuurlijk dicht bij elkaar!!! manlief hier gaat ze eerst een slee kopen een inklapbare met rugleuning!!!
Wij gaan vanmidag na silver haar slaapje. We hadden net even gemeten uurtje terug naast de duet waar we steeds schoongemaakt hebben daar legt gewoon 7 cm
ja hier ligt ook met gemak 10 centimeter. en dat terwijl het ngo maar twee uurtjes sneeuwt! hahahahahhaa wij gaan ook n sydneys slaapje. vanavond lekker poffertjes maken joepie!
Hier ligt nog best veel van wat er afgelopen week is gevallen maar op buien radar te zien komt er nog veel meer bij. Ik ga me zo even douchen en aankleden (schandalig we hangen alle 3 nog in onze pyjama ) en dan alvast de jute zakken met pakjes naar mijn broer brengen met de auto en dan terug naar huis. We gaan dan vanmiddag met de slee naar hem toe voor pakjesavond.