Wij gaan ons ook aankleden voor de sneeuw en dan op naar de pakjes die sinterklaas zo gaat brengen Fijne dag allemaal! En lauwie, succes met je beslissing meid!
Wij zijn ook even de sneeuw ingeweest. Het duurde alleen niet zolang, Ard ging iets te hard de bocht door en toen lagen ze alledrie onder de slee.
Goedemorgen dames, haha! heb twee uurtjes geslapen en ik ga met me vriendin meerijden, dus ben benieuwd straks! Leuke fotos zag ik voorbij gaan!
Ohhh leuk Juud. Zoveel sneeuw ligt er hier niet hoor. Oh ik zie net dat Binna Sjorsje ook foto's hebben geplaatst. Leuk.
en ook weer veilig thuis.. ben blij dat we gegaan zijn want we hebben het zo leuk gehad! kindjes (en wij) verwend en heerlijk om te zien hoe ze nu echt contact hebben en samen spelen! neef en nicht waren pieten en ot was een sinterklaasje. echt superleuk!
Leuke foto's ! Tess heeft geen ski pak en gaat gewoon de sneeuw in met haar broek en winterjas. Lauwie fijn dat de reis helemaal goed is gegaan. Wij zijn weer terug en Tess is gruwelijk verwend: 2 houten thee kopjes met thee zakjes. 1 houten thee pot 1 houten suikerpotje 1 houten dienblad 1 houten etagère 6 houten bonbons/gebakjes pop die kan huilen en stil wordt als het duimpje in de mond gaat eet stoel voor de pop camping bedje voor de pop wipstoeltje voor de pop domino 4 puzzels 50 delige kleurdoos ( stiften, verf, waskrijt etc) kleurboek koffer met gereedschap. schoenen en sokken voor de pop een klein popje met paardje en toebehoren. een paraplu en een letter van spek i.p.v een chocolade letter.
tess is idd verwend zeg! otje ook: dora lotto little people speeltuin doos duplo en een chocoladeletter zijn er nog meer die vandaag al sinterklaas gevierd hebben? heb zo gelachen om mijn neefje van 5, die week niet van het raam om te zien of sinterklaas al kwam. maakte zich zorgen dat ze te laat waren voor de sint. uiteindelijk mijn vader van boven uit het raam met een stok op het raam geklopt toen wij de kindjes even aan het afleiden waren. geweldig! die reacties! en ze gingen elkaar allemaal heel lief helpen met uitpakken. moest zelfs even een traantje wegslikken zo lief was het!
hihi mijn banner zegt al 37 weken dat vind ik echt zo'n magische grens. en mijn zh tas staat klaar mijn vriend kwam vandaag met een leuke verrassing thuis: een grote tv met digitale tv voor de slaapkamer. de ander deed het al heel lang niet (en was nog maar 2 jaar oud) en omdat ik straks vast veel op bed lig heeft ie deze gekocht. lief he? als de oude gemaakt kan worden, hangen we die in de badkamer (hebben we ook kabel ). lekker decadent he? weltrusten!
@ Carmen, wooow wat is Tess verwend zeg en het klinkt erg leuk dat houten theeserviesje! @ Lauwie, dan ben je vast erg lief geweest dit jaar 37 weken! De tijd vliegt! ik ben bevallen met 37.2 ik zeg 12 dec mooie datum ook...ik voel een lijstje aankomen hahaha Wanneer gaat Lauwie bevallen en hoe gaat mini heten?? Sjudith --> 12-12-2010 en hij gaat Maurice heten
nog 1x een schatje showen Bekijk bijlage 112894 @ Lauwie ja om ons op verkeerde pad te brengen zeker 8) nou ja dan gok ik op Kay