lauwie nu dan echt 37 weken! Binnen nu en 5 weken ga je je kleine ventje zien! Juud aah wat n top foto! Tess is belachelijk verwend maar dat krijg je al snel met ooms die stapel zijn op hun nichtje (en n moeder die smijt met geld als ze niet lekker in haar vel zit ) vanmiddag nog sint vieren bij mijn schoonouders en dan is het gebeurd met de pret.
@ Lauwie, ik dacht bijna dat je bevalling al begonnen was aan het tijdstip te zien dat je postte, van harte met je 37 weken. Gisteren was ik aan het piepen dat Suze zo vaak wakker word 's nachts en nu ligt het hele spul nog te slapen mijn nieuwe beleid werkt meteen hahahahaha @ Juud, lekkerkind hoor! Wij hebben gisteren sinterklaas gevierd bij andy zn ouders, dat was hartstikke gezellig en ik was weer supertrots op mijn kabouters. Die zijn rustig, maken geen ruzie en " vragen" 0f ze nog wat mogen pakken (Suze wijst en kijkt vragend) mijn neefje en nichtje van 2,5 en net 2 zijn ook lief hoor, maar toch wel meer van het duwen en afpakken oftewel ik heb weer genoten van die van mij Ze zijn hartstikke verwend maar Roos vond de ketting en het armbandje het allermooist
Wanneer gaat Lauwie bevallen en hoe gaat mini heten?? Sjudith --> 12-12-2010 en hij gaat Maurice of kay heten Petrabr --> 28-12-2010 en hij gaat Quinn heten
Goeimorgen meiden @lauwie wou 37 wk al weer super meis @Petra leuk hè Zo genieten van je meiden Ik ben hier wel bang dat silver door slaap deed se laats al wou ze alles meteen open maken @juud super foto @Teske super leuke cadeuajtjes voor tess zo te lezen
petra ik begrijp wat je bedoeld. Mijn neefjes zijn ook lomp en onbezonnen. Graaien in de pakjes, gooien ermee en als ze iets krijgen leggen ze het meteen weg om nog meer te pakken. Terwijl tess netjes wacht op haar beurt, rustig uitpakt en dankjewel zegt en ook direct begint te spelen met dat wat ze heeft gekregen. De jongens graaien in de schaal met strooigoed en tess vraagt netjes of ze een pepernoot of schuimpje mag.
zo, wij worden hier net wakker met zijn allen! smurf was gister ook al zo moe (en daardoor vervelend) dat ze met kleren aan naar bed gegaan is (om 19.45). ik lig af en toe wakker 's nachts dus wel lekker dat het zo laat was! petra en carmen, leuk dat jullie zo trots op je meiden konden zijn! mijn neefje van 5 is erg met lezen bezig en vroeg bij elk pakje of hij mocht lezen voor wie het was en dan zei ot 'mag ik ook lezen voor wie het is?' petra, leuke naam, ga er bijna door twijfelen
Wanneer gaat Lauwie bevallen en hoe gaat mini heten?? Sjudith --> 12-12-2010 en hij gaat Maurice of kay heten Petrabr --> 28-12-2010 en hij gaat Quinn heten Sjorsje --> 25-12-2010 en hij gaat Max heten
@ Carmen en Petra heerlijk dat je zo trots kan zijn he Aangezien wij maar met z'n 3tjes sinterklaas vierden...hebben we alles bij haar schoentje gezet! Ze was zo blij Wij hebben trouwens heerlijk uitgeslapen...ik werd 9.30 wakker en dacht wat gek we hebben Giulia nog niet gehoord....stond de babyfoon uit.....8) Maar ze was lekker in haar kamer aan het spelen
Nou dat wordt vaker de babyfoon uitzetten Aah mijn scheetje heeft net de pop in het campingbedje gelegd en zat aan het voeteneind van het bedje voor te lezen uit een sinterklaas boekje. ' sinterklaas kapoentje! gooie wat in mijn schoentje, gooie in mijn laasje danku sinterklaasje'
Goedemorgen! ook mijn schatjes zijn weer schandalig verwend! Niet normaal. Silke: DVD K3 Knikkerbaan kleertjes babyborn puzzel pyama badje voor de pop hondje wat loopt en blaft klein hondje wat staartje en kopje kan bewegen kralensets om kettingen enzo van te maken armbandje shirtje haarspeldjes chocoladeletter lekker dingen Hello Kitty duplo set tas nachtlampje Tymen: brandweerwagen met lijnbesturing bestuurbare auto garage 2 shirts pyama ondergoedsetje vrachtwagen met autootjes erop puzzels mijn eerste dr. Bibber elektro portemonnee wekker schoolbeker kleine heftruck chocoladeletter lekker dingen En ik vergeet vast nog vanalles. Helaas geen foto's van sinterklaasavond, Silke sloeg me het fototoestel uit de handen en nu is het kapot...
Wanneer gaat Lauwie bevallen en hoe gaat mini heten?? Sjudith --> 12-12-2010 en hij gaat Maurice of kay heten Petrabr --> 28-12-2010 en hij gaat Quinn heten Setteke - -> 29-12-2010 en hij gaat Sem heten
]Wanneer gaat Lauwie bevallen en hoe gaat mini heten?? Sjudith --> 12-12-2010 en hij gaat Maurice of kay heten Petrabr --> 28-12-2010 en hij gaat Quinn heten Setteke - -> 29-12-2010 en hij gaat Sem heten Binna - - > 19-12-2010 en hij gaat Tije heten
Onze eigen Ome Willem Giulia doet namelijk Ome Willem na....luister even wat ik vraag.... Bekijk bijlage 112927
Wanneer gaat Lauwie bevallen en hoe gaat mini heten?? Sjudith --> 12-12-2010 en hij gaat Maurice of kay heten Petrabr --> 28-12-2010 en hij gaat Quinn heten Setteke - -> 29-12-2010 en hij gaat Sem heten Binna - - > 19-12-2010 en hij gaat Tije heten Alfamale --> 25-12-2010 en hij gaat Sven heten
Haha juud wat geweldig! Ik ga niet raden wanneer lauwie gaat bevallen en hoe het kleine mannetje gaat heten...zie het vanzelf wel (oftewel ik ben vreselijk slecht in raden )
Hoi, Wat zijn er al kindjes verwend door de sint! Vanmiddag gaan wij het vieren... @ Judith: Wat een stoer meisje zo achter het drumstel! Ga er weer vandoor, Olivier is even door opa opgehaald om met mijn broertje te spelen, was hij er even uit. Maar hij komt nu weer terug. Morgenochtend controle in ziekenhuis ben benieuwd! Iedereen die vandaag Sinterklaas viert: Veel plezier! Voor de anderen: Fijne zondag!