Hey meiden Ik wil jullie allemaal een hele fijne sinterklaas wensen met jullie muppets Maak er maar een mooie dag van Hoop dat ze lekker verwend worden Met de mijne gaat het heel goed en wij beginnen om 2 uur met het hele gebeuren, ben benieuwd xjes
hahah wij om drie uur! heb er zin in!!!!!!!!!!!! vaders gaat op de binnendeur kloppen en dan snel naar de wc rennen. en dan mag donique de kado's pkken. hihihihihihiih. ben zo benieuwd of ze wel durft. hier vannochtend de kerstboom gekocht! kan niet wachten tot ik hem neer kan zetten. ruikt ook altijd zooooooooooooooooooooo lekker. wel 55 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 jeetje schrok me rot voor een kerstboom die maar drie a vier weken staat! maar ach het staat wel geweldig. morgen gaan we hem opzetten met donique samen!
Bij ons komen me schoonouders om 2 uur en dan leggen we de cadeautjes in de woon kamer. en als Silver dan wakker wordt dan ziet ze alles. @mik laat jij de boom zo kort staan dan. na de kerst we weer uit? bij ons tot 6 januarie. wel duur hoor een echt ben blij met onze nepper
meestal in de week na oud en nieuw. dan ben ik hem vaak zat hihihihhiihihih wat zeg je dan tegen silver? dat zwarte piet al is geweest?
Ja als we haar uit bed halen zeg ik nou wat er net gebeurde Zwarte piet kwam langs om cadeautjes te bregen. heb haar al verteld dat als Sinterklaas jarig is hij cadeaujtjes gaat weg geven. en vanmorgen zei ik vandaag is Sinterklaas jarig
wat een supercoole foto van giulia! echt een stoere rock chick! puck, leuk dat olivier er even uit kon. hoe gaat het met jou niersteen? pijn weer over? leuke namen zitten er tussen veel plezier allemaal!
Sjudith --> 12-12-2010 en hij gaat Maurice of kay heten Petrabr --> 28-12-2010 en hij gaat Quinn heten Setteke - -> 29-12-2010 en hij gaat Sem heten Binna - - > 19-12-2010 en hij gaat Tije heten Alfamale --> 25-12-2010 en hij gaat Sven heten Mik --> 10-12-2010 en hij gaat Nout heten Sjorsje --> 25-12-2010 en hij gaat Max heten Lique --> 28-12-2010 en bij gaat Jort heten Zo iedereen er weer opgezet! Kom vanmiddag de buit nog wel even vertellen enz.Ga snel een tukkie vangen nu het hier zo rustig is!
Ahhhh, hier opeens 2 pieten voor de deur. Altijd fijn dat je hele huis gelijk onder de pepernoten enz ligt, haha! We zaten net aan een broodje kaas en zouden bijna in bad gaan. Nu maar weer pepernoten eten, haha!!
zo hier is sinterklaas nu dan echt afgelopen. Vandaag weer lekker verwend. Morgen begint de werk week weer dus ga even de spullen voor de schoonmaakster klaar zetten, tassen inpakken en met de beentjes op de bank. Fijne avond!
Wij hebben vanmiddag sinterklaas gevierd met mijn zus en man en Ard z'n ouders. De kindjes hebben het volgende gehad. Lianna: my little pony speelhuis van pinky pie my little pony cabrio my little pony rainbow dash vliegtuig met afstandbediening Winnie de Poeh nachtlampje Iejoor modeleerset Kleurboek Adventkalender Yosyp: lego duplo grote treinjacht lego duplo brandweercommandant lego duplo vuilniswagen lego duplo ambulance lego duplo pizza planet vrachtwagen Tijgetje modeleerset setje kleding Draaiende lamp Winnie de Poeh Groeimeter Kleurboek Bestekset Looney Tunes Adventkalender Jorja: minni mouse loopmotor setje kleding mickey mouse trui mickey mouse trainingspakje Adventkalender
Hey meiden Zo ben kapot Was een leuke midag silver is heerlijk verwend Hello kitty klei Hello kitty plastic glas Hello kitty pyama Hello kitty tashanger Hello kitty glas met rietje Thomas de trein puzzel Trein baan uitbreiding Houten popen stoel Hamerte tik 3 barbapapa boeken Puzel voor op de grond Dora duplo bloomhuis Vest + majo Barbapapa kering maken Leter
sjorsje en binna, jullie kids zijn ook verwend zeg! leuke foto's ook. de rest ook leuke sinterklaasmiddag/avond gehad? wij hebben ook weer een leuke middag gehad. ot heeft nog letterstempels, een telraam, een dominospelletje, een k3 dvd en een little people wasstraat gekregen.