Hey dames! Zie dat alle kinderen weer superverwend zijn! Ook hier super verwend! duplo trein duplo met nummers prinsessenjurk slaapzak voor pop bumba boek over kleuren kerststal en boek van dick bruna sloffen kleurboek van bumba jens: trein boekje van thomas de trein geboortestoel 2 autos van megablocks die je uit elkaar kan halen vliegtuigje boek `verhaaltjes voor het slapen gaan` boek dikkie dik en kerstmis telefoon Nu liggen ze allebei uitgeteld op bed en pff ik ben al aan het denken waar ik alle spul weer heen ga zetten....
heerlijk avondje is geweest!!! en de kids zijn super verwend, foto's zijn op hyves te zien! britt - hello kitty treinset - picknickmand van haba - trommel en ander muziekinstrumentje - raamstickers - buggy babyborn stijn - loopauto woezel en pip - balletjes - hamertje tik - hondje aan touwtje wij ieder een letter en verder genoten van alle kids, tussendoor gaf Britt nog aan dat ze moest poepen, dus hup snel op de w.c en ja hoor.....wat goed hè, tussen alle drukte van de kadoos gaf ze dat toch maar ff aan.
Goeimorgen meiden Zit te twiifel of e gaan zwemmen me buik is erg moe sinds gisteren. Jullie nog plannen. Vandaag
Jeslyn en Myrna waren ook verwend: Myrna: Leuke creatiefs boeken voor haar leeftijd Lippenstift Nagellakken Pennen Topje Yathzee kleurpotloden (voor haar op school) gummen Schriften (is ze weg van) Jeslyn: Kleurboeken Potloden kladblok 2 topjes vingerverf kleurpotloden my little pony met dvd kleine poppetje En wij Riverdale dienbladje met potje die voor waxine lichtjes! Chocoladeletters waren we vergeten, oeps, hahaha!!! fijne maandag, zou gaan hardlopen maar gaat denk ik niet ivm ijzel (jeroen smste net dat ijzel is buiten dus gaan wij wel lopend naar school)
Goedemorgen dames, Allemaal een mooi weekend gehad??? @ lauwie: de andere kids waren er niet dit weekend. We hebben het bij mijn ouders gevierd met mn zus en broertje @ petra: hoe was je etentje? @ vogeltje: slaapmedicatie? is hij dan de hele nacht wakker? @ juud: Tygo weet het ook, maar dat komt omdat ik zijn volledige naam gebruik als hij niet wil luisteren @ carmen: ah wat lief van Tess en wat onthouden ze dingen goed he... Tygo's papa werkt bij de blandweer @ miran: volgens mij ben ik na zo'n 3 liedjes tijdens TVOH in slaap gevallen.... Heb de optredens die ik nog graag wilde zien, maar even op internet gekeken... @ binna: leuk skipakje van silver! @ lauwie: oh wat lief van je vent, heel attent! @ set: oeh jammer van je fototoestel zeg... Raden voor Lauwie: Sjudith --> 12-12-2010 en hij gaat Maurice of kay heten Petrabr --> 28-12-2010 en hij gaat Quinn heten Setteke - -> 29-12-2010 en hij gaat Sem heten Binna - - > 19-12-2010 en hij gaat Tije heten Alfamale --> 25-12-2010 en hij gaat Sven heten Mik --> 10-12-2010 en hij gaat Nout heten Sjorsje --> 25-12-2010 en hij gaat Max heten Lique --> 28-12-2010 en bij gaat Jort heten Chantal--> 22-12-2010 en hij gaat heten Mik ------------------------------------------------------- Hier heftig weekend weer... Vrijdagnacht werd ik ineens wakker omdat ik na de wc moest... Nou de nacht doorgebracht op de bank en 3 keer naar de wc geweest. Gelukkig niet spugen ofzo. Zaterdagochtend wel heel duizelig. Zat bij de kapper, steeds heen en weer lopen, pfieuw. Mooi kapsel rijker, violet/ paars. Nou het vele naar de wc gaan dat is nog niet over, denk dat het van de maagtabletten komt. Zaterdagavond op de slee naar de winkel geweest met Tygo, hij vond het prachtig!!! Zondag rond een uur of half 3 naar mijn ouders toe, bleek daar de vaatwasser kortsluiting te hebben gemaakt. Hele keuken had onder de rook gestaan en mijn moeder was eigenlijk uberhaupt blij dat ze thuis was, want normaal zet ze 'm aan voordat ze weggaat. Dus dat ding eruit gebroken, mijn broertje nieuwe vaatwasser opgehaald en René heeft 'm erweer in gebouwd. Toen maar eerst eten gehaald en daarna kwam de Sint langs. Tygo stond op een gegeven moment voor het raam en zei: Swatte piet, blijf je nou? Terwijl we hem niets hadden gezegd over dat we Sinterklaas gingen vieren... Dat soort aparte dingen heeft hij nou altijd... En toen René de vaatwassen aan het plaatsen was, liep hij de hele tijd naar de keuken en zei: Goed gedaan papa! In de auto moesten we meezingen met de muziek, Piet Piraat en verrek voor het eerst begon hij heel uitgebreid mee te zingen met het liedje en hij kent 'm zowat helemaal, we waren er helemaal stil van en zaten echt supertrots naar elkaar te kijken. Hij is ook ondeugend deze week, bedenkt echt streken nu, dus wel het idee dat hij weer een sprongetje heeft gemaakt!!! Nou mannetje is wakker... Hij heeft lekker uitgeslapen die vent. Ik ga 'm halen.
hi, was om 5.15 al weer wakker (en sliep pas 0.15), nu misselijk van vermoeidheid. man en kind deur uitgewerkt en ga snel weer tukken. ben sinds gisteravond ook onrustig/unheimisch gevoel. hoop dat dat zo ook over is als ik weer wakker word.
goedemorgen allemaal, ik heb even vluchtig bij gelezen vanaf mijn werk en ga zo weer verder dus even geen tijd om uitgebreid te rageren. Gisteren sint r klaas gevierd bij mijn ouders. Het was heel erg gezellig en de kinderen waren super Suze werd alleen ineens hartstikke ziek, een beetje hetzelfde als wat Roos verleden week 1 dag had. Ze moest heel veel spuigen, zo zielig Hoe doen jullie dat met een spugend kind in de auto? we waren nu met zn tweeen dus als ze moest spugen kon ik haar losmaken en naar voren houden, ook op de snelweg. Vandaag ben ik begonnen met de citroensapkuur. Ik heb er zin in en ben heel benieuwd of het makkelijk vol te houden is. @ lauwie, wat vervelend dat gevoel, ik herkende het wel van de laatste weken van de zwangerschap van Roos tot ik 1 dag voor de bevalling ineens in een hele rustige toestand kwam
Goedemorgen allemaal!! @PEtra, geen ervaring met een spugend kind in de auto. Ik zou haar gewoon op schoot houden, als je met z'n tweeen bent. Citroensapkuur??? vertel!! @Chantal, jemig wat een piepweekend weer. Balen dat je je nog steeds zo slecht voelt. Wij gaan boodschappen doen, hopelijk is het allemaal te doen met de gladheid!
@ petra: idd vertel, wat is dat? @ lique: voel me op zich best hoor, alleen komt er een bepaalt moment op de dag dat ik dan naar de wc moet en helaas niet normaal en ook niet 1 keer, maar dan ga ik wel 4 keer in het uur ofzo dat is wel vervelend. Maar voel me niet ziek. Grrrr, weer een ding met de belastingdienst. Betaal een bep. toeslag per maand terug (het teveel), kreeg ik zaterdag een brief dat ik een achterstand had van 40 euro, ik dacht he, dat kan niet. Ik op internet mijn betalingen nakijken en ik heb vanaf mei (de afspraak) tot en met nu 7 betalingen gedaan. Nou als je van mei t/m november rekent zijn dat ook 7 mndls betalingen. Nu voor de 10de zou ik dan volgens afspraak weer een betaling moeten doen, dus naar mijn mening geen achterstand... Heb gebeld, nu had ik een achterstand van 20 euro en moest de reguliere betaling voor de 10de doen en meer konden ze er niet van maken, dat zijn de statische gegevens en zelf nadenken doen ze dan niet.... Grrrr... Vanmiidag even een pakketje naar het postkantoor brengen en misschien even bij de karwei kijken naar een kerstboom... Als ze die daar verkopen...
Tygo heeft net even een wasje voor me gedraaid... Lading waspoeder in de trommel gegooid, hij had zand gemaakt zei hij... Vervolgens loop ik even weg, was met René aan het bellen, hang op, komt ie naar me toe, ik heb was gemaakt!!! Hoor ik ineens de wasmachine spoelen.... Shit, ik rennen naar het washok om dat ding uit te zetten, hahahaha!!! Even snel een wasje bij elkaar pakken en die maar draaien, gebruik ik de waspoeder tenminste nog ergens voor
ik had er ook nog nooit van gehoord. Ik kwam het woord ergens op de site tegen en toen ik ging kijken leek het me wel wat. Op www.citroensapkuur.nl staat alle informatie. Het is bedoeld om je lichaam en zeker je darmen te reinigen en je mag 10 dagen niks eten. Voordeel is dat je ongeveer 5 kilo afvalt.
Petra, 10 dagen niks eten? Succes meid. Mijn darmen legen zichzelf nu wel, heb sinds gisteren buikgriep. Gatver wat kun je je daar beroerd door voelen. Ik had eerst gedacht om gewoon te gaan werken, maar om 5 uur mocht ik er weer met spoed uit.
linka, hoe was je avondje stappen? petra/chantal, dat sapvasten heb jij toch ook gedaan, chantal? chantal, leuk als je zo'n sprong ziet! en knap van dat liedje! petra, arme suze! beterschap! lique, gelukt met de boodschappen en de gladheid?
Petra, wat nog vergeten te reageren op Suze, veel beterschap. Wij hebben maar een keer een kotstend kind in de auto gehad, Lianna. Maar die was al bezig voor we het in de gaten hadden. Daar hebben we een beetje een fristi trauma aan over gehouden, haha.
Lauwie, stappen was geweldig maar ben nog steeds nogal moe en steeds hoofdpijn, ga zo ff tukkie doen!
@ petra/ lauwie: ik heb een ongiftingskuur gedaan van Céreal (ofzoiets) smaakt naar multivitamine en mocht je max. 4-5 dgn achter elkaar doen afhankelijk van je gezondheid. 10 dgn vind ik wel echt erg lang... @ petra, beteschap voor suze, hopelijk is dit ook een 1dags vlieg @ sjorsje: beterschap... Ik zie het toilet momenteel ook meer dan me lief is, bah. @ lauwie: ja, vond het heel erg leuk om weer een ontwikkeling op te merken, maar die streken zijn wel echt vermoeiend, vanochtend hield hij maar neit op en toen heb ik 'm echt even bij de armpjes moeten pakken, op zijn bed neer meoten zetten en heel erg duidelijk moeten maken dat mama boos was en dat hij moest luisteren..... @ linka: fijn dat het zo geslaagd was! @ ff: slaap ze! gezellig he die kerstliedjes...
Leuk, al die Sinterklaasverhalen. Hier was het ook erg gezellig en ik vind dat Ise erg is verwend, ook al valt dat een beetje in het niet bij de lijsten cadeau's die hier al geplaatst zijn... (Ze heeft wel vier cadeau's uitgepakt, de laatste wilde ze niet meer openmaken, zo tevreden was ze al van alle indrukken ). En Ise vroeg gisteren ook een aantal keer netjes aan mij of ze nog een pepernoot mocht. Ik heb haar dat niet eens zo geleerd Haha, nou ja: soms zit het mee Lauwie, 37 weken! Zeker een bijzondere/belangrijke grens. Nu mag je thuis bevallen! Ik gok de naam Luc. (Ga je ons na de geboorte vertellen welke namen er door je vriend zijn afgekeurd? Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar inmiddels ) Beterschap voor Suze, Lianna, Sjorsje en Chantal!
linka, super dat je zo genoten hebt van je avondje stappen met vriendin! doet je vast goed! nu lekker bijkomen. chantal, ja dat grenzen verkennen is wel vermoeiend . ik vind het soms ook een beetje dubbel. aan de ene kant heerlijk dat ze zo assertief en bijdehand is, aan de andere kant kan ik heel slecht omgaan met de driftbuien die vast ook iets heftiger zijn dan bij timide kindjes. de laatste dagen heeft ze gillen uitgevonden. liefst achter in de auto . gewoon eens kijken wat je stem allemaal kan en hoe papa en mama er op reageren lijkt het.. maar ach die buien gaan vast weer over en hopelijk blijft ze zo zelfverzekerd. dat zal haar best gaan helpen in haar leven. en datzelfde denk ik bij tygo. nu soms lastig om hem grenzen te leren maar ik denk dat die kleine charmeur nog een hoop plezier gaat beleven van zijn grappen en grollen en zijn ontwapenende manier van doen!