WAUW!!!! Zit met tranen in m'n ogen!!! Wat onzettend speciaal zeg!!! Ongelooflijk!! Van harte gefeliciteerd!!!
Misschien een rare vraag... maar wil je ook naar mijn pb'en. Heb er telkens over zitten denken wat het zou kunnen zijn... Als je het liever niet doet, kan ik me het ook voorstellen hoor!!
Goedemorgen, Heb vannacht slecht geslapen hihi, ik vind het allemaal nog zo onwerkelijk... Het komt natuurlijk voor ons niet helemaal uit de lucht vallen, er is veel gesproken de laatste tijd maar je durft nergens op te hopen en houd toch rekening met het ergste... @ Chantico: Ik bedoel een gewone puzzel, dus niet van die stukjes die je in hout legt... (hij is nu ook weer bezig hahaha) @ Setteke: Wat vervelend dat het zo gaat elke morgen, hoop dat het snel ophoudt! @ Petra: Lekker he die weersveranderingen en paarden @ Tesske: Hoe gaat het vandaag op je werk? @ Lauwie: Beterschap!
Precies 4 jaar geleden werd ik mama.... Een klein mannetje met een veel te groot hoofd (zo leek het) werd om 12.23 uur boven het laken gehouden.... En nu heb ik hem net uit school gehaald en het ging hartstikke goed!
Setteke, wat speciaal zeg...Grote Tymen!! Van harte gefeliciteerd: vandaag echt!! Doen jullie er vandaag nog een klein beetje aan? Puck, kan me voorstellen dat je van alle opwinding niet echt goed slaapt. Hoe gaan jullie het nu verder aanpakken? Wat moet er nu nog meer gebeuren? Jullie zijn er vast nog niet. Of wel?
Nee, we doen verder niks aan zijn verjaardag. Hij heeft zijn feest al gehad. Verder een rustig dagje, want morgen moet hij weer naar school. Maar ik zal vandaag nog regelmatig terugdenken aan 4 jaar geleden.... Misschien de foto's nog even door...
@ Setteke: Het is toch allemaal wel bijzonder he? Gelukkig is het goed gegaan op school, morgen weer. Je raakt er erg snel aan gewend hoor dat hij naar school gaat. Maar alles wat hij leert en doet raakt me momenteel wel heel erg, ik kan erg snel janken momenteel. Aan de ene kant van blijdschap omdat hij het zo goed doet en aan de andere kant besef ik me dat het zo hard gaat en dat hij steeds meer alleen de grote boze wereld ingaat en het ook zelf wil!
hmmm schoonmaakster is net 15 min binnen. betalen haar voor 3u, maar als ik om 17.30 thuis kom is ze altijd al weg.. heb echt niet de puf om er wat van te zeggen vandaag, maar baal er wel van. zo is haar uurtarief wel hoog! snap wel dat je 2u door kunt werken en ook 3u kunt lummelen en hetzelfde kunt doen maar toch..
Het is nog niet officieel allemaal en dat duurt ook nog wel even voordat alles rond is, maar hoe dat allemaal gaat weten we op dit moment nog niet...
puck, ik lig nog op bed, slaapkamerdeur dicht en eeb briefje beneden. geloof niet dat ze zich betrapt voelt want ze ging net rustig met de buurvrouw waar ze ook schoonmaakt op straat kletsen, oh nu met buurvrouw 2.. ik voel me wel wat beter, minder buikpijn en oprispingen als ik wat eet. wel komt de vermoeidheid er nu goed uit. wanneer horen jullie meer over de adoptieprocedure en over hoe lang het gaat duren? geen kans meer dat het toch niet doorgaat, he?
@ Lauwie, balen dat je je zo rot voelt/voelde, is het niet gewoon omdat je op bent?? Hopenlijk knap je snel helemaal op! @ Puck, kunnen we binnenkort ook genieten van foto's van jullie dochter Jullie gaan wel een spannende tijd tegemoet! ik ben mijn huis aan het soppen. Ongelooflijk dat ik dat doe Vanavond bodybalancen met zussie
Nog een verzoekje... Zeg er nog maar niets over op hyves s.v.p. want we willen eerst de familie op de hoogte brengen en het dan verder vertellen... Thanks!