chantico, na de bevalling zal ik het wel vertellen . en ook de superleuke meisjesnaam die we bedacht hadden. gisternacht hadden mijn vriend en ik allebei gedroomd dat het toch een meisje was ach een paar leuke roze accessoires in dat blauwe kamertje erbij..
oh, de schoonmaakster is er weer ben toch maar lekker in bad gaan liggen. heb altijd het idee dat ik eigenlijk mijn dag aan haar aan moet passen. en ze kletst zoveel, ook geen zin in. sms zo de buuf of ze op de thee komt als ze naar boven is..
@Lauwie, nou we zijn niet gevallen en de boodschappen zijn binnen, maar dit is natuurlijk weer niet normaal. Ben jij buiten geweest? Kijk maar goed uit! Of valt het mee bij jullie. Ohhh de schoonmaakster, mag ze voorlopig nog komen? Of is het binnenkort over met de pret. Maar nu je thuis bent zal ze zeker wel optijd komen enz? @Petra, ging het vandaag alweer beter met Suze? En ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan met de citroenkuur. @Chantal, je hebt je handen vol aan die doerak, hahah! Maar het is toch ook wel enorm genieten, of niet? Heerlijk om te zien wat voor streken hij uithaalt. Maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven, hahaha! @Chantico, nou je moet ook eens geluk hebben, haha, heerlijk dat ze het vragen! Hier ook nog steeds gelukkig! En ook eigenlijk uit het niets begonnen daarmee. @FF, lekker geslapen? @Binna, hahah, heerlijk!!! @Sjorsje, gaat het gedurende dag wat beter? Ik hoop het maar voor je, beterschap! Ga hier zo maar wat doen, net heerlijk geslapen op de bank met Sam. Djim lekker in bed. We hoeven iig niet meer naar buiten!!!
Lique, het gaat inmiddels wel wat beter. Na het middageten niet meer naar het toilet gehoeven. Hoe voel jij je nu? Binna, leuk. Chantal, helpen die maagtabletten wel? Had ik al verteld dat ik van zaterdag op zondag wakker werd van Yosyp? Het was ong. 1 uur en ik hoorde 'm roepen. Ik vlug het bed uit, naar z'n kamer, maar geen Yosyp te zien. Ik goed luisteren en vervolgens hoor ik weer: open open. Gevolgd door een luid gebons. Was ie zelf naar de zolder gelopen en stond op de deur van Lianna en Jorja te bonzen om daar te gaan spelen. Gekke pipo.
@Sjorsje, hahahha, dat meen je niet. Lekker aan het nachtbraken, hahaha! Fijn dat het iets beter lijkt te gaan. Hier gaat het goed hoor. Vind het heerlijk om op mijn vrije dagen af en toe een tukkie te doen in de middag. Maar de ergste vermoeidheid en misselijkheid is over. Dus kom maar op met de betere maanden, haha!!
Hoi, Wat een gezellige sint heeft iedereen gehad zo te lezen! @ Chantal: Balen dat je je zo rot voelde... En wat is Tygo een lekkere wijsneus haha, dat soort dingen zouden hier ook zo gezegd kunnen worden. @ Petra: Succes met je sapkuur. Helemaal niets eten, pff heftig hoor! Arme Suze dat ze zo moest spugen. @ Lauwie: lekker in bad gelegen? En is dat rare gevoel nu weer over? En is je buuf nog gezellig op visite geweest? @ Binna: Leuke foto van Silver! Waren de cakejes lekker? @ Sjorsje: Beterschap! En gekke Yosyp! Durft hij zelf naar boven dan? Olivier niet, dan moet er altijd een van ons mee, hij zal niet zelf de trap opgaan. Vanmorgen in zh ging het prima met het beentje van Olivier, hij heeft nu loopgips en we moeten over 3 weken weer terugkomen. Hij voelt zich al veel vrijer met dit gips. Gisteren Sinterklaas gevierd, ze zijn ontzettend verwend met speelgoed maar ook met kleertjes. Ga nu gauw koken, kreeg net nog visite dus ben wat later en heb wel trek nu...
Heb vandaag weer voor het eerst gewerkt en niets bij gelezen. Net de pruttel van het eten weer opgeruimd, mark is Tess alvast wassen en pyjama aan doen en ik moet nog even snel wat afmaken voor het werk. Kom misschien vanavond nog wel even kletsen en anders wens ik jullie een fijne avond!
Puck, ja Yosyp loopt zelf naar boven en naar beneden. Fijn dat Olivier zich vrijer voelt met dit gips. Carmen, viel het werk vandaag mee?
@Tesske, jemig gelijk ook weer in de avond aan het werk. Ging het een beetje vandaag? @Puck, wat fijn dat hij loopgips heeft, zal zeker wat vrijheid geven. Voor jullie ook, kan ik me zo voorstellen! @Marleen, hoe is het bij jullie???? @Arri, alles lekker? @Happy, alles goed?
hoi meiden, Ik heb nog geen hap eten op vandaag en eigenlijk valt het me heel erg mee. Vond mezelf wel een bikkel met het avondeten @ Puck, wat een goed nieuws van olivier, probeerd hij er dan nu ook op te lopen of is dat nog eng voor hem @ tesske, wat fijn dat je weer gewerkt hebt. Lijkt me wel een gek idee na al die gebeurtenissen. Hoe voel je je lichamelijk en hoe is je benauwdheid? @ Sjorsje, haha die Yosyp wat een figuur, hij dacht natuurlijk ik ben wakker ik wil spelen @ Lique, hoe voel je je eigenlijk? begin je al een buikje te zien? @ Binna, wat een heerlijke foto en wat schiet jou zwangerschap al op zeg. Vind het echt lijker dat het veel sneller gaat oooh Roos huilt, ik kom later terug
@Petra, geen gesputter van de kids. Ik heb het nooit echt overwogen, maar vond het wel scheef om mijn kinderen te verplichten hun bord leeg te eten en mama neemt niks, haha!! Maar misschien moet ik er ooit ook wel eens aan geloven. Mijn zwemband wordt wat steviger en groter, verder nog niet echt hoor!! Enkele broeken zitten in de ochtend nog redelijk maar moeten in de avond los, haha!!
@ Tesske: Vond je het wel fijn om weer op je werk te zijn? Geeft wel afleiding denk ik? @ Lique: Ja we zijn weer iets mobieler, hij kan ook gewoon in zijn buggy nu, dus als we er eens even uit willen dan kan dat. @ Petra: Nee, hij heeft er nog niet op gestaan, vond ik ook niet erg kon het mooi nog even uitharden hahaha. Misschien morgen... Mag je echt alleen dat sap drinken met die siroop? Heb je geen trek in vast voedsel? Ik heb mijn boefjes weer op bed liggen, ben nu zelf ook moe. Overdag gaat het prima met me maar 's avonds ben ik bekaf, misschien nog nasleep van niersteen.
ze hadden niet door dat ik niks at gelukkig. Ik had gewoon een bord en Suze krijgt in gedeeltes haar eten voor zich. Toen zij vlees had was ik haar aardappelen op mijn bord aan het snijden enzo. Ik had me van tevoren wel even afgevraagd hoe ik het zou moeten doen en ik had al bedacht dat ik zou gaan zeggen dat mama niet lekker was (aangezien de beide dames net ziek zijn geweest)
je mag echt alleen dat sap drinken (of kruidenthee of water) en het smaakt een beetje naar sap wat over de datum heen is haha. ik zie wel hoe het gaat. Ik heb deze keus gemaakt omdat ik anders nog maanden streng moet zijn tegen mezelf en elke keer mezelf teleurstel dat ik wel (veel) heb gesnoept. Nu word ik bewust van het eten en val ik het gewenste aantal kilo's af of het gezond is????????? ik geloof niet dat het heel slecht is, maar of het erg goed is denk ik niet
Hoeveel dagen ga je die kuur doen, Petra? Misschien dat je morgen ofzo wel die smoes van niet-lekker-zijn moet inzetten Sjorsje, wat een lekker ding is Yosyp toch ook! Schrok je erg eigenlijk dat hij zo door het huis aan het zwerven was? Hebben jullie geen traphekjes (of niet dicht)? Lauwie, is je unheimische gevoel al wat gezakt? Hoop het! Haha, zou we wat zijn als Broertje een meisje blijkt te zijn. Maar een mooie meidennaam hebben jullie gelukkig wel Puck, fijn dat Olivier mobieler is nu. Is het nog steeds wel tot aan z'n lies? Heeft ie over een paar weken één afgesleten schoen en één mooie
Even snel antwoorden op jullie vragen en dan lekker douchen en csi kijken. Heb wel lekker gewerkt, vooral de afleiding is heel fijn. Heb ook een stel super lieve collega's om me heen die me steunen, mijn verhaal aan willen horen etc. Het was vandaag wel even een rare dag omdat ik ook een crematie had van een cliënt en dat was wel even een confronterend moment. Morgen vrij en dan woensdag weer werken. Ga nu snel douchen anders ben ik te veelte laat voor CSI
binna, leuk samen bakken! lique, ik ben alleen naar het kdv gelopen met de kinderwagen als steuntje. eigenlijk vind ik het wel weer fijn dat het huis schoon is als ze weggaat. en het lijkt idd wel of ze wat meer haar best doet nu ze mijn dikke buik ziet fijn dat je merkt dat het 2e trimester begint! en niks negatiefs over je buik he? sjorsje, die yosyp! vind je het niet eng dat ie 's nachts zijn kamer uit kan? puck, het klinkt alsof het best goed gaat met het gips van olivier. vervelend dat jij nog zo last hebt van die niersteen. ik had een lekker niks dagje, idd lekker in bad en thee met de buuf. heb me nog een beetje met de adreslijst bezig gehouden. carmen, hoe ging het werken vandaag? petra, knap dat je die kuur doet. een keertje zo'n kuur zal toch niet zoveel kwaad kunnen? chantico, ja gevoel is gelukkig over. en qua meisjesnaam zou het geen probleem zijn en ik heb ook nog wel wat meidenkleding liggen . hoe gaat het bij jullie eigenlijk met kamers ruilen ed. gaat het nog lukken met de planning in de kerstvakantie? had ik laarsjes op internet besteld bij kleertjes.com. ot heeft immers geen schoenen meer . donderdagavond besteld, net een mail dat ze verstuurd zijn. hoopte eigenlijk dat ze er zaterdag al zouden zijn, maar toch iig vandaag
Lauwie dat duurt dan wel lang voordat ze ze versturen. Als Yosyp nog vaker 's nachts z'n bed uit gaat komen, dan denk ik dat we een traphekje gaan verplaatsen bij z'n deur. We hebben er nu 1 beneden, 1 boven aan de trap en dan nog 1 boven aan de zoldertrap. Alleen die bij de zoldertrap doen we nooit dicht, omdat de zolderdeur op slot zit. Dit omdat Lianna 'm zelf open kan maken en we dan bang zijn dat Jorja door de spijlen van het traphekje valt.