Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    shanai je kunt altijd even bij de ha laten weten dat je al een hele tijd bezig bent en dat je al 2x een vroege miskraam hebt gehad nu.
    Dan laat hij/zij wel weten of je er iets mee kan/moet.
    De gyn wil mij nu 2 weken na de curettage nog wel zien en over 6 weken nog een keer.

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heeft tess dit al? meer kindjes die al spoken en enge beesten op de kamer hebben? ot heeft wel nachtmerries (gisteravond nog) maar nog geen angsten voor fantasiedingen. was al benieuwd wanneer dat begon.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    oeps was vergeten dat tess vandaag naar het kdv zou gaan..en nu heb ik tess net alsnog gezegd dat ze daarheen gaat zegt ze 'maar mama we gaanne toch capucino drinken in de stad'? Dus heb het kdv maar terug gebeld dat ze niet komt, vind het ook veel gezelliger dat ze thuis is ;)

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lauwie het begon bij tess een maand of 2 geleden, ze had toen volgens haar een prinses op haar kamer. Die hoeven we niet weg te sturen want zij is lief en tess kletst met haar. Later was het een lief hondje en nu soms een enge krokodil.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie. Silver heeft dit heel Erg er is hier heel vaak een tijger die zelf weg stuurd ze gaat dan grommen naar hem en doet de deur open zodat ie weg kan. Soms is er een spook maar die is niet eng zegt ze

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, wat een heerlijk luxe vooruitzicht!

shanai, ja lastig. het is natuurlijk sowieso de vraag of de kans op een zwangerschap kleiner is als je er veel mee bezig bent (dan zou er niemand in de medische molen zwanger raken). ik ben van ot ook zwanger geworden toen we midden in de onderzoeken zaten. en daarnaast is het de vraag of het echt lukt om er niet mee bezig tezijn als je een grote wens hebt. het is toch wel handig om te zorgen dat er wat gebeurt op de vruchtbare dagen (en misschien ook wel om na te gaan wat je vruchtbare dagen zijn) en dan ben je er ook al mee bezig.
    ik denk niet dat deze vroege miskraam onderzocht hoeft te worden, maar je moet denk ik afwegen of je een traject met onderzoeken in wilt waarom je nog niet zwanger bent of dat je het (nog) op zijn beloop wilt laten.
    kan natuurlijk dat ze iets vinden waardoor ze je kunnen helpen en de kans op een zwangerschap verhogen. aan de andere kant is het wel belastend. voortdurend naar het ziekenhuis, ook op tijden die je slecht uitkomen, genante onderzoeken etc..
    moeilijke keuze. maar je hoeft nu ook niet te kiezen. ik zou het van mijn gevoel af laten hangen.. veel sterkte meis!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, fijn dagje met je moppie! fijn dat het wat beter gaat met de benauwdheid trouwens!

binna, deurkruk van de babykamer had ik ook bedacht. mijn moeder had nog een verhaal over mijn zusje die met een blok naast haar hoofd in de wieg lag. kon ze ook spelen.
    en de voordeur: in principe luistert ze wel, maar het blijft natuurlijk gewoon een kind van 2. en het risico groot als ze het wel een keer doet in een onbewaakt ogenblik..

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@ Shanai, och wat naar meisje.... :( En ik zou het wel even bij de huisarts melden van die miskramen. En ja, de mmm is nogal wat. Het kan een behoorlijke impact hebben op je relatie en je leven, maar als je wens voor nog een kindje heel groot is gaat jullie dat ook wel lukken.

@ Krokodillen onder het bed heb ik Sil nog niet over gehoord. Wel is ze soms bang voor dingen op tv, meestal als er een meneer op is. ze houdt niet zo van meneren hahahaha!

@ Petra, nou al afgevallen??

@ Deurklinken, maakt niet uit hoe ik ze zet, Sil is zo lang dat ze ze toch wel open kan maken hahaha!

Dames wat is het rustig hier de laatste tijd!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Shanai wat erg zeg dat je nu weer een MK hebt gehad. Ik zou nu toch voor de zekerheid contact opnemen met de huisarts.

Petra, oh wat heerlijk naar Turkije, klinkt ook al een stuk beter dan 'n week Italië in oktober (koud).

Ben tijdens m'n werk snel aan het bijlezen, dus niet alles is blijven hangen, sorry.

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Shanai, wat fijn dat je wat van je laat horen. Wat enorm balen dat het weer misgegaan is zeg. Hoop dat je hier snel weer mee komt kletsen. Wat een bezoek aan de dokter betreft, het is denk ik altijd goed om hem op de hoogte te brengen… Wat betreft het er niet mee bezig zijn… ik denk dat dat heel leuk verzonnen is, maar HOE doe je dat...

@Tesske, wat heerlijk dat ze het wat minder benauwd heeft!

@Petra, wat heerlijk dat het slapen weer veel beter gaat! Knap hoor, zeer positief aan dag 2 begonnen dus! Leuk he dat kleien.

@Chantal, schop schop, kom op, uit die negatieve spiraal!!

@Eng, Djim zegt ook wel eens eng, maar kan het nog prima uit zijn hoofd praten gelukkig!

@Setteke, ben je weer aan het werk? En is het een beetje te bereiken?

@Sjorsje, lekker aan het werk dus ;) Jij nog lang onderweg geweest?

Zo na een rit van anderhalf uur veilig aangekomen op mijn werk. Het is niet anders. Maar hopelijk is dit ellendige weer snel over.
    Verder weinig te melden dus ik ga maar eens wat doen hier!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lique nee ik had geen vertraging op de weg. Trein was netjes op tijd en het ijs was van het voetpad af.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    de kerstboom staat! vanmiddag gezellig met zn allen optuigen met een kerstmuziekje erbij :D

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, gelukkig maar!!

@Lauwie, ohh leuk gezellig!!

Hoor net dat mijn klasgenoot ook de derde verwacht in juni, leuk leuk.

Ik heb wel het idee dat drie kids op het moment erg hip is, hebben jullie dat ook om je heen?

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier ook zondag de boom gekocht en gisteren samen opgetuigd! vanavond nog even de lichtjes ondr de veranda maken . leuk leuk leuk

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind het zo leuk overal die kerstsfeer, maar in mijn eigen huis heb ik helemaal geen zin om het te versieren. Stom is dat.

16. Nou hier geen kerstboom, maar wel de kerstkrans voor de voordeur weer opnieuw versierd en wat andere dingen alvast neergezet.

Fantaseren:
    Tygo fantaseert er ook al een tijdje op los hoor. Als het donker is, zegt hij vaak dat er spoken zijn, maar hij vind ze lief.
    Wat ik wel even confronterend vond is dat hij vorige week tegen het schilderij van Tom* aan het fluisteren was en toen ik vroeg wat hij aan het doen was, zij hij dat Tom* eng was.
    Ik dacht ja wat moet ik hiermee???
    Heb dus gezegd dat Tom* niet eng is maar lief en dat hij zijn grote broer is.
    Verder fantaseert hij in heel veel dingen wel, heel erg leuk, leuk ook om te zien hoe hij dat in het spelen doet.
    Maar hij vertelt ook rustig een heel ander verhaal over wat hij die dag heeft gedaan als je het hem vraagt :p

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Hier heeft iedereen om me heen 2 kinderen, maar dan ook iedereen

het sappen gaat nog goed, ben echt wel trots op mezelf :D

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, ohhh dan kun je het bij 2 laten, haha!!! Super dat je de dag weer zo goed doorkomt op je sapjes!!

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wat ontzettend verdrietig zeg, sterkte en hopelijk zien we je snel terug met goed nieuws!

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier heeft iedereen om me heen 1 of 2 kinderen.
    3 zie ik hier niet (meer) zoveel.

We hebben het fruit en de kerstballen binnen.
    Nog even gezellig wat gedronken in de stad en Tess was er zo gezellig aan het spelen met een kindje dat ik er 1,5 uur heb gezeten ;)
    Miep ligt er nu alweer lekker een uurtje in en ik heb even al haar speelgoed na gekeken en de wat oudere dingen waar ze niet (veel) meer mee speelt naar zolder gebracht.
    Het werd hier meer een speelkamer dan een woonkamer namelijk.

Net de rollade vast opgezet en nu lekker met een beker warme choco op de bank :D

Deel Deze Pagina