Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Bah wat een nare vooruitzichten allemaal, je zal maar 2 keer kort na elkaar op vakantie moeten!:D Haha Wow wat gaaf ziet dat er uit zeg!:)

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Petra wat leuk dat je ouders jullie mee nemen op vakantie.
    Wij zijn toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren ook mee genomen naar Turkije.
    Mijn schoonouders nemen ons allemaal 8 dagen mee naar Tenerife als ze 30 jaar getrouwd zijn. (volgend jaar)
    En je hoeft je koffer haast niet uit te pakken haha

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Lique: hoop dat je straks wat makkelijker naar huis komt! 3 kids een hype? Geen idee. Valt me wel op dat ons nu, ze weten dat minipuck blijft, ook vragen of er nog een 3e komt.

@ Lauwie: Leuk de kerstboom versieren! Mijn man zou zo ook een boom meenemen maar een klant bood aan dat we zaterdag bij hem een boom kunnen halen, dus doen we het zaterdag...

@ Chantal: Kom je de dag een beetje door meis?

@ Tesske: Was een gezellige ochtend als ik het zo lees.

Ik heb Olivier net op een kleed op de grond gezet om te spelen met zijn nieuwe blokken. Hij heeft een half uurtje gespeeld en was het toen wel zat, had nog geen idee dat hij kan gaan staan. Wil niets forceren dus hij zit nu weer op de bank...

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Krijg net een mail van personeelszaken of ik nog even een zwangerschapsverklaring in kan leveren omdat ik ziek was tgv zwangerschap en ze dan vergoeding krijgen van het uwv.
    Heb die verklaring die maandag niet meer gevraagd omdat het hartje toch gestopt was en ga nu toch echt niet alsnog een zwangerschapsverklaring opvragen bij de gynaecoloog :x

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Carmen wat lullig zeg dat ze daar nu mee komen.

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, Als je gewoon ziek zou zijn geweest, hadden ze toch ook vergoeding gekregen, of niet? Heel vervelend dit.. WEl een lekker dagje dus met je moppie!!

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Je krijgt de kosten voor een vervanger volledig vergoed van het uwv als je personeelslid ziek is tgv zwangerschap. (waardoor je werkgever dus geen dubbele kosten heeft)
    Om die vergoeding uit te keren heeft het uwv een verklaring van zwangerschap nodig.
    Ik begrijp wel dat ze dus graag een verklaring willen maar vind het echt lullig dat ze er nu om vragen..

Maargoed heb een super lekker dagje met mijn krullie en die dag laat ik lekker niet verpesten :p
    We gaan even leuk lint halen om de kerstballen mee in de boom te hangen, toedeloe!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Carmen, da;s lullig ja, maar nu lekker lintjes halen, kom dan niet met meer spullen dan een lintje terug!! haha! (bij Ikea kom je nooit met lege handen uit ;) werd vaak gezegd bij ons!)

9. @ puck: ja hoor, rené is op tijd teruggekomen vanmiddag dus nog even samen koffie gedronken en dingen voor kerst doorgenomen.
    Hij ligt nu boven op bed lui te zijn en Tygo speelt op zijn kamer.
    Moest werken, maar na elke klik van de muis zit de pc vast, dus dat heb ik opgegeven....

---------------------------------------------
    Zo eten maken...

aardappels met rode kool en worst...
    jeeeejjjj....
    :p

Vanavond weer alleen op de bank, FC Twente voetbalt...
    Morgen werken... Niks nie zin an....
    Ik ga mijn hoofd gewoon begraven in het werk, gaat de tijd wat sneller hoop ik....

10. @ carmen: jee, wat onnadenkend zeg... hadden ze ook anders kunnen aanpakken lijkt me.
    Hey je hebt een supergezellige dag gehad, je hebt nieuwe kerstballen en linten, hardstikke mooi!

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en ik eet............sap met kruidenthee haha

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @petra vindt het echt super van je

@teske sjongen wat een nare streek laat ze zelf naar je gyn bellen
    snap ze wel. maar ja hadden ze ook anders kunnen doen

@chantal jee een beetje kerst versirieng al :)

@lauwie leuk he de boom weer op.

nou ik heb me kerst kaarten weer geschreven. kerst boom en alles staan weer.

as vanmidag alleen wel erg moe. ik was om 14 uur in slaap gevalen en toen werd ik pas om 15 uur wakker. meestal doezel ik allen maar want silver maak ik altijd om half 3 wakker. nu dus pas om 15,15 want ik viel gewoon weer in slaap om 15 uur

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @binna, heerlijk toch!!

@Chantal, succes!!

Hier staat de boom ook, morgen optuigen met de kids!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    carmen, wat ongevoelig :(

binna, lekker ff geslapen toch?

wij gaan zo op kraamvisite (maar mijn bed met afstandsbediening had me ook wel lekker geleken..)

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier hebben we de boom net na het eten ook opgezet :D

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hier een drukkke mama, die erg moe is de laatste dagen.
    Maar nog anderhalve week dan is het vakantie! Heerlijk!
    Ik slaap slecht de laatste nachten. Kan niet meer in een lekkere houding slapen dus moet echt weer op zoek naar hoe ik lekker kan liggen en dat is niet makkelijk!

Nu is Danique ook nog ziek vandag. Voelde vanavond al heel warm, dus onder de douche en toen temperaturen, en ja hoor 39,2. Daarbij weigert ze ook weer eens te poepen. Stond onder de douche te wrijven op haar buik en te draaien met haar billen en maar telkensherhalen; er komt geen poepje; wil niet poepje, nee weg poepje. Als ik haar vraag of poepje au is, of buikje au zegt ze nee en begint nog harder te roepen dat er geen poepje komt. Dus maar weer aan de laxeer. En een zetpil voor het naar bed gaan, dus hopelijk maken we een goede nacht door en is ze morgen weer opgeknapt voor kdv. Anders gaat ze naar opa en oma. Want wij moeten morgen beide werken.

Fijne avond!
    Sorry voor mijn ego story, maar weet er weinig meer van

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Zwaaaaaai!!!!!

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ha meiden!

Ik scroll steeds even door de pagina's om te kijken wat er hier allemaal gebeurt, maar hou het allemaal ff niet zo bij!

Linka schrijft weer mee zag ik, gezellig meis!

Shanai wat een verdrietig nieuws meis...

Carmen wat een lekkere timing om zoiets te vragen zeg. Hoe gaat het verder met je?

Binna, ik zag dat je gewoon alweer bijna op de helft zit! Wat gaat het hard!

Petra, ik heb ooit een re-size kuur gevolgd waar je elke dag een vies flesje aan moest maken met water en dat de hele dag door moest drinken. Dag 1, 2, 8 en 9 mocht ik er niet bij eten en verder t/m dag 14 alleen avondeten. Het was pittig, maar doordat het je lichaam ontslakt voelde ik me super en was ook de nodige kilo's afgevallen. Succes meis!

Ik ben de laatste weken zo druk geweest met van alles en ben echt ontzettend moe. Met de zaak, Jeroen en de kids gaat alles gelukkig super goed, zelf loop ik enorm te kwakkelen met m'n luchtwegen en zit ook niet zo fantastisch in mijn vel en heb ff niet de puf om alles bij te houden.

Liefs, Marleen

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Alieke, jeetje het is toch wat met het poepen van Danique, wat zielig eigenlijk voor haar dat ze er zoveel moeite mee heeft. Weet je al wat de volgende stap zou moeten zijn als het poepen zo blijft, zou een kinderarts iets kunnen betekenen?
    Wat lekker dat je bijna vakantie hebt, gaat Danique dan wel naar het KDV in de vakantie?

Ik heb net uitgebreid gekookt voor de visite en cakejes gemaakt en wederom niks op, nog geen vinger afgelikt (van de kinderen dan he, niet van de visite haha)
    ik ga nu lekker met een dekbedje op de bank zitten

Deel Deze Pagina