Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    bedankt voor jullie reacties. heb zelf nog steeds het idee van 'het komt wel' maar wordt meer opgejaagd door anderen die zeggen 'zou je niet eens naar de dokter gaan'.
    heb ook niet echt het idee dat er iets niet goed is. dit komt voornamelijk door de miskraam, daaruit blijkt wel dat ik gewoon zwanger kan worden.
    ik ben pasgeleden bij de dokter geweest voor iets anders en toen heb ik het er wel met haar over gehad. ze zei toen je bent nog jong, je hebt een kindje, de miskraam toont aan dat je zwanger kunt worden. je moet opnieuw beginnen te tellen vanaf het moment van de miskraam dus dan zijn we nu 7 maanden bezig (en een vmk vorige maand). ze zei dat er in mijn 'geval' pas onderzoeken volgden als je anderhalf jaar bezig was zonder resultaat.
    zal jullie er verder niet teveel mee lastig vallen en kom me zeker weten weer melden om te vertellen dat ik zwanger ben!!!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, fijn dat je even wat van je laat horen!! Wat een drukte allemaal!! En beterschap, hopelijk voel je je snel beter!!

@Alieke, beterschap voor je meisje! En succes nog even de komende week. Misschien het voedingskussen in bed nemen?

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    we zijn weer bijna bij de 5000 berichten, wil de volgende topicopener weer zo'n opvallende smiley nemen (of dezelfde)? ik vind het namelijk echt makkelijk

4. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra; ik denk dat ik eerst maar eens langs de huisarts ga binnenkort. In de vakantie gaat Danique zeker wel naar kdv. Ze gaat morgen voor het eerst naar de nieuwe groep en dan is het wel fijn dat er direct ritme in zit. Daarbij wil ik heel graag op zolder onze troep uitzoeken en opruimen en daar kan ik mooi die dagen voor gebruiken.

Marleen; heb inderdaad al het voedingskussen tevoorschijn gehaald, maar vind het nog zo vroeg om dat ding er al bij in te leggen. Moet nog zo'n 16 weken. Vannacht nog even zo proberne en anders morgen snel het kussen er bij in.

Shanai; doe maar rustig aan en hopelijk zien we je heel snel terug!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, zou het zeker proberen met het kussen, maakt het uit, als je er beter van slaapt!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Petra ga los :D

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Pff lees vanaf hier weer mee. Er is niet veel gekletst maar heb niet veel puf om terug te lezen.

Wil wel ff vertellen dat vanavond de weegschaal.....aangaf dat ik nu 20 kilo kwijt ben!!!!!! Ben echt supertrots op mezelf!!!! GEwoon al een gewichtsverlies van 15%!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, wauw!!! helemaal super wijfie!!!! Gefeliciteerd, helemaal zelf gedaan, knap hoor!!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeej miepie dat zijn gewoon 4 a 5 kledingmaten!!!! goed gedaan meis.

ik ben vandaag begonnen met dieten! ben benieuwd wil er graag 8 kilo af! weer terug naar maatje 36!

shanai meis ik hoop dat we je snel weer spreken!!

kussies

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miepie, wat geweldiggg!!! Ben jaloers op je, ik val niet meer af maar kom steeds aan.... jammer, we zien het wel als ik helemaal ben afgebouwd met medicijnen!

Alieke, beterschap!

Kerstboom, hier nog niet alhoewel wil ik nu zo graag maar kan niet in me eentje in zolder komen, misschien morgenochtend, jeroen hoeft pas om half 11 beginnen.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik, is dat wel goed idee als je nu op dieet bent ivm kerstdagen??

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Moet ook nodig shoppen maar stel dat een beetje uit eigenlijk....heel erg loop nu altijd in een legging met een tuniek of jurkje. Rest pas ik niet meer. Nog een spijkerbroek maar die is dag 1 redelijk en dag 2 is het een hobbezak.

Mik: Je kan het meid!

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    jeetje zie net dat jens ook alweer 8 maanden is! Wat gaat het toch snel!

Malou is vandaag naar het cb geweest en was 96 cm en 14 kilo. Pff ze gaat echt de lengte in! Moet nodig nieuwe broeken voor haar gaan aanschaffen!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    shanai, dan is het toch duidelijk? laat je niet door anderen opjagen hoor! hoop dat je snel goed nieuws hebt en weer mee schrijft! en je valt ons er niet mee lastig!

marleen, vervelend dat je zo kwakkelt en niet lekker in je vel zit! hoop dat je snel opknapt!

miepie, knap hoor! was dat nog het bezoekje voor dat malou 2 geworden is?

alieke, vervelend dat het poepen van danique weer zo moeilijk gaat. beterschap voor haar! en gewoon lekker dat kussen pakken als je dan beter slaapt! kan jou het schelen hoe lang je dan met dat kussen slaapt!

net dus op kraambezoek geweest. kindje van 3,5 week en bij de geboorte al ruim 8 pond, geen kleintje dus en wij vonden haar zooo klein :D. over een paar weken krijgen we een nog kleinere :D

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miepie, wat lang, langer dan Jeslyn, 92 cm, lichter dan Jeslyn 12,80 kilo. Wat goed van Malou! Broek aanschaffen, ja hier ook hoor, 86 begint al te kort te worden en heb pas 2 broeken van 92 en spijkerlegging van 98/104. Gaat hard idd!

Gefeliciteerd met Jens 8 maanden!

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,

@ Miepie, ik had het ook al op je hyves gezet, maar ik heb echt bewondering voor je. Heb je geen voor en na foto van jezelf?

@ Mik, ook al op het eten aan het letten, succes

@ Linka, ik hoop dat je de kerstboom er bij hebt gehaald en dat Jeroen hem voor je neerzet, Wij gaan hem zaterdag halen.
    Gebruik je nog veel medicijnen of is dat nu bijna afgebouwd?
    Mis je het werken eigenlijk of juist helemaal niet?

Ik zit de hele tijd te twijfelen of ik vandaag alleen met mijn meiden zal gaan zwemmen. Ik heb dat nog nooit gedaan want er is ook opvang bij het zwembad maar ik ben nu al zolang niet geweest dat ik denk dat ze het niet grappig vinden als ik ze bij een vreemde mevrouw achterlaat.
    Misschien moet ik het maar gewoon proberen

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@mieppie. Wat super goed meis

@alike. Nou ik leef met je meisje mee ik heb er zelf ook last van

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @petra tja ligt er ook aan hoe je meisjes er zo ie zo mee omgaan. ik hoef Silver niet bij iemand te brengen die ze niet kent. of niet vaak ziet. maar somige kunnen dat wel gewoon want dan gaat het kindje lekker spelen.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja hoor rond de feestdagen zal er vast niet veel van het dieet komen. maar ik heb nog ruim twee weken tot die tijd en daarna ook nog !!!!

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, neej ik mis werken eigenlijk niet, vind prima zo, heb al druk mee en ja ben nog aan het afbouwen: maandag overslaan, dinsdag innemen, woensdag overslaan, donderdag overslaan, vrijdag innemen, zaterdag overslaan en zondag innemen, daarna weer een dagje overslaan, dus ga ik doen, maandag overslaan, dinsdag innemen, woensdag overslaan, donderdag overslaan, vrijdag innemen, zaterdag overslaan en zondag ook overslaan, dus gaat over 2 weken weer dagje minder en daarna echt gestopt!

Deel Deze Pagina