@ sjorsje, wat stoer hoor om boodschappen te doen met 3 kinderen zonder kinderwagen. Bij zulke dingen denk ik gewoon: " ik doe het gewoon" . en dat werkt het beste
Oeps zwanger he. ik dacht dat ik de laatste schreef stond zo snel als ik schreef 99 maar oeps dat was 4899 blond en zwanger he. ik vindt bootschapen doen ook leuk. alleen soms heeft silver een bui zoals vandaag en kan ze nergens af blijven wil ze alles hebben. en luisterd ze voor geen meter loopt ze weg dus niet waar ik heen ga maar juist de ander kant of en ander pad in grrrrrrrr aahahhhhaaa gaat het dan
@sjorsje soms is het ook gewoon de gedachten die je zelf het ik doe het en dan gaat het. maar als je soms denkt hoe ga ik dit doen. dan wordt het vaak niks
Ah gelukkig jullie zijn er nog. Ik ga gauw m'n aardappels opzetten voor de hutspot anders hebben we straks geen eten als Ard thuiskomt (om 12.45 uur).
Silver is pcies Jeslyn, ik vind boodschappen prachtig, maar met kleine rondlopen gaat vresleijk lastig, dus dan maar in buggy dan gaat goed
Duster, geweldig van Jasmijn!!! Sjorsje, lekker! Wij runderbiflappen met die recpt weet ik veel hoe die heet, maar in frans Ben benieuwd! Myrna komt zelf naar huis en dan gaat Jes slapen en Myrna naar kinderkunstklub en kerstboom zit al in woonkamer!
donique zit niet meer in de wagen. loopt overal mee naartoe en ijn de supermarkt krijgt ze zelf zo'n wagentje en loopt dan gezellig mee. ze ljisterd ook supergoed. maar die loopt al sinds ze loopt gezellig mee. met 16 maanden liep ze al mee met winkelen.
@linka leuk he de kerst boom. had je laatst nog gevraagt hoe maak jij die shoamra schootel. en silver is niet altijd zo gelukkig maar soms is het gewoon super gezellig om bootschapen te doen en soms gewoon goed en maar heel soms dit gelukkig @sjorsje wij eten ook hutspot maar dna vanavond
Wij eten op woensdagmiddag altijd warm. Dat komt omdat ik 's middags en 's avonds moet werken en Ard is 's middags vrij. Het is dan voor Ard makkelijker als we 's middags warm eten, hoeft ie 's avonds alleen brood klaar te maken.
hoi meisje ik zit op mn werk, even bijgelezen ik zit er hier een beetje doorheen, met een man die nog steeds een burnout heeft enm daar weinig aan doet om daar verandering in te brengen. Erg jammer en niet gezellig. IK heb het idee overal alleen voor te staan, ik doe het huishouden, zorg voor de kids, werk 2 dagen en zorg ook nog dat het gezellig is.....maar soms trek ik het gewoon even nket zo geloof ik, net als nu.......... pufffffffffffffffffffff sorry hoor, heb net wel met een collega even lekker kunnen beppen, dat lucht op en mn schoonmoeder denkt ook na over een oplossing, hopelijk gaat het snel beter! fijn dat ik hier ook ff heb kunnen spuien
duster, wat knap van jasmijn! wat een snelle! petra, leuk dat het zwemmen zo goed ging! en super van het afvallen! net bij de vk geweest. alles weer goed, onderdruk bloeddruk prima, hij ligt mooi ingedaald, ze dacht dat ie iets groter was dan mijn dochter (maar niet zo groot dat ik me zorgen hoefde te maken ). het was de vk die bij mijn vorige bevalling was en ze wist nog allemaal dingen van die bevalling. ze zei ook nog dat ik het zo goed gedaan had, was fijn om te horen!