@Puck, leuk leuk, iedereen op de hoogte brengen!! @Juud, leuk, veel plezier vanavond, huis schoon? @Setteke, vandaag officieel gefeliciteerd met je zoons verjaardag. Wat een veranderingen he! @Marleen, ahh emotioneel wrakje... heb je dat altijd al gehad?? Ben benieuwd hoe het mij af zal gaan over een klein jaartje, pfff. @Superano, had je mijn reactie nog gelezen over het bijhouden van de hartslag. En is iedereen bij jullie al op de hoogte van de nieuwe aanwinst in wording?
Lique, het grote nieuws is inmiddels bij iedereen zo ongeveer bekend; alleen morgen nog aan de collega's en dan na de vakantie aan de kinderen uit de klas. En dan is het wel redelijk bekend volgens mij... en de tamtam zal ook vast zijn werk wel doen!! Bijhouden van hartslag??? uhm... weet niet wat je bedoelt... dus heb het denk ik niet (goed) gelezen...
Ja hoor, Laureen loopt al een hele tijd alleen naar boven en naar beneden. Dan zit ik gewoon in de woonkamer of slaapkamer.
Goed bezig Juud. @ Liset, nu echt gefeliciteerd met je grote zoon. Fijn dat het toch nog goed is gekomen op school. @ Lauwie: is de schoonmaakster er nog??? hihi @ Tesske: je hebt een pb
@ Lauwie: Irriteer je je eraan? Maakt ze wel goed schoon? En die vriendin van haar is bij jou binnen? @ Lique: Emotioneel wrak...haha, nou zo erg is het nu ook weer niet hoor, maar Thomas gaat gewoon heel erg hard en wordt zo wijs! Pff,ik ben hier ook aan het soppen geweest. Thomas had een vriendje meegenomen, die heeft hier gegeten en gespeeld. En net nu ik denk pff ik ben best moe, gaan Thomas & Jasper lopen klieren...gggrrr! Thomas is versleten en Jasper is met zijn verkeerde been uit bed gestapt, gezellig...
@puck: WAUW!!! wat super!! gefeliciteerd!!! @marleen: heb dat helemaal gemist sorry... maar is het niet goed gegaan met de zaak? @lauwie: nee milan mag absoluut niet alleen van mij de trap op en af! hij doet het prima, maar moet er niet aan denken dat hij uitschuift en van boven naar beneden van de trap valt! ik ben zo trots op mn kindjes! Luna zwaait terug als je naar haar zwaaite en Milan is al 3 dagen droog thuis!! hij heeft geen luier aan en gaat uit zichzelf op het potje!! gister op het kdv ging het mis,ik heb hem er zonder luier naar toe gebracht maar hij heeft daar toen 2x in zijn broek geplast, maar had ook niet verwacht dat het daar meteen goed zou gaan. leidsters gaven ook aan dat ze het daar vaak te druk hebben met spelen en dan vergeten dat ze moeten plassen. vandaag weer keurig alles in het potje!
juud, ja. best apart he? marleen, verbaas me erover en vind het lastig dat ik denk dat we er wat van moeten zeggen, maar daar hou ik niet van. ik ga er altijd vanuit dat je kunt rekenen op dat mensen doen wat je afspreekt, ook een punt waar ik op mijn werk tegen aan loop. volgens mij is die vriendin ook aan het schoonmaken, is op zich dus weer meer schoonmaak voor ons geld maar wel raar dat er iemand die je niet kent tussen je spullen zit. ben niet super tevreden, maar dat ben ik tot nu toe nog maar over 1 schoonmaakster geweest en het zelf doen naast 32u best pittige baan.. kan me wel voorstellen dat het best je best emotioneel wordt van de stap naar de basischool. hoor vaak dat moeders dat best zwaar vinden. vind je het niet juist fijn dat ie er zo aan toe is? ik zou het zelf zo moeilijk vinden als ze al 'moeten' maar nog helemaal niet willen of kunnen.
haha juud! ik vind het knap dat jij dat kunt! (niet zwanger ging het mij ook beter af ) ze komt trouwens om de week dus ik maak zelf ook nog schoon
@lauwie sorry maar ik ben een wat hardere vrouw. maar in mijn huis niet een vriendin van mijn schoonmaakster(we hebben er wel geen een maar het idee) en als jij bij mijn komt werken van dan tot dan. dan ben je er.of je bent een keer te laat en dan ben je er langer.
binna, helemaal gelijk hoor. ik ben aan de ene kant blij dat mijn huis 3u schoongemaakt wordt, maar vind ook dat we er wat moeten zeggen. en daar baal ik van.
@Lauwie, pff, weet niet hoe ik ermee omgegaan zou zijn.. lastig, is het weer netjes allemaal en is ze al weg?