Goedemorgen meiden. Ik wil even laten weten dat ik ook nog leef. Heb het alleen erg druk met de meiden, huishouden en werk. Dikke kus voor jullie.
Jeetje wat is het glad buiten. Ik had de kindjes helemaal aangekleed en stap buiten en zie nog net de laatste natte sneeuw neerkomen. Het was ook meteen spekglad, ik wilde eerst weer terug naar binnen. Maar ja, de boodschappen moeten toch gehaald worden. Yosyp is heen 'n keer uitgegleden en Lianna op de terugweg. En ik had 2 keer dat ik een heuveltje haast niet op kwam met m'n karretje, gleed telkens terug. Zal wel 'n leuk gezicht zijn geweest voor degenen die keken.
Dag 4 is bezig en het gaat nog wel. Ik vind het een heel gek idee dat ik al sinds zondag niks gegeten heb. Qua hongergevoel is het goed te doen, maar ik heb wel lekkere trek. Vanmorgen weer afgevallen, nu al 2,6 kilo en ik was hiervoor al 4,5 kilo afgevaLlen Nog even en ik kom op mn gewicht voor Roos, zou wel leuk zijn
Wat fijn dat jullie meer duidelijkheid hebben nu en wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet. Ik hoop zo dat het gaat lukken en duim hard mee!
@Sjorjse, hahaha, dat moet een mooi gezicht zijn geweest. Maar je hebt het weer gered! @Miranda, zwaai zwaai terug. Kan me goed voorstellen dat het super druk is!! @Petra, je gaat echt goed hoor!! Straks moet je jurk nog zwaar ingenomen worden, haha! @Puck, lekker avond je gehad? Nu vanavond nog even alleen buffelen?
Nou dat alleen zijn vind ik niet erg, dat ben ik wel gewend en voor mijn zieke kindje zorgen doe ik natuurlijk ook met alle liefde. Het was alleen dat hij zo weinig moeite deed in mijn ogen en mij alles laat oplossen en regelen. Daarbij kwam dat ik mee uit eten zou gaan en hij nu alleen zou gaan ivm Olivier. Het kwam niet in hem op dat hij de afspraak ook kon verplaatsen, zodat ik een volgende keer ook mee kon Maar idd lief dat hij nu wel thuis kwam, moest hem er alleen even op wijzen hahaha!
Nog maar 9 meiden!! kom op!! @Puck, wat heerlijk dat ze niet gebeld hebben, hopelijk heeft hij genoten! Oja en zodra je er 2 hebt vragen ze inderdaad wanneer nummer 3 komt, haha!