lique, ja hoor 5u weg. het ziet er weer netjes uit maar ze maakt duidelijk schoon voor het oog. dweilt bijv om de wc borstel heen etc. misschien maar afzeggen als ik straks 3 dagen werk, scheelt ook weer geld. setteke, waarom is ze weg?
mijn rare dochter wil graag in de hoek ze vraagt de hele tijd 'mag ik in de hoek?'. als ik zeg dat het wel mag maar niet hoeft, komt ze me even slaan. ze heeft nog nooit in de hoek hoeven staan. ik heb wel 2 keer gezegd dat als ze niet ophoudt, dat ik haar in de hoek ging zeggen. waarop zij ook reageerde met 'ottilie wil in de hoek!'. regelmatig worden ook alle knuffels op een rijtje in de hoek gezet. die hebben dan meestal geduwd
Lauwie hier ook een dame die zelf zegt ' zal ik gezellig in de hoek gaan staan mama' Setteke wat jammer dat je ventje moest huilen..vond hij het wel leuk? Kan me voorstellen dat je vandaag flink hebt terug gedacht aan 4 jaar geleden. Jenny en petra, vond het ook altijd super dat de paarden zo fris werden van dit weer. Begin het rijden ook steeds meer te missen. Verder ben ik het even kwijt Vandaag gewerkt en het viel me eigenlijk behoorlijk tegen, was om 13.00 uur helemaal kapot maar heb wel netjes mijn dag afgewerkt. Lig nu lekker op de bank terwijl Mark met Tess aan de wandel is en ga vroeg naar bed want mijn longen doen vreselijk pijn. Morgen ben ik vrij en gaan Tess en ik met mijn ex schoonzusje en neefje naar kidscity ( o en oma gaat ook mee )
@Tesske, denk je er een beetje om!!! als het niet gaat, dan gaat het niet!! @Lauwie, tja, beetje jammer zo'n schoonmaakster.... Voel je je wel al iets beter?
Mijn schoonmaakster heeft een vaste baan gevonden waardoor ze haar poetsadresjes moest afzeggen. Nu mag ik dus zelf weer.... Dames, ik heb besloten om mijn msn-adres definitief te wijzigen. Ik heb dit ook aangepast in mijn profiel, dus rechts van mijn naam kun je klikken en zo aan mijn nieuwe msn komen. Die andere bestaat nog wel, maar ik gebruik hem niet meer voor de dagelijkse mail enzo.
Lauwie; zo'n schoonmaakster heb ik ook gehad. En uiteindelijk was mijn huis ook absoluut niet schoon. Toen ik dus met zwangerschapsverlof ging van Danique heb ik haar opgezegd. Ikben ook zo'n muts die niets durft te zeggen over dat ik het niet goed vind. Goed dat je even je rust pakt hoor! Chantico; ik zet inderdaad werk voorop en natuurlijk Danique. Daarnaast denk ik daardoor te weinig aan mezelf; juist omdat ik geen nee zeg, omdat ik alles leuk vind. Ik moet dus echt ook aan mezelf denken, maar het lukt me gewoon niet. Er is altijd nog zoveel te doen op school. In de herfstvakantie heb ik nog niets staan gelukkig. Behalve 1 dag mijn huisje poetsen met mijn moeder als Danique er niet is. De andere dag doe ik Danique ook gewoon naar kdv en ga ik heerlijk bankhangen! Doe het maar rustig aan in de vakantie! Nog 1 weekje werken @traplopen; ik probeer ook steeds vaker om Danique zonder hand de trap op en af te laten lopen, maar mevrouw heeft bedacht dat stunten op de trap leuk is, dus alleen durf ik echt nog niet hoor Hier een erg eigenwijze dramatische peuter en dat in combi met mijn moeheid is dat geen leuke combi. Alles wat mevrouwtje niet aanstaat is krijsen. Wat een peuterpuber zeg! Net ook bij het douchen; krijsen en op de grond gaan zitten als ze af moet drogen, en dan krijsen tot ademnood aan toe bijna. Dat kost me een bult energie! Daarbij ook nog een mannetje die zich erg zielig voelt op het moment want zijn nek zit vast. Dus na het drama met Danique en het in bed leggen van Danique kom ik beneden en ligt meneer languit op de bank. En ja hoor op tafel staan alle etensspullen nog. Meneer dus niets gedaan. En dat terwijl ik ook de hele dag heb gewerkt, heb gekookt, daarna achter Danique aan ben gegaan en hij doet niets. Ja klagen, ben nu dus ook boos en heb nog geen woord gezegd; ik heb buikpijn dus wil ook gewoon even rustig zitten! Lig vanavond vroeg in bed (bah ben ook nog eens een emotioneel wrak op het moment)
oh alieke, volgens mij heb ik laatst ook zo'n berichtje gepost over mijn vriend. het is gewoon pittig hard werken en een peuter, dan wil je daarna je rust en merken dat hij ook wat doet. buikpijn is een teken om rust te nemen he? laat die eetboel nog maar ff staan! dan doet hij het zo vast wel.
@ Alieke: Mannen zijn nu eenmaal zielig he als ze wat mankeren...vreselijk irritant. Ga vanavond maar lekker op tijd naar bed en als je een beetje afgekoeld bent moet je wel even tegen je vent zeggen dat dit te zwaar voor je was! @ Superano (ik gebruikte bijna je "andere" naam): We hebben de locatie opgezegd, maar blijven wel leveren. Alleen is het nu op bestelling en niet meer vanuit eigen voorraad. We gaan straks de rustigere periode weer in en hebben niet genoeg op kunnen bouwen om de winter makkelijk door te kunnen. Afgelopen winter hebben we al 3 mnd zonder inkomen gezeten en als het nu weer zo'n winter wordt dan wordt het financieel een beetje lastig. Jeroen gaat ook weer hovenieren, dus dan hebben we zoiezo wat meer inkomsten. @ Lauwie: Ik moet er zelf niet aan denken dat iemand bij mij schoon komt maken en dan nog andere mensen meeneemt zonder dat ik daar wat vanaf weet. Daarnaast ben je ook niet helemaal tevreden. Als het je echt irriteert dan zou ik er wel wat van zeggen. Je betaalt ervoor, je moet haar kunnen vertrouwen en je huisje moet lekker schoon zijn na 3u werken. Heeft er iemand contact met Shanai? Ik ben wel benieuwd hoe het met haar gaat! Fijne avond allemaal!
Lauwie; die eetboel heb ik maar opgeruimd, vuilnis in de ton gedaan en ook direct maar de vaatwasser aan. Weet het precies; doe ik het niet nu. Dan zet hij het straks op het aanrecht en kan ik het morgenmiddag nog doen als ik thuis kom van het werk. Dus kan het beter direct zelf doen. Marleen; Jeroen nog wel steeds genoeg opdrachten om te hovenieren? Alles al afgehandeld rondom de zaak?
Wat een b*tch ben ik dan eigelijk want. bij mijn gebeurd dat niet hoor. de ene brengt Silver naar bed en de ander doet de tafel af ruimen en vaat wasser in ruimen. en tegen wordig doet steve het vaak alebei omdat ik kapot ben als ie thuis komt. omdat ons dametje zo erg is momenteel. en als ik heb gewerkt heb ik echt een super lieve man want dan helpt ie nog meer.
Hier net zo, aan een stijve nek gaat hij niet dood, dus hier had meneer zelf de boel opgeruimd. Deal is dat degene die kookt niet de afwas hoeft te doen. (meestal heb ik mazzel hahaha)
jammer dat niemand reageert op mijn trotse berichtje.. weet dat ik hier niet elke dag kom zoals sommige anderen, maar als ik tijd heb probeer ik wel mee te kletsen. er is dan alleen al zoveel geschreven dat het soms onmogelijk is om overal op te reageren. dus ik weet ook dat niet iedereen op elkaar kan reageren, maar nu voelde ik me wel even heel onzichtbaar. @alieke: pff.. dat is niet fijn als je man dan lekker op de bank gaat liggen. ik zou dat ok echt niet pikken, zeker niet toen ik zwanger was! haha! @lauwie: ga even je stukje over de schoonmaakster terug zoeken.
@lauwie: jeej... daar zou ik ook wat van zeggen hoor! en als ze in die tijd dat ze minder werkt ook nog kan kletsen met beide buurvrouwen betaal je haar naar mijn idee te veel!
@rebel ik hD je berichtje wel gelezen maar reageer Momenteel niet zo veel. Vondt het wel heel schatig van Luna. En super van Milan Zou willen dat Silver het deed
alieke, wat binna en setteke al zeggen: jij hoeft niet alles te doen he?! rebbel en marleen, ik twijfel al een tijdje maar als ik het dan weer zo van dichtbij meemaak denk ik idd tijd voor actie. maar ff overleggen thuis. heb alleen geen alternatief en zie het nu zelf ook niet zitten. rebbel, schattig dat zwaaien en knap van de zindelijkheid van milan! marleen, ben ook benieuwd hoe het met shanai is