Rebbel, wat lijkt het me heerlijk om twee kindjes samen op te zien groeien! Luna wordt ook al echt groot hè? Lique, ja, inderdaad... zoiets gaf de gyn nu ook aan: als je in de buurt bent van het apparaat sluiten we je gewoon even aan en anders mag je gewoon lekker lopen. Dus op zich kan ik wel redelijk mijn gang gaan, hoewel ik helemaal niet weet of ik dat wel wil hoor!! Heb geen idee wat bevallen is, dus het wordt t.z.t nog spannend!! Carmen, lekker vroeg je bed in!! Neem je rust, je zult het vast nodig hebben! Lauwie, weer een beetje opgeknapt? Ziek zwanger zijn is helemaal niet prettig hè? En van je schoonmaakster: tja, lastig hoor... als het werk niet goed is, zou ik er wel iets van zeggen. Je mag toch wel van je 'werknemer' goed werk verwachten... dat gebeurt bij echte werkgevers-werknemers ook... En je bent van plan om minder te gaan werken als er Otillie een broertje heeft?? (klinkt leuk zeg... )? Alieke, wat lijkt me dat vreselijk irritant zeg!! Pff.... gelukkig niet herkenbaar!! Kan je hem niet eens flink de waarheid zeggen? Binna, ik ben geen bitch, maar hier gebeurt het ook zoals jij het zegt. Manlief is gewoon vreselijk lief eigenlijk... Hij doet de afgelopen weken enorm veel: na het eten, afruimen en daarna vaak Hanne douchen en naar bed brengen. Daarna nog vaak even zuigen of een wasje half ophangen/opvouwen... Marleen, en ga jij weer aan het werk buiten huis? Zo, vandaag weer redelijk meegelezen; toch wel gezellig hoor!! Hier gaat het redelijk inmiddels. Ben overdag niet meer zo vreselijk misselijk. 's Middags wel enorm moe. En 's avonds ben ik nu echt misselijk... En ow, wat vreselijk: heb toch een gezellig puistjesmasker... bleh!! Ze blijven maar komen; is er één weg, is de volgende er weer... Nou, dit was het weer: morgen werken en vrijdag een bruiloft (hele dag...) En dan zaterdag uitslapen en familie zijn!! Gezellig! Groetjes, Superano
O ja, dat wilde ik nog vragen: Judith, bodybalancen klinkt heel indrukwekkend... wat is het precies? En was het leuk?
superano, zwanger ziek zijn is niet leuk nee, maar de kwaaltjes van het begin (zoals jij nu hebt) vond ik ook echt niet fijn. eet nu ongeveer standaard een rennie als ik iets gegeten heb. en ik voel nu af en toe broertje op mijn maag duwen en op dat moment maagzuur omhoog komen. misschien hoort het nog wel bij mijn buikgriep. ik wil idd ouderschapsverlof opnemen als broertje er is . dan ga ik 1 dag minder werken in de week. jammer van de puistjes. ik had er ook even last van, hopelijk gaat het snel over. sterkte met je kwaaltjes!
@ Rebbel, ik had het wel gelezen en wilde er nog op reageren, maar kwam er niet van. Supergoed van je kindjes! Daar mag je echt trots op zijn!
rebbel wat knap van je kindjes! Lauwie hoe gaat het nu? Superano ik had er niet bij stil gestaan dat je dan gebonden bent aan je bent. Ik lag aan het infuus, ctg , epiduraal en had een katheter dus ik kon sowieso niet van bed vandaar. Alieke ga maar eens lekker bij tanken in de vakantie. Marieke ben je er al uit wat je doet met die baan? Juud fijn dat je weer in balans bent hahaha. Sory dat ik gister niets meer terug zei op msn, zat bntm te kijken op uitzendinggemist. Lig nog even lekker op bed met kleine krullie naast me. Later vanmorgen gaan we naar kidscity om te spelen, al kan ik nu niet mee klauteren maar dat zal de pret vast niet drukken
@TEsske, klinkt leuk voor vandaag, veel plezier! @Juud, wat heerlijk zeg, lekker zennnnnn @Superano, tja, dat lijkt me ook spannend om te bevallen voor het eerst. Mijn zusje heeft bij de eerst een keizersnee gehad, daarna 2x gewone bevalling. Wil jehet graag proberen? @Rebbel, wat gaat het lekker met je kids. Ja al bijna weer een jaar, gaat het niet. Waar blijft de tijd, haha!! Zo ga maar weer eens aan het werk!!
Goedemorgen, Ik ben ook alweer lekker aan het werk en zit supergoed in mn vel Nadat ik me van het weekend zo rot voelde omdat Andy zoveel weg is is het tij nu gekeerd. Ik heb echt het idee dat we nu samen de verantwoordelijkheid dragen en dat scheelt een hele hoop in mijn humeur. As zaterdag gaan we stappen, nog geen idee waar en wat en waarschijnlijk zijn we al om 1 uur thuis omdat we dan kapot zijn, maar ik heb er heel erg veel zin in. Vanmorgen de kinderen bij mijn ouders gebracht en die gingen allebei helemaal uit hun dak, van vreugde, toen ze mn moeder zagen, heeeeeerlijk om te zien. Fikne dag allemaal en heel veel sterkte voor diegene die ziek of erg moe zijn
@ Lauwie voel je je al beter? @ Lique, werkse @ Superano, ik zou bij een evt volgende ook graag willen bevallen, ik vond die ks waardeloos
Goedemorgen meiden. Ik ben er ook vanaf mijn nieuwe laptoppie. Wel weer even wennen hoor. Maar ik beschik nu wel weer over alle toetsen, haha Vanmiddag ga ik met mijn vriendin en onze meisies naar ballorig, gezellig. Heb nu al lekker weekend want ik ben morgen ook vrij. Dat hebben mijn collega's en ik maar even voor onszelf besloten.
oh ja met shanai gaat het goed maar ze is er nog niet helemaal aan toe om hier weer mee te schrijven. Juud zou je dan ook thuis willen (mogen) bevallen? Superano en miranda ik pb julie vanmiddag even. Petra werkze en wat fijn dat je weer goed in je velletje zit. Ik ga dus straks naar kidscity en mijn ex schoonzusje gaat mee met mijn neefje. Best gek want na de scheiding van mijn broer heeft ze contact afgeweerd en heb ik haar enkel eens gezien in de stad of als ik haar spontaan ergens tegen kwam. Maar vind het ook erg leuk om dit weer te doen, vind dat de kids het ook verdienen om gewoon met elkaar om te kunnen gaan zonder dat we altijd na moeten denken of moeten wachten tot mijn neefje bij mijn broer is. Dus ben erg benieuwd hoe het straks zal gaan.
@ Tesske: is goed hoor, ik kan nog wel (heel even) wachten. Veel plezier vanmiddag. @ Petra: jou gevoel van afgelopen weekend heb ik momenteel ook een beetje. Gerard is ook erg veel weg (snap natuurlijk ook wel dat hij zijn bedrijfje op moet bouwen) maar het is gewoon niet leuk als je er erg veel allen voor staat. Maar ik heb goede hoop dat het hier ook snel weer beter gaat. @ Rebbel: ik heb gelezen dat het bij jullie super gaat, fijn hoor @ Iedereen die moet werken: werk ze
@rebbel: sorry wel gelezen, maar (even eerlijk) inderdaad reageer er vaak niet op omdat je onze dingen ook niet leest/ of op reageert. @lauwie: ja zou ook wel een schoonmaker willen, maar dat komt meer omdat ik niet zo'n huishoudtype ben hihi. maar als ik een goeie weet dan zal ik het doorgeven @miranda: veel plezier in ballorig ik ga me maar eens aankleden en met de kidz ff boodschapjes doen @tesske: leuk kidzcity, veel plezier
Maar zolang ik die niet heb moet ik zelf maar aan de slag......................... en dat ga ik nu ook even doen.
@tesske: veel plezier! @miranda: ook veel plezier in balorig. @ superano: ik ben normaal bevallen en een ks en mijn voorkeur gaat ook zeker uit naar een gewone bevalling! @juud: klinkt lekker! @petra: fijn dat je je weer goed voelt! is ook niet leuk als je man veel weg is. @jenny: nou ik werk 3 dagen in de week en de dagen dat ik dan thuis ben vind ik het belangrijkr om tijd met mijn kids door te brengen dan die 25 pagina's op zp terug te lezen! ik probeer vaak wel te reageren , maar zoveel jullie hier kletsen is dat onmogelijk. ik heb al eens eerder aangegeven dat ik om die reden ook wilde stoppen op dit topic, maar toen riep iedereen nog dat het niet erg is als j minder reageert. ik vraag me ook echt af waar mama's met meer kids de tijd vandaan halen om hier zoveel te kletsen, want mij lukt dat echt niet.. maar goed misschien toch een goed moment om er een punt achter te zetten hier, want ik hou het gewoon niet bij en dan wordt mijn aanwezigheid naar mijn idee niet gewaardeerd. de vorige keer ben ik niet gestopt omdat we al zo lang schrijven met elkaar en we veel lief en leed gedeeld hebben dus vond dat moeilijk. maar nu zeg ik jullie toch echt gedag! het gaat jullie allemaal goeden ik wens jullie veel liefde en geluk met jullie gezinnetjes! liefs rebbel
@ Rebbel, jammer dat je dit besluit neemt. Maar idd ik kan me in Jenny indenken hoor. Tuurlijk is het leuk als je schrijft en ik vind het geweldig dat het met je kids zo goed gaat, ook leuk om te lezen! Maar mensen reageren nu eenmaal minder als je ook niet op anderen reageert. En ik verwacht ook echt niet dat je 25 p gaat doorlezen, maar mss kun je in grote lijnen wel belangstelling tonen? Dus ik hoop wel dat je blijft maar dat je het ook een beetje snapt ik werk 32 uur, en ik heb soms dagen dat ik ook even lees en slecht reageer, maar op de dagen dat het wel kan probeer ik dat dus ook gewoon te doen. Nu heb ik sowieso wel veel contact met veel meiden, ook via msn en hyves, of ping hihi
Ik vind het ook leuk als mensen die weinig komen even laten weten dat het goed met ze gaat, alleen kan je dan niet steeds verwachten dat iedereen reageert. vandaar dat ik wel altijd lees, maar alleen reageer als ik daar zin in hebt. maar dan nu eindige met.. nou ik stop er mee het gaat jullie goed vind ik een beetje slap alleen maar omdat ik nu even eerlijk ben. maar goed.. het was gezellig en ik wens je al het goeds in de wereld nu zullen de andere meiden een beetje pissed op mij zijn, maar ja dat komt ook wel weer goed sorry meiden
als ik reageer probeer ik dat ook goed te doen, maar heb gewoon weinig tijd. vraag ook vaak of er belangrijke dingen zijn, maar krjg daar ook geen eactie op.. jamr om het op deze manier af te moeten sluiten. ik ga aan het werk.