Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jenny, niemand hoed bos op jou te zijn! ik zei al dat ik me eerder schuldig voelde ovr het weinig reageren en wilde stoppen en lijkt hem een goed momentomdat jllie het ook niet prettig vinden>

sorry, ligt niet aan jou, begrijp het ook daarom il ik stoppen. omdat ik niet weet hoe ik het nu op kan lossen.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Rebbel, jammer dat je weggaat en dit gelijk oppakt als een soort van aanval. Als je minder bijleest en reageert zal er ook minder op je gereageerd worden, tja zo werkt het altijd wel een beetje denk ik. Maar moet ook zeggen dat ik vaak probeer te reageren op iedereen. Maar zelf weinig te melden heb (wat noemenswaardig is in mijn ogen) en dan dus ook geen reactie krijg. Is niet altijd leuk, maar das het leven. En het moet natuurlijk ontspanning zijn, geen verplichting! Hopelijk laat je af en toe wat weten!

@Miranda, hoe is het bij jullie? Leuk nieuwe laptop en we zo fijn dat alle knopjes aanwezig zijn, haha! Veel plezier vanmiddag!

@Tesske, ja dat lijkt me ook, dat je wilt dat de kids elkaar blijven zien. Als zal het best een beetje raar zijn misschien voor jullie. Oja volgens mij vroeg jij ernaar, maar na een KS mag je niet meer thuis bevallen.

ga weer verder werken ;)

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo.. kom ik ff lekker binnenvallen..

Ben zelf ook iemand die de laatste maand niet veel online is, en niet veel reageert, simpelweg omdat ik er de tijd amper voor heb.. voel me niet aangevallen Jenny hoor! ;) Maar snap Rebbel wel..

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Maargoed, ff een berichtje van moi! :D

Zit nu lekker languit op de bank, Britt kijkt naar de Tweenies en Jamie is naar school. Jamie heeft vandaag voor het eerst een vriendenboekje mee naar huis gekregen van een klasgenootje, haha! Dus mama mag vanmiddag schrijven! ;)

En hoe gaat het hier met iedereen?

Xx

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Awh!! Zegt Britt net tegen 1 van onze katten; 'i love you nala!' *smelt!*

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hahah qb wat schattig :)
    oja qb er is nog maar 1 plek ;)

Meiden ik ga zo met Giulia naar mijn schoonmoeder, zal ik de wagen nemen of niet??
    Moet met bus, metro en tram :)

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Juud, je wist de datum toch nog niet? Of inmiddels wel?

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    We denken aan het 1e weekend van mei maar nog niet helemaal zeker ;)

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ik overleg het ff met de heer des huizes.. ;) weet niet wanneer zij naar Denemarken gaan.. 2 b continued! Je hoort het zsm!

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo de schoonmaakster heeft even pauze. hahaha

Heb alles afgestoft en gestofzuigd.
    De wasmachine draait en nu moet ik nog even een berg handdoeken opvouwen.
    Dat lijkt me wel weer genoeg voor vandaag.

@ Lique: hier gaat het op het moment wel goed hoor.
    Schoonmoeder heeft de 2e reeks kuren er bijna opzitten (vandaag nog) en ook deze keer voelt ze zich er niet ziek van.
    Dus dat is mooi.

Ik ga vandaag even een fotograaf bellen om een foto van al haar kleinkinderen te laten maken.
    Wordt wel een hele klus om 9 kinderen bij elkaar te krijgen, haha.
    Maar het is voor een goed doel.

@ Rebbel: het blijft altijd lastig op een forum.
    Iedereen komt hier zo vaak als ze zelf willen, dus de een meer dan de ander.
    Het is natuurlijk ook geen verplichting.
    Ik vind persoonlijk dat er niet zo moeilijk over gedaan moet worden over wel of niet reageren.
    Dit hebben we nu al zo vaak gehad hier.
    Als er niet gereageerd word op iets van mij plaats ik het nog een keer.
    Vind het alleen erg jammer dat dit een reden is dat er meiden weggaan hier.
    Dat is echt niet de bedoeling van de meiden hier.

@ QueenBee: lang niet gezien meid
    Wat lief die opmerking van Britt

@ Juud: is het wel handig om een wagen mee te nemen op die toertocht van je?????? hihihi

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Juud en QB: waar hebben jullie het over??????? :(

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Pff.. heb boodschappen gedaan en ben op de bank geploft, haha! Zit er nu nog op! ;)

Oh leuk zeg! Is idd een klus, hadden het zelf laatst ook met 6 achterkleinkinderen, maar het is gelukt! Hebben voor onze oma een familieboom van gemaakt, erg mooi geworden!

Heb zelf ook getwijfeld om weg te gaan hoor, maar kan het gewoon niet.. ;) En nee, ben ook niet veel online, reageer niet veel, maar als ik er wel ff tijd voor heb praat ik jullie ff bij en klep ik ff mee! ;)

Hooiiii!! :D:D Ja lief he, ze is de laatste tijd sowieso heel lief, veel 'kluffelen' enzo, haha! Ja, long time no see! Maar ben er ff weer!

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @qb: hoe heet je kat dan? nana?

ik ben even naar de winkel geweest met de kidz. wilde naar de speeltuin.. waren ze onder de toestellen opnieuw een laag aan het leggen helaas dus toen maar doorgelopen

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Hihi, nee Nala! ;)

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Juud en Angelo hebben elk jaar zo'n fotoding in de Ardennen, voor fotografen, modellen en visagisten. En ze dacht aan mij! ;) Toch Juud?

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    zo zie dat mijn vorige bericht nogal wat spelfouten bevat, was ff snel op mn foon.

maar even voor de duidelijkheid. niemand hoeft het jenny kwalijk te nemen dat ik niet meer mee schrijf, zal ook wel mee vallen ik denk dat de meeste het wel met haar eens zullen zijn. ik heb al langer het idee dat er som bewust niet op mijn berichten gereageerd wordt. ik vind het gewoon moeilijk om het hier bij te houden, nogmaals ik werk 3 dagen en als ik thuis ben wil ik er ook zijn voor milan en luna. toen we alleen milan hadden had ik veel meer tijd over, nu is luna wakker als milan slaapt en andersom. en savonds wil ik ook graag tijd met mn mannetje door brengen. ik begrijp jullie reactie, maar ik heb ook al eerder aangegeven dat ik me schuldig voelde over het weinig reageren en toen was het geen probleem vandaar dat ik toen toch ben blijven hangen. ook omdat ik het moeilijk vind te stoppen. maar ik heb geen idee waar ik nu een oplossing vandan moet halen dus denk ik dat nu het juiste moment is om te stoppen. en ik neem niemand iets kwalijk. ik schrijf op nog 2 topics mee maar daar is het veel minder druk en kan ik dus ook reageren.

nogmaals alle goeds voor iedereen! en bedankt voor alles!

liefs rebbel

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Oh ok, ik was even nieuwsgierig. hihi

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Geeft niet hoor! ;) :D

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @qb: hoe ben je aan die naam gekomen?

@rebbel: het is nog steeds geen probleem, maar je maakt er zelf een probleem van

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ik snap je reactie hoor, maar je hoeft je niet schuldig te voelen! Net wat al eerder gezegd is, meeschrijven en reageren moet natuurlijk geen verplichting voor je worden, het moet wel leuk blijven. Ook voor jou natuurlijk alle goeds! Xx

Deel Deze Pagina