@ JennyS wordt bijna JennyC whoeha!!! We komen er minder ellendig vanaf dan we in 1e instantie dachten. Ik denk dat we eind van de maand precies weten hoe het er voor staat. @ Sjorsje: Hoelaat moet je voor Jorja naar het z'huis? Ze kunnen toch gelijk zien of het goed is of niet? @ Chantal: Misschien dat die cocktailprikkers gaatjes maken waardoor het wat strakkergetrokken kan worden haha !
Marleen, we moeten er om 14.05 uur zijn, dus ik rij dadelijk al aan. Met een beetje pech ben ik 'n half uur op zoek naar een parkeerplaats. Helaas krijgen we bij de foto niet meteen de uitslag, daar moet ik de huisarts voor bellen. Maar dat doe ik wel na de vakantie.
@ Sjorsje: Oh, dat is nog ff wachten op de uitslag. Eerst maar eens heerlijk op vakantie! Hoe is de temperatuur daar? @ Jenny: Ik ook...!
Hey meiden, ik zie dat we weer overnieuw moeten beginnen. Ach is niet anders. Wel erg irritant dat we gisteren niet meer online konden komen. @ Petra: wat goed dat Suze mama en papa zegt @ Jenny: zo snelle dochter heb je Oehhhh spannend dat het deze maand is @ Alieke: wow Danique al 16 kilo (Dionne is nog maar 18 kilo!!!)haha @ Marleen: ik hoop dat de schade voor jullie mee gaat vallen @ Chantal: wat goed dat Tygo gewoon doortelde @ Lauwie: veel plezier bij het Nijntje museum
@ Jenny, jeetje wat spannend zeg. Je kunt eigenlijk niks doen om je voor te bereiden zeker? Ga je nog een foto maken van hoe het nu is of is dat een gekke gedachte van mij? @ alieke, wat fijn dat alles goed is gegaan bij het CB, was jij ook zo trots? @ Sjorsje, nogmaals succes voor straks @ Marleen, het zou wel geweldig zijn zeg als de schade niet al te groot zou zijn. Gaat Jeroen nou weer gelijk aan de slag als hovenier? @ Chantal, weet je al een beetje welke richting je op wil gaan? Ik ben een beetje vermoeid. Andy snurkt nogal en stopt regelmatig met ademhalen. Nou is dat niet zo een groot probleem maar als Suze 's nachts wakker word dan kom ik niet meer in slaap. Is normaal ook geen ramp want Suze word rond een uurtje of 5 even wakker maar vannacht was het 02.30 uur en dan heb ik echt slaaptekort. Andy heeft het altijd erg druk, moet ook vaak nog 's avonds naar de tuin maar als hij thuis is valt hij gelijk in slaap. Ik begin me dus een beetje alleen te voelen. Net tussen de middag er met hem over gehad (incl dikke tranen) en hij gaat nu maandag de dokter bellen, ik ben benieuwd.
8) ik heb net maar even een grote reep milka chocolade met hele hazelnoten gekocht en een zak dropfruit duo's van red band.... Ik weet niet hoe ik deze dan anders moet doorkomen.... @ petra: ja zulke nachten heb ik de laatste tijd dus ook, op ben je dan... Waarom naar de HA als ik vragen mag?? Hoe laat valt Andy in slaap dan? En wat betreft richting ben ik er gedeeltelijk uit, ik ga eerst aan mijn persoonlijke frustratie werken, voordat ik aan de zakelijke frustratie ga werken, want daar kom ik toch niet zo snel uit ben ik bang...
@ miranda: ja he, vind het zo slim, hij pikt dingen echt heel snel op, maar dat is toch wonderbaarlijk om te zien van je eigen kindje natuurlijk! Hoe is het met jou?
@Petra, jemig wat herkenbaar , haha!! Als ik wakker wordt in de nacht kom ik ook niet in slaap naast dat zware geadem en abneu (schrijf je het zo/heet het zo??) heel irritant! @Chantal, ohhhh, slechterik!!
Petra en lique, daarom slaap ik al eeuwen met dopjes in mijn oren! Dan hoor ik dat gekreun en gesteun van manlief niet. (en hij hoort ieder geluid van Tess en maakt me altijd netjes wakker als dat nodig is) Sjorsje, jammer dat het met de verhuur nog niet zo wil vlotten. Mensen gaan meestal rond deze tijd toch wel kijken wat ze volgend jaar willen denk ik dus misschien dat er nog aanvragen gaan komen? Lauwie, fijn dat alles oke was bij de vk. Marleen, wat super dat jullie zo goed als leeg zijn! al blijft het natuurlijk jammer dat jullie je droom al zo snel moesten opgeven. Ben weer wakker en mams heeft net wat boodschappen gebracht dus zit nu lekker aan een kop thee met honing en een stukje chocola. Gisteravond is mijn schoonvader geweest voor de badkamer, alles eruit , nieuw vloertje en gelukkig kon wel dezelfde douchebak er weer in. We moeten alleen een nieuwe cabine deur kopen. Vanavond komt schoonpaps terug om de boel te betegelen want er waren natuurlijk wel wat tegels gesneuveld. In het weekend komt mijn vader (schilder) even kijken naar de plafond platen in de woonkamer om te zien of die nog te redden zijn. En dan heeft het verwende kind binnen 3 dagen alles weer helemaal klaar en netjes.
ik denk dus echt dat Andy zuurstoftekort heeft en daardoor zoveel (of zo makkelijk) slaapt. Als de kinderen op bed liggen en hij gaat op de bank zitten of hangen dan valt hij in slaap. Ik krijg hem dan ook bijna niet wakker. Ik vraag het 10 keer lief en dan word ik er sacherijnig van dus of ik maak hem met grof geweld wakker of ik ga maar gewoon wat anders doen. Ik vind het niet normaal dat een gezonde hollandse vent dit slaapgedrag vertoond dus ik hoop dat de dokter kan helpen
@ Tesske, ik zou maar wat graag oordopjes in willen doen, maar Andy hoort dus echt helemaal niks wauw een nieuwe badkamer in 3 dagen.........toe maar
@ Chantal: ik sluit me ook aan bij het vermoeidheid clubje. hihi Ben erg blij dat het vrijdag is, maar dat wil hier niet zeggen dat het tijd voor RUST is. Dionne is bij een vriendinnetje, Joëlle op school en Laureen bij de oppas MAARRRRRR straks de meiden naar turnen brengen, Laureen ophalen, eten maken, Dionne weer ophalen, Joëlle wordt gelukkig thuis gebracht later. enz enz. Heb erg veel aan mijn kop op het moment, schoonmoeder natuurlijk maar ook een hele lastige situatie op mijn werk. Kan er niet te veel over zeggen maar het komt erop neer dat we op het moment niet weten hoe we de komende weken moeten doorkomen. Erg veel geregel en gedoe. Maarrrrr verder gaat het prima met mij hoor.
@ carmen: verwend wijf ben je zeg fijn dat iedereen zo kan helpen en dat je mams je zo goed verzorgd @ petra: dan ben ik de vrouwelijke andy, vrees ik... Ik kan nog recht op zittend in slaap vallen en soms probeer ik uit alle macht wakker te blijven omdat het zo ongezellig is voor rené maar dan schrik ik opeens weer wakker een uur later en besef ik dat ik toch in slaap ben gevallen... Ik begrijp je wel, want rené vind het ook echt niet leuk en hij slaap over het algemeen pas na half 12...