Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ bumba, ik zie dat je bezig bent voor een brusje, wat spannend joh

Ik heb ook gereageerd in het kruimels en spruiten topic want eigenlijk is er niks gebeurd hier en meld rebbel dat ze niet meer met ons wil schrijven maar vind ik het echt vervelend dat het nu lijkt of Jenny de boeman is.

Ik vind het klote dat rebbel nu in een spagaat geduwt word maar ik hoop dat zij begrijpt dat er hier niks aan de hand is en dat Jenny alleen haar eerlijke mening gaf die geeneens kwetsend of was dan ook is

lieve rebbel, laat je niet gekmaken door vrouwen die altijd overal op door gaan
    ik nu dus ook haha;)

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebbel, ik snap wel dat jij je klote voelt hierdoor maar begrijp ook dat dit absoluut niet leuk over komt voor ons! En jouw bericht was niet super gek maar die van je medeforumvriendin weer wel, nu weet ik dat jij aan dat bericht niks kan doen maar jouw ......zeiden ook meer dan genoeg! We hebben je steeds gesteund. Nu vergeten we je expres of niet expres, en is je reatie dat je gelijk weg gaat! Toch ook raar??

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @rebbel ik bedoel het ook niet lullig tegen over jou. maar mischien is het wel een iedee. om het dan even recht te zetten tegen over Truusdemier. want sorry ik vidnt het niet normaal wat zei zegt.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Bumba, jeetje wat rot dat hij zijn hoofd bonkt! bezeert hij zich erg?? En spannend je mag bijna testen :D

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik voel me ook echt niet beledigd door die meiden in het ander topic.. ze kennen me niet, ik hun niet dus het zal me boeien

juud: ik wil wel sponsoren, maar ga niet die plomp in hoor

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden, gaat lekker hier lees ik. :$

*** ik bemoei me deze keer nergens mee ***

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar met mijn schoonmoeder gaat het naar omstandigheden goed.
    Ze is totaal niet ziek van de chemokuren dus dat scheelt een hele boel.
    Ze heeft alleen nog een hele lange weg te gaan maar ze gaat er 100% voor.

En wat betreft mijn werk, volgende week komt er een net afgestudeerde tandarts langs om de praktijk te bekijken.
    Zij heeft voor 3 dagen vast werk in een andere praktijk maar wil ons verhaal (en situatie) met ons bespreken.
    Dat zou (hƩƩl misschien) betekenen dat we straks voor 4 dagen hulp hebben.
    Niks is nog zeker, ze heeft nog niks toegezegd maar er is klein kansje.
    Dusssss duimen maar.

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    was ook helemaal niet de bedoeling.
    zoals ik al zei, heb ik al eerder lopen dubben of ik wel mee moest blijven schrijven omdat ik het niet bij kon houden en niet kon reageren, en nu zat ik daar weer mee dus ben gestopt. :(
    niet omdat jij eerlijk was want kan het wel begrijpen en dat heb ik ook in die stukjes gezet.

ik ken jullie allemaal niet in real life en wist ook niet dat dit me zo zou raken, maar helaas doet het dat wel. omdat dit dus absoluut niet zo bedoeld was. en wil niet dat jullie nu zo over me denken. ;)

maar goed kan daar weinig aan veranderen, ik hou er nu maar over op.

doeidoei

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    miranda: fijn zeg dat je schoonmoeder geen last heeft van de chemos! Mijn schoonmoeder heeft toendertijd er wel veel last van gehad. Ook erg moeilijk gehad toen haar haar zoveel uitviel. Ze is ook heel erg veranderd en is een beetje een stil muisje geworden. Vind dat erg jammer, maar goed tis natuurlijk niet niks.

wou je binnenkort nog een keer afspreken? haha het blijft er een beetje bij.

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    juud ik wil ook wel sponseren haha maar ik ga ook niet zwemmen haha

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Miepie ik kom ook naar Petra :D :D

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heb ook gezegd dat ik hier met veel plezier geschreven heb en aan jullie allemaal veel heb gehad!

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nou houden we er over op meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    miranda: heel verstandig meid

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Meiden laat het nou gewoon. Rebbel meid tis goed zo. Het gaat nu nergens meer om. Jij hebt je excuses aangeboden. (naar mijn idee was het meer iemand anders die voor de ophef zorgde)

juud: tja dan moet ik wel komen he....tis alleen zon eind rijden...

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Rebbel, blijf gewoon ook al geven we af en toe onze mening :)

En nu hou ik er ook over op :)

Dus nogmaals:

Wie schrijft zich in voor Aquarobicen voor Sophia op vrijdag 4 februari 2011 .Het goede doel dit jaar is kinderen met nierziekten!!!Deze kinderen kunnen echt jullie hulp heel goed gebruiken!Met elkaar kunnen we het leed van deze kinderen verzachten en dat alleen maar door lekker te gaan sporten en sponsorgeld op te halen!!!!Dus kom op , kom uit die luie stoel, doe eens gek en ga ervoor!!!!! @ zwembad charlois

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    haha gelukkig denken we allemaal hetzelfde!

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Nou het dringt nog niet helemaal door, vind het echt heel onwerkelijk allemaal. Haar heeft ze nog niet zoveel, maar het is donkerblond en ze heeft grote blauwe ogen!

Het kwam voor ons ook erg onverwachts hoor, was ook even helemaal de weg kwijt hahaha!

Komend weekend wordt het weer kouder. Wij gaan trouwens zaterdag naar de military Boekelo, we hebben vip kaarten. Ben er nog nooit geweest...

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik wil me wel inschrijven.
    moet dat nu al of tegen die tijd?

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    puck: meid helemaal vergeten op jou te reageren! Gefeliciteerd met je dochter! Echt super voor jullie! Ben erg benieuwd naar haar!

Deel Deze Pagina