* zat even bij te lezen wat er allemaal geschreven is vanavond. @ Rebbel: No hard feelings en kom gewoon nog eens vertellen hoe het gaat met je kindjes* Dank je! Zodra het kan zal ik een foto plaatsen!
Ik heb 1 keer een cross gereden met mijn pony vroeger, werd nog 5e ook! Als je het zo leuk lijkt om wedstrijden te rijden kun je het toch beperken tot 1 of 2 wedstrijden in de maand, ik noem maar iets. Als het rijden idd zo leuk gaat is het des te leuker om het ook te laten zien aan een jury dacht ik zo!
ik ben gewoon schattig zwart is inderdaad superstoer bij een fries (toch Setteke???? haha) heb je nou al les?
@ Puck, ik blijf het lastig vinden om een beslissing te maken. Andy werkt natuurlijk 6 dagen in de week behalve zondag en in deze regio zijn de meeste wedstrijden op zondag. Ik weet zeker dat Andy het leuk vind als ik het wil doen, maar ik geniet ook zo van het met zn vieren rommelen op de zondag. @ Miranda, haha het gaat serieus over paarden en wedstrijden hihi
Het is gewoon meer dan een jaar geleden dat iemand iets in de " aug 2008 mama club" heeft geplaatst. We kunnen dus wel stellen dat dat een mislukking is
ik zie ineens dat het al bijna 23 uur is. Ik had allang in bed willen liggen dus..... ik ga lekker slapen
Ik ben aan het wachten op mijn man, hij heeft een vergadering. Maar moet morgen werken dus ik ga alvast opruimen en naar boven... Slaap lekker...
puck ik ga al jaren naar de military en dan met name op zaterdag voor de cross. Ik vind het super gaaf maar er zijn natuurlijk veel anti-cross mensen. Trek wel goede schoenen aan want het is veel lopen op maisland. En ik wil je de tip geven om bij de waterhindernis te blijven staan, dat is echt spectaculair.de vipkaarten geven gratis toegang en toegang tot 1 vd viptenten waar het vooral veel gratis drank is haha ben benieuwd hoe je het vind!
de dag begon hier om 5.30 en ik kan daar niet goed tegen en we zitten al in een jankbui.. wordt gezellig vandaag.
@lauwie: oh meid succes @petra: ik heb bijna elke week les @tesske: ik hou niet van cross, vind toch te gevaarlijk en nu dragen de ruiters extra bescherming en nemen daardoor meer risico's en dat vind ik niet kunnen als paarden dan vallen hoop ik altijd dat de ruiter lekker tegen een boom gesmakt word, ja sorry
Goeimorgen meiden Hellemaal gek ik kan rustig aan doen Moenpas om 11 uur te betonen sta voor 1 dagje op de bso ben erg benieuw hoe dat is. Straks eerst Silver weg brengen en dan nog langs een speelgoed/kleding beurs
jenny, dank je. heb haar met boterham voor ned 3 gezet en wordt net weer wakker(op de bank). voel me een stuk beter!