Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Jenny: ik dacht misschien voor en na het werk.
    Onze hond kan met gemak een hele dag in huis zijn zonder uitgelaten te worden.
    Als we hem dan maar wel even uitlaten voordat we weggaan.

Vind het namelijk ook erg veel geld (maar goed speciaal voer maakt het ook duur natuurlijk, onze hond kost €30 in de 2 maanden).

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wauw Lique, je verdiend wel applaus haha

@ Lauwie, ik hoop dat je een beetje opgeknapt bent door je dutje.

Ik ben weer aan het werk. het wegbrengen van de kinderen bij het KDV gaat gelukkig weer prima. Ze hoeven allebei niet meer te huilen

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, dit is normaal je vrij dag toch? Want je was toch in de war??? Had je opvang op KDV of had je geruild?

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @miranda: nee wij zijn van half 8 tot half 6 weg, dat is echt te lang. de oudste heeft ook blaasproblemen gehad en ga daar geen risico's mee nemen. ik vind 5 uur alleen al te lang

@lique: ja meid, maar mocht er maar 3 invullen van je ;) weet wel meer lekker dingen haha

marie is al weer wakker, powernap

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    voer voor de ene hond is 35 per maand en voor de ander iets van 70 per maand. hoe kan je nou 30 euro per 2 maanden kwijt zijn, wat krijgt tie hooi ;)

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    wij zijn naar het cb :D

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Lique, ze konden een dagje extra naar het KDV

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    kijk zo schattig, mutsje van setteke's mam

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Met is zak voer van kilo doet hij ongeveer 2mnd.
    Hij krijgt 's morgens een bak voer en die eet hij 's avonds als wij allemaal thuis zijn leeg haha.

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ahhhhh schattig mutsje en schattig meisje.
    Wat een grote ogen heeft Yanieck zeg.

Juud, succes bij het cb

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb net even een rondje gewandeld met Laureen.
    Nou ja, ik heb gewandeld en Laureen scheurde rond op haar loopfiets.
    Ze heeft tegenwoordig een snelheid op dat ding niet meer normaal. haha

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, voel me best prima vandaag. toch wel lekker dat ik nog ff mijn ogen dicht kon doen.

jenny, wat lief!

wij zitten weer bij nijntje. eens kijken of ik haar gezellig mee naar huis krijg. ze vindt het hier zo leuk.

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    miranda: sohee, die van mij eten 10 tot 15 kilo in de maand ofzo
    2 x per dag haha

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, hoe was t?

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Jenny, wat een schattig mutsje! had jij ordernummer 1? want ik heb ordernummer 2, ben benieuwd

@ Lauwie, leuk dat je weer naar nijntje bent geweest. Is het ook een aanrader om een eind voor te rijden? wat moet ik ervan verwachten

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    joehoe we zijn er weer :)

Giulia is (uiteindelijk) goedgekeurd. Ze werd gewogen , was schrikken ze woog 10 kg...
    Na het hele verhaal binnen en alle zorgen. Zo lang, 91 cm en zo licht. Vroeg ik of ze nog x gewogen kon worden! Want had haar pas thuis gewogen en ze was 12 kg leek me sterk dat ze ineens zo was afgevallen :p
    En goddank woog ze dus 13 kg ;)
    Weer over het eten zitten praten, en weer gingen ze het in het team gooien. En de afspraak van minder melkproducten geven is weer veranderd naar gewoon volle melk en zoveel ze wil want ze kan het hebben :p
    Ze kreeg verdunde magere melk. Maar als ze overdag niet eet mag dus gewoon in de avond pap en melk :)

@ Lique, klap klap klap klap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klapklap klap klap
    (zo goed?)

@ Lauwie, hoe is het met jou? En Ot? Heb je nog wat aan dat boekje?
    Heb je nog een boekje overvoor mij om te lenen? Ben uit mijn psychologische boekjes hahaha :p
    Heb gisteren wel leuk kinderboekje gekocht.
    Feodoor heeft 7 zussen bol.com | Feodoor heeft zeven zussen, Marjet Huiberts | Nederlandse boeken

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Jenny aaah wat een bekkie hihi zo schattig :)

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ lauwie, is Feodoor geen mooie naam voor jullie? ;)

@ Miranda, wat stoer dat Laureen zo hard kan op haar loopfiets. Roos doet niets liever dan erop zitten en.....................stilstaan

@ Juud, dan valt haar gewicht toch hartstikke mee?

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, het is denk ik wel een leuk uitstapje voor een keer, maar het is wel vrij klein. wat voor de kleintjes vooral leuk is, is een ruimte met een huisje, zachte grote blokken, 3 grote borden met magneten (neusjes, ballonnen en dieren), filmpjes met koptelefoon en nog wat van die dingen. ondanks dat het zo klein is, vermaakt zich er zo 2u.
    maar voor ons is het wel heel makkelijk, we wonen er ongeveer naast en we hebben museumjaarkaart dus gratis entree.
    vind je jouw werk ook leuk als het regent? of zijn jullie dan binnen bezig?

juud, dat scheelt nogal, 10 of 13! toch weer wel flessen? 13 bij 91 is toch niet zo licht of wel? (ok, ot weegt t bij 86 cm)
    kom nauwelijks aan je boek toe. hoopte dat het me lukte om naar de meeting te komen, dan nam ik dan een paar boeken voor je mee. of zit je nu al zonder?
    had je mijn kinderboekentip nog gelezen laatst?

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, nee het wordt denk ik een veel meer gangbare naam (niet dat ik al weet welke ;))

miranda, stoer van die loopfiets zeg! laureen is echt een motorisch handige durfal he?

Deel Deze Pagina