@ Lauwie, nee niet gelezen?? O zonde dat je er niet aan toe komt Want het is ook ontspannen @ Petra haha Feodoor Ja Lauwie hoe staat het met de namen??? En ik vind haar ook niet te dun hoor
haha wat een leuk woord motorische durfal In de regen werken is geen probleem. Ik kan alleen niet goed tegen hitte maar verder vind ik alle weertypes heerlijk. Ik verlang alweer naar guur weer. Pauze is voorbij dus ik ga er vandoor
@Jenny, ahhh wat een schatje!! @Juud, dank dank, nou gelukkig weten ze op het CB ook wat ze willen Maar 13 kilo is toch best redelijk? @Schatje, hoe is het bij jou?? Weet iemand wanneer Mik en Sjorsje weer terugkomen? En hoe het met ze gaat?
Zo zou je haar kunnen omschrijven, hahaha Ze hangt nu ook al een tijdje op de kop aan onze koppeltje duikstang (hebben wij in de tuin) met haar beentjes erover heen. Fietsen op de driewieler lukt goed, steppen doet zo ook sinds de zomer en nu dus scheuren op de loopfiets. Op de grote fiets met zijwieltjes is nog net te moeilijk.
@ Juud: 91cm en 13kilo is toch prima. Laureen mag op advies van het cb ook volle melk ipv half volle.
@ Miran, jaaa zo bedoelde ik het :0 Wij hebben net koekjes gebakken, lees ik, Giulia vind het afschuwelijk als ze vieze handen heeft :S