Ik ben weer een hele extra trotse mama vandaag!!! Mijn zoon heeft vanmorgen bandje 3 gekregen!!! Het gaat echt goed met zwemmen!!!
Ik kom net terug van de turkse bakker, ging alleen even snel voor broodjes maar kwam natuurlijk terug met allerlei lekkere turkse koekjes, baklava etc. :x
Ja, dat snap ik... Zou ik ook doen! En ik loop echt te glimmem van trots . Twee maanden bezig en het gaat gewoon lekker. Alleen vond ik het wel moeilijk dat zijn nichtje, die in dezelfde groep zit, geen bandje kreeg. Ze had echt dikke tranen, zo sneu!
Goedemorgen! Ik heb net even geshopt met Danique. En heb zulke leuke kleertjes gekocht voor de baby :love: Dus die heeft zijn 1e kleertjes binnen Een leuk mutsje, shirtje, broekje en superleuk wollig vestje met van die kleine oortjes aan de mutsjes. Ook voor Danique weer 3 leuke shirtjes gekocht, want mevrouwtje groeit overal uit Verder de zwangerdoos opgehaald bij Etos en een voorraad shampoo enzo meegenomen. Danique was helemaal kapot dus die heb ik al lekker in bed, dus tijd voor mezelf Marleen; wat ontzettend knap van THomas dat het zo goed gaat. Hij is vast motorisch goed of niet? Want je hoort dat niet vaak bij kinderen die pas 4 zijn. Zwemmen is namelijk een moeilijke motorische oefening heb ik geleerd op een cursusdag motoriek. En ik merk het ook bij mij in de klas dat vooral jongetje er nogal wat moeite mee hebben. Lauwie; joepie; eindelijk 2 namen die er mee door kunnen. Wij hebben het nog helemaal niet over namen gehad. Maar de jongensnaam is blijven bestaan bij Danique, dus die houden we gewoon omdat we het daar over eens waren en ik dat nog steeds mooi vindt. De meisjesnaam komt vanzelf wel. Carmen; heerlijk. zou me ook niet in kunnen houden hoor! Hoe is het met je? Heb je het idee dat je medicijnen aanslaan? En hoe is het met kleine Tess? Is ze alweer helemaal goed in orde? Veel plezier bij K3 vandaag, superfeestje lijkt me dat! Maar ik vond Danique eigenlijk nog iets te klein en nu heb ik spijt
Lauwie, jongensnaam hebben we nog van de vorige keer en vinden we nog steeds leuk. Meisjesnaam moeten we wel weer naar op zoek. Moeilijk! QB, gaaf die expositie! Marleen, wow wat knap van je kereltje! Alieke, ik wil binnenkort ook voor kleertjes gaan shoppen. De kleertjes voor direct na de geboorte wil ik nieuw kopen. Deze kleine krijgt waarschijnlijk al zoveel niet-nieuws te dragen! (Tenzij het een jochie is, dan moet er een hoop niet-roze aangeschaft worden )
Oeh lekkerrr!!! @Chantico, ja zeker erg gaaf, er komen maar 20 foto's te hangen, maar wel heel erg leuk!! Is een begin!! En we hebben nog wat leuks in de planning.. als dat helemaal rond is laat ik het persbericht hier wel ff zien hoor.. ~~~ Britt slaapt, ik moet even opruimen hier, wasjes opvouwen, en dan gaan we tegen 3u op verjaardag naar ons neefje (7jr). Denk dat we daar ook eten vanavond, heb kennende.. Xx
marleen, knap zeg! sneu voor zijn nichtje idd! ja, fijn van de namen! heb ook echt zin om te weten wat het wordt. en om letters voor op zijn kamertje te kopen en bekleden en om een truitje met zijn naam te bestellen. dan gaat het allemaal nog meer leven. alieke en chantico, jullie hebben natuurlijk ook nog even. leuk die eerste pakjes! heb je een fototje alieke? mijn moeder is ook weer druk aan het breien. ze breit voor elk kleinkind een gebroken wit broekje en vestje. elk kleinkind krijgt een eigen kleur lintje door het vestje. broertje krijgt een blauwe. dan nog een keer gezellig met mijn moeder shoppen voor een leuk blauw mutsje, sokjes en romper.
o en ik zit weer te twijfelen las ergens dat dat idd een zwangerschapskwaal is. nu twijfel ik weer over de teckel. heb ook een leuk aapje gevonden. vinden jullie dat raar op een geboortekaartje? het is dit aapje. weten jullie de teckel nog? welke vinden jullie leuker?
@ Lauwie: aapje=ook leuk haha He wat goed dat jullie 2 namen hebben!!! @ Marleen: wat goed van Thomas (al heb ik géén idee wat bandje 3 inhoud haha) @ Alieke: oh heerlijk aan het shoppen geweest ALtijd leuk om te doen @ QB: wat gaaf dat jullie foto's daar mogen hangen Nog even een aantal mooie maken dusss Ik heb vanmorgen van Gerard nieuwe planten voor in de woonkamer gekregen. Onze vensterbank staat er weer netjes op.
ik vind de tekkel veel leuker dan het aapje! Andy en ik gaan met vanavond met de bus naar de stad, maar overal is hier chipkaart. Kunnen wij dan toch een los " kaartje" kopen in de bus? en kunnen we daar dan mee overstappen? Of moet je echt een chipkaart hebben? het zou zo zonde zijn als we met de taxi moeten
petra, het hangt er volgens mij vanaf waar je de bus neemt. op de meeste plaatsen kun je volgens mij ook nog met de strippenkaart.
Ik heb geen idee Petra; maar ga dan ook nooit met het ov. Dus als ik dat zou moeten zou ik met de handen in het haar zitten. Lauwie; vind het aapje ook gaaf, maar de tekkel denk ik toch leuker! Chantico; moeilijk he al die namen; zoveel dingen om rekening mee te houden en het is nooit (Nou ja oke niet makkelijk) meer te veranderen. Lauwie; zal eens even zoeken naar foto's, want het is van noppies en name it, dus kan vast wel een foto online scoren. QB; vergeten op jou te reageren en was nog wel zulk leuk nieuws! Wat gaaf dat jullie foto's daar mogen hangen. En is dat voor een dagje of voor langer? Spannend hoor!
Haha geeft niet hoor! Hoelang? 4 maanden! @Lauwie, aapje!! @Miranda, ja gaaf he? Wil idd nog een wat mooie natuurplaatjes schieten, denk dat dat het beter doet dan modellen/kinderen enzo. En nog maar ff wat experimenteren met waterdruppels! ~~ Zit te wachten op hubje.. moeten zo op verjaardag. Oh daar issie al! Tot later! Xx
Kan dus alleen het shirtje online vinden Zal wel even een fotootje maken straks! Moet eerst stofzuigen nu Positiemode Shirt Tulip - Noppies Shop Online