Joehoe ben er weer en heb ff de action leeggeshopt hahaha @ Lauwie, 100% die Teckel hahaha leuk ding @ Petra, je had ook een uurpas kunnen kopen
Ola! Even snel uit mijn hoofd: @ Lauwie: Ik kan niet kiezen en ik ben niet zwanger haha. Ik vind ze allebei leuk, dus aan mij heb je niets! @ mik: Welkom terug meis! fijn dat jullie een lekkere valantie hebben gehad! @ QB: Wat gaaf dat jullie mogen exposeren, geweldig! @ Alieke: Leuke kleertjes en je hebt al een lekker buikje hoor, leuk!!! @ petra: Ik heb geen idee hoe de OV chip werkt. Ik weet alleen dat Lisette er alleen maar ellende van ondervind! @ Juud: Oh, Action is leuk ebn verschrikkelijk slecht voor je portemonnee haha! @ Carmen: oh wat leuk dat ze zo meedoet. Dan smelt je toch wel even! @ Miranda: Die zwemsystemen zijn overal anders, maar Thomas kan een goede beenslag maken met kurken om, zowel op zijn buik als op zijn rug. De eerste is met je hoofd onder water en de 2e is dan je op je rug en buik kunt blijven dijven. Thomas mag nu naar de volgende groep om ook de armslag erbij te leren en echt te gaan zwemmen. De rest weet ik niet meer en ik heb 2 verschrikkelijk drukke jongens in huis, dus sorry!!!
Wij zijn ook weer terug van military, was leuk, druk, koud en nat @ Marleen: Wat goed dat het met zwemmen zo goed gaat! @ Lauwie: Leuk over de namen beslissen, fijn dat jullie er bijna uit zijn! @ Mik: Welkom terug en fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad. Is het gelukt met de wandelwagen of heb je hem toch opgebouwd? @ Petra: Veel plezier vanavond! @ QB: Wat leuk dat jullie mogen exposeren! Veel plezier morgen! @ Jenny: En hoe bevalt het om even 3 kindjes te hebben? Ging de les goed vanmorgen? @ Alieke: Wat een schattige kleertjes en mooie buikfoto's! @ Tesske: We zijn nog door Enschede gereden vanmiddag. Olivier is ook helemaal gek van K3, lijkt me leuk om naar toe te gaan. Leuk dat Tess het super vond! @ Miranda: Wat lief dat je planten heb gekregen! @ Judith: Hihi daar moet je idd niet te vaak komen! @ Binna: Gefeliciteerd met je 12 weken! Ik ga helpen met eten maken, fijne avond allemaal!
@alieke nee heb nog geen foto's je mocht wel foto's maken maar zonder flits en dat lukte niet echt. deze heb ik net thuis gemaakt. zie je wel nog een beetje de make up. heb wel al lekker lopen vrijven. je hebt leuke dingen gekocht Bekijk bijlage 101551
alieke, zo wat gaat jouw buik hard! leuk hoor. en onwijs schattige kleertjes! binna, je ziet er mooi uit zeg! carmen, wat leuk dat ze zo genoten heeft! ik wil volgend jaar ook wel met ottilie puck, leuk dat jullie het ook leuk gehad hebben! ben je al klaar voor je verjaardag? petra, misschien beter ff kunnen pingen met juud ik vind die ov chip wel handig, maar ben geloof ik de enige... veel plezier iig vanavond en ik ben benieuwd hoe lang jullie het vol houden juud, ben je al weer opgeknapt? wat heb je allemaal gekocht? wij zijn ff naar de wibra geweest. zocht pyamaatjes, viel een beetje tegen. marleen, succes met je drukke mannen. alhoewel, die liggen waarschijnlijk al in bed fijne avond!
@ Bina zooo lekker stuk @ lauwie, ehm een 1 of ander autoding met plankjes en schroeven voor Giulia, soort mecano maar dan voor 2 euro haha en ze vind het super Voor mezelf 3 setjes ondergoed ja ja voor mezelf... Voor Giulia een Dora pyama. En nog een tritje red bull. En nog meer zooi want we waren 50 euro kwijt.... Ik voel me kort gezegd k*t..
@ Mik, welkom terug en vlgs mij ben je 1 vd weinigen die zonder hubbie komt @ Puck, ben je met de kids geweest?
Mik, welkom terug! Binna, je make-up en haar ziet er op de foto nog heel mooi uit, ben benieuwd naar de echte fotoshoot-foto's! Alieke, wat een supercute setje voor kleine beeb! En je hebt echt al een hele mooie buik zeg! Ik loop een halve week op je achter en draag nog steeds m'n gewone spijkerbroek en m'n riem op strakste gaatje Juud, waar voel je je k*t over? Over die 50,- of iets anders?
@ Chantico ik voel me k*t omdat zodra ik buk er snot mijn neus uit loopt @ Bina, zo'n uitje had je al eerder gedaan he?? Je ogen komen mooi uit Ik denk dat jullie een knul krijgen
@ Lauwie: Nee nog niet klaar, komt van de week allemaal wel. Heb vrijdag lekker vrij dus extra tijd. @ Judith: Alleen Olivier was mee, de kleine meid hebben we bij oma gelaten. Waar voel je je rot over? Of voel je je ziek? Beterschap! @ Binna: Leuke foto! Ik ga bij mijn mannetje zitten, fijne avond!
@juud. Nee ik ben bij de Douglas' op de foto geweest. En toen woude de andere meiden het ook en vandaar dit uitje
chantico, nog steeds geen dikkere buik? jij weet het goed te verstoppen! puck, je bent woensdag toch al jarig? we gingen vanmiddag nog even wandelen en eendjes voeren. dat gaat altijd heel langzaam. dus ik spoor haar regelmatig een beetje aan. en elke keer zegt ot: 'let's go, mama!' met een uitgestrekte arm zal wel van dora zijn, maar heb het nog niet teruggezien. we kijken 's ochtends en 's avonds dora en ze kan gewoon stukjes tekst vooruit zeggen vriend is eten en stappen in de stad, denk dat ik zo lekker in bad ga liggen. of komt er wat leuks op de buis?
Hihi, dankjullie voor de leuke reacties op de expositie! Ach, het is maar in een dorp, maar dat geeft niet, je moet ergens beginnen! Pff... zijn net thuis van een verjaardag... kids werden op het laatst wat 'vervelend', van moeheid, ben blij dat ik nu lekker languit de bank lig, en de kids nu slapen, hihi! Xx
binna, hier helpt ook wel om haar te laten rennen, maar vaak loopt ze dan eerst een stuk terug om een soort aanloop te nemen. en ze luistert wel hoor, maar er is zoveel moois en leuks te zien en te doen onderweg.