Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Trouwens Binna, leuke foto van jezelf hoor!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb zoiets leuks gevonden en wil hier binnenkort heen :)

(Petra 8)?)

De Buytenhof

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ juud, ik ga thuis kijken wat het is.
    Ben nu in de kroeg op stadhuisplein. Andy is even roken dus ik probeer niet eenzaam te lijken door druk op mn telefoon te kijken hahaha
    Ik zie nu al op tegen de kater van morgen ;)

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, veel plezier petra!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hahaha Petra :p

Oja voor de nieuwsgierigen mijn 700 vakantiefotos staan op hyves hahaha

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

#886 Chantico, 16 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2010
    Juud, niet bukken dan maar! ;) (En beterschap!)

Lauwie, denk zen: de reis is het doel :)
    (p.s. voeren jullie de eendjes het hele jaar door? Bij ons in het park staat een bordje dat het alleen mag tussen 1 november en 1 maart. Weldoorvoede mannetjeseenden zijn niet lief voor vrouwtjeseenden, vandaar...)

Ik ben inmiddels 1,5 kilo aangekomen. Daarvan zit zo'n halve kilo in m'n boobs 8) De rest zit wel in m'n buik denk ik. Die is wat 'massiever' zeg maar, en boven m'n broekrand zit wel een extra bobbel van m'n darmen die geen plek meer hebben daar beneden ;) Maar al met al is het nog niet veel. Vind ik niet erg hoor! M'n baarmoeder groeit goed, dus de kleine vast ook wel. En ik weet nu dat zo'n grote buik op het eind in de weg gaat zitten, dus vind ik het helemaal niet erg dat ik nu nog lekker kan genieten van m'n 'platte' buikie :)

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Daar heb ik nou nog nooit van gehoord, van die eenden! Goed dat ik het weet!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, ik heb ook geen haast, maar als ik niks zeg komen we volgens mij niet thuis :D. ik moet alleen zo lachen om 'dat let's go, mama' (met die arm erbij). eendjes voeren is sinds kort populair. wist niet dat dat nog niet 'mocht'.
    prima idd van je buik. ik heb nu al moeite met schoenen aandoen (en dingen van de grond pakken). wel fijn als je buik voorlopig niet in de weg zit. al is een mooi buikje op een gegeven moment ook wel leuk, maar dat komt over een paar weken vast wel!

9. Chantico

Lauwie, ik zeg wel 'de reis is het doel', maar ik wil ook graag thuis komen hoor :D En die muppet van ons wil de laatste tijd alle blaadjes oprapen. Nou, dan ben je dus wel even bezig, dit seizoen :$;)
    Oja, je schoenen niet meer passen... Dat had ik vorig jaar pas op het eind, en toen was het teenslipper-weer :) Ben een beetje bang voor hoe het nu gaat in maart/april.

10. Chantico

Haha, ik heb even gegooglet en kwam een nog ergere uitleg tegen dan ik zelf in gedachten had. Nu durf ik echt nooit meer de eendjes te voeren, behalve als ik eerst zelf een wak heb moeten hakken! :$;)
    De Heraut Online - Eendjes voeren? Liever niet!

11. Chantico

Oja Lauwie, en knap van dat 'let's go mama' :D Ze is wel echt Dorafan hè?!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen Meide

@Petra en hoe is het met je kater

@chantico. Wow. Durf nu ook zo wat niet meer te voeren nou voeren wij in het park ook de kippen ganzen pauwen eende zwaanen en al dat soort dieren

13. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    binna
    mooie foto's
    en whow alweer 12 weken, jeetje zeg wat gaat dat snel

lauwie
    jullie hebben dus een naam!!! ben heel benieuwd en ik heb gelijk een naam in gedachten als jij zegt dat een BNér ook zo heet!

juud
    beterschap!

14. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    mooi weer wordt het vandaag geloof ik
    maar het scheelt nog steeds 15 graden met Turkijke waar we waren afgelopen week, beetje koud dus......

de kids zijn heel lief geweest bij oma!!!
    en wij hebben heerlijk gerelexd, met niks doen en elke dag in de spa gemasseerd e.d!!!!
    ik mistte de kids wel onwijs en was zo blij ze gisteren weer te zien....:D

Stijn krijgt z'n 1ste tandje!!!!
    waardoor hij slecht z'n flessen drinkt, wat natuurlijk niet zo leuk is. Hij krijgt van die chamodentdruppels, maar veel helpt het niet.
    Hopelijk is die tand snel door, want dit is niks!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Zijn ff aan het ontbijten en stappen dan zo in de auto, even een ochtendje zwemmen! Heerlijk! Fotocamera gaat uiteraard mee! ;)

Iedereen een fijne zondagochtend!

Xx

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    goedemorgen meiden!

Ff welkom terug meid en fijn dat julie zo genoten hebben, zo'n vakantie met zn 2tjes is ook echt wel een oppepper voor je huwelijk he.

Mik ook welkom terug, is sydny helemaal over op de pepti?

Juud ik wil ook wel mee maar het is wel weer n eindje uit de buurt hoor.

Lauwie wat schattig dat ot dat zei.

Puck fijn dat je het leuk vond! Nog bij de waterhindernis staan kijken? Wij gaan vandaag mischien even kijken bij het springen.

Oh ja de medicijnen slaan wel goed aan al begin ik wel weer iets meer te fluiten maar dat hef ik op door een ander pufje. Heb sinds een dag of 3 lage rugpijn maar vandaag doet het zo'n pijn dat ik amper in beweging kan komen zal wel een verkeerde beweging hebben gemaakt. Dat vind ik nu vervelender dan de longen.

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    en wil iedereen nog een hele fijne dag wensen.

18. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen allemaal.

@carmen, fijn dat het beter gaat met je longen. Wel vervelend dat je het in je rug hebt. Sterkte er mee.

@QB, veel plezier vandaag. En wat goed dat jullie, jullie foto's mogen exposeren.

@FF, welkom terug. Zo te lezen hebben jullie heerlijk genoten. Hopelijk gaat Stijn snel weer beter drinken.

@Chantico, oh dan ga ik de eendjes ook maar niet meer voeren. Jammer, dus dan maar naar de hertjes en de konijnen.

@Lauwie, ik zou voor de tekkel gaan. En wat grappig dat Ot zegt van let's go mama. haha

@Bina, mooie foto zeg.

@Judith, voel je je al wat beter?

Zo hier lekker uit kunnen slapen tot 9.30. Boris is vanochtend opgestaan en ik mocht blijven liggen.
    Dit weekend heb ik avonddienst, maar het is erg rustig, dus gisteren een uur eerder naar huis en vanavond kan ik zeer waarschijnlijk ook eerder naar huis. Wel zo lekker. haha.

Iedereen een fijne dag verder.

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    En wederom vanaf mn telefoon, dus nog niet gekeken Juud

Ik heb gelukkig helemaal geen kater en voel me prima, Andy is er slechter aan toe. We gaan nu met de hele bups naar de paarden. ROos en Suze zitten gezellig te klappen achterin.

@ tesske, wel fijn dat je je longtechnisch gezien beter voelt

@ happy, klinkt goed allemaal, lekker uitslapen en eerder weg mogen bij je werk. Gaat het dan wel van je uren af of dat niet? Heb je het naar je zin op deze afdeling?

@ff super joh dat jullie samen gerelaxt hebt, gaan wij ook doen op huwelijksreis.

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ben nu bij foto 190. :$

Deel Deze Pagina