Augustus 2008 deel 9

Discussie in 'De mama's' gestart door sjorsje, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lique ik wil kinderen wel dan als ik kan komen!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ff in je onderschrift staat je meisjes gebortedatum verkeerd. staat 20008 ipv 2008!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    we hebben het heerlijk gehad! en idd sydney is nu helemaal over op de fles! gaat echt super. afgelopen dagen ook met fruit begonnen en dat vind ze ook wel lekker lijkt het.

alleen is ze nog een beetje van slag van de vakantie. al twee avonden erg onrustig en bezig heeeeeeeeeeeeeeeeel zielig.

kus

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahaha hier oo erg wennen. we kwamen van 30 graden daar naar 14 graden hierzo brrrrrrrrrrrrrrrrr koud zeg!

sydney heeft al twee tanden:$ echt zo zielig. kan nieyt wachten tot haar mondje vol is vind het altijd zo sneu. dus veel sterkte met stijn!

5. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ja ERG hè die kou weer......
    bleh, waar was jij heen???
    bij ons viel het weer qua zon best tegen, maar evengoed was het heerlijk.
    Heb je alles nog in je koffers gekregen???

ach jouw schatje heeft dus al tanden, arm meisie toch!
    Bij Stijn gaan de hapjes wel goed en de flessen overdag ook, maar die van de ochtend en avond met pap gaan slecht.
    Dus nu net maar geen papfles gemaakt en nu zit er wel 200cc in.....hèhè, pufffff.
    Hopelijk komt die 2e er snel achteraan, zijn we daar ook weer even vanaf.

ik ga het veranderen in mn onderschrijft, thnx

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wij waren naar gran canaria!! afzien hihihhi;) nee was heerlijk. op een dag na elke dag zon zon zon. en heet! dus elke dag bij het zwembad!

sydney ga ik vanaf morgen ook pap geven en 's vaonds groente! want die komt nog steeds voor nachtvoedingen en/of avondvoedingen!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    de namen zijn nog niet geraden :D:p

tesske, wat spannend van die grote beesten op het pad!

jenny, zit mylan er ook ongeveer met zijn mond open naar te staren?

ik heb ook nog stapels tijdschriften. ik denk dat ik de 24e ook kom. ik gooi ze wel achterin de auto, kunnen jullie ook uitzoeken. ook allemaal kindertijdschriften.

vannacht echt een rare nacht gehad: om 4:45 ging de babyfoon piepen omdat het te koud was in otjes kamer, ik slaap heel licht en val moeilijk in slaap als ik eenmaal wakker word, maar ik sliep al bijna weer om 5:30 toen de rookmelder in de woonkamer ging piepen dat de batterij op was (daar heb ik vriendlief op afgestuurd die er om 2:30 inlag en toen ie weer bovenaan de trap stond ging de rookmelder in de trapkast piepen) en toen om 6:30 schrok ik wakker omdat mijn vriend (in zijn slaap) iets tegen me zei. daarna werd ik gelukkig pas om 9:30 door mijn vriend wakker gemaakt. ot werd pas om 9:45 wakker.

die wil trouwens alleen maar haar bodywarmer aan en wordt er heel verdrietig van dat wij dat nu niet meer goed vinden..

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, ik vind Linda leuk.

@Tijdschriften, wordt een ware ruilhandel daar bij Petra, neem jij je kleding mee Juud ;) haha!!

@Mik, welkom terug, wat heerlijk dat Sydney helemaal over is op de Pepti! Als je komt zijn de Kinderen voor jou. Oja en nieuwtjes, tja zie mijn onderschrift, maar weet niet zeker of je dat al wist.

@Lauwie, jemig wat een nacht, haha!! Spoken?? Oei Bodywarmer maar over de winterjas ;)

@Tesske, lekker zon traktatie, haha!! Leuk om die beesten van dichtbij te zien, denk ik!

zo ga er lekker in!!! slaap lekker allemaal!!

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, bodywarmer over jas is niet ok, ook fleecevest met bodywarmer erover niet. wilden een stukje fietsen en hebben dus onder dwang dat fleecevest aangedaan en zaten met een dochter met dikke tranen op de fiets. heel zielig is ze er van, maar ja het wordt echt te koud voor die bodywarmer..

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, inderdaad, dat kan echt niet meer, haha!! Succes ermee!! Misschien laten verdwijnen, hier gaat heel vaak iets op vakantie, haha!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jaja lique ik had je al gefeliciteerd!!! had je dat niet gezien? nou dan nogmaals:

gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!

jij komt ook de 24ste? dat is zondag toch dat we gaan meeten?

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, oh even gemist, zag opeens een berichtje of je nog wat gemist had, haha!! Ja vooralsnog zijn wij erbij zondag! 1e keer, spannend hoor! Ik zal lang niet iedereen herkennen, haha!

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Mik, fijn dat het met de overstap van bv naar fv zo goed is gegaan! Jij ook heerlijk genoten van alles weer kunnen eten?

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    zijn hier trouwens nog little people fans? zag 2 leuke aanbiedingen:
    bij kv een autowasserette, een speeltuintje en een boederijtje, alle 3 met geluid van 27 voor 10€ (per stuk)
    en bij wibra een postauto met brieven waarmee ze letters en het alfabet kunnen leren voor 15€. wij hebben de recycle truck daarvan. ook een groot succes!
    misschien tips voor de sint vast.

weltrusten!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag meiden :)

Ik ga weer werken!! En omdat ik er (voor de zoveelste x) een beetje doorheen zit gaat het een zware dag worden!

Ik ga vanmiddag nagellak kopen voor Giulia in de hoop dat het nagelbijten over gaat, ze heeft nu zwarte op omdat dat de enige kleur is die ik in huis heb....:D
    Ga vanmiddag kijken voor roze oid :)
    En ga het boekje van Jip en Janneke en Sinterklaas halen. Ze heeft gisteren bij AH een Sintpop gehad (lees gejat) en ze is er zo blij mee dat ze met de Goedheiligman ligt te kroelen haha XD

Fijne dag iedereen!!!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lauwie dat gedoe met de bodywarmer hebben wij ook gehad.

Juud werkze en ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen.

Ga even snel douchen en dan naar mijn werk, vanuit het werk naar mijn schoonouders dus kom vanavond pas weer bij lezen, fijne dag!

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Mik, je bent van harte welkom de 24e, we hebben afgesproken dat iedereen die wil moet komen en iedereen die niet wil moiet niet komen en we hebben (ergens) een voorlopig lijstje.
    Misschien moeten we deze week even kijken wat iedereen meeneemt

Voor iedereen : werkse

mijn tuinder schuine streep boer gaat vandaag een vriend helpen om aardappels te rooien hihi

@ Juudje, balen zeg dat je je weer even niet goed voelt

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    nou ben nog steeds niet op mijn werk want heb net voor de 2e x vanochtend boven de wc gehangen, mijn darmen rommelen ook flink mee dus denk een buikgriepje.
    Wat is het toch fijn dat ik mijn eigen uren in kan delen, niemand die er iets van zegt als ik een uurtje vroeger of later begin. Maar wil zo toch echt weg anders word het vanmiddag zo laat.

Petra aardappels rooien haha! Heb ik ook gedaan toen ik nog 'boerin' was tijdens mijn landbouw stage haha

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007