Mogguh!! Zwemmen was erg gezellig gister, zal vandaag ff wat foto's op mijn Hyves plaatsen! Vanmiddag krijg ik een vriendin van vroeger op visite, ze was laatst op zoek naar een fotostudio in de buurt en kwam ineens op onze site terecht en ze heeft een mailtje achtergelaten.. dus vanmiddag komt ze ff langs, ben benieuwd! Nu eerst boodschappen opruimen en beetje schoonmaken, moet er natuurlijk wel fatsoenlijk uitzien straks.. Xx
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb me helemaal gek gegeten aan chocolade/. marsen twixen etc etc etc hahahaha dus nu weer aan de lijjn want had iets teveel gegeten oeps!
goedemorgen dames! Mik dus weer heerlijk bij gekomen van de vakantie! Alles goed met de kids? qbee: gezellig! veel plezier! ben afgewezen voor die functie van 32 uur trouwens. dus hoef ik me daar ook niet meer druk over maken. Nog een maand te gaan en anders kan ik mn oppas gaan opzeggen...bah. Ben er echt zat van krijg niks anders als afwijzigingen.
miepie: jeetje best klote zeg, zou niet weten wat je moet doen @mik:tijd staat volgens mij nog niet vast
jenny: kan niet zoveel doen...ja alleen solliciteren, solliciteren en nog eens solliciteren. Reageer nu op 3 a 4 vacatures per week maar zelfs voor een vacature als receptioniste wordt ik afgewezen omdat ik geen ervaring heb....tja misschien leeftijd? Pff wordt er echt wel depri van op dit moment.
Miepie, dikke knuffel meis! Steeds afgewezen worden sucks! Probeer te bedenken dat het niet aan jou ligt, het zijn gewoon hele moeilijke tijden op de arbeidsmarkt. Voor elke vacature komen zo ontzettend veel sollicitaties binnen, er hoeft er maar eentje te zijn die precies is wat ze zoeken en dan val jij al weer af. Blijven hopen en proberen meid!
miepie: nou kan me voorstellen dat je je hierdoor klote voelt afgewezen worden is nooit leuk, maar laat je niet kennen meid vakantie: jep turkije all inclusiev super makkelijk met kinderen
vakantie: we gaan in maart skien, in juli centerparcs en najaar turkije of griekenland all inclusive!
mik: zo he toe maar weer! Waarheen naar centerparcs gaan jullie? jenny: dat lijkt mij ook wel wat all inclusive naar turkije. heerlijk niksen! chantico: thanx voor je oppepper! Hoe gaat ie met jou? Nog last van kwaaltjes?
hey meiden Pfff ben moe. ble komt door het zwemmen. en ik was al kapot us zo maar een tukkie doen @mieppie jeetje meis mooi balen. hoop zo dat je wat kan vinden. en vakantie we denk er aan om in juni naar centerparcks/sunparks zantvoord te gaan. en dan in september nog een keer maar dan langer en denk ook centerparcks. hoest met je shakjes dieet @jenny werk ze @mik heerlijk even genoten van je eten. snap het wel hoor. tis niet niks zo op dieet.
nee het is heftig binna maar ik heb het veel liefde gedaan hoor want heb op deze manier toch 5,5 maanden borstvoeding kunnen geven .
binna: ff lekker rustig aan doen! ook lekker hoor 2 keer naar center parcs. Ben je al een keer in zandvoort geweest? Met mn zakjes dieet gaat het goed. Nu 11 kilo kwijt en moet morgenavond weer wegen. En mag met een weekje weer vlees/kip/vis en ei eten! Heerlijk weer een beetje gewoon eten. Dit is dan extra. Je eet dus nog wel gewoon zakjes maar daarnaast dus een stukje vlees! Jammie!
@mieppie nee maar me schoonzus heeft er vroeger gewerkt en lijkt me heerlijk zo aan het strand @mik dat is helemaal waar. echt super eff showen zo lieff Bekijk bijlage 101867